AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Fjerner man dem som venn? Anonymkode: a042d...12a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Tenker at de er mindre intelligente 🙂 Anonymkode: 2a19d...59b 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Jupp, eller kommenterer med kritisk røst og linker til sannheten og blir dermed slettet selv. Jeg pleier velge den siste metoden. Anonymkode: cafa9...830 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Kommer an på hva artiklene handler om. Anonymkode: 04cf2...f62 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Jeg syns jo sånne her ting er litt av moroa med Facebook. At folk virkelig viser hva slags folk de er. Om det er resett, «visdomsord», masse trutmunnbilder/utfordrende klær, veldig politisk korrekte eller hva som helst. Syns det er litt gøy å sitte å dømme dem i mitt stille sinn. Har en «venn» som ofte poster litt kjipe IS-ting fra hjemlandet, ekle videoer og sånn. Har bare satt på skjul oppdateringer fra han. Forstår at han vil at verden skal se hva slags jævelskap hans folk utsettes for av disse bandittene, men jeg må ha litt filter. Anonymkode: 9dd56...94a 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 Tenker de har ingenting i topplokket.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 Livets harde skole. Anonymkode: 8c461...740 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg syns jo sånne her ting er litt av moroa med Facebook. At folk virkelig viser hva slags folk de er. . Anonymkode: 9dd56...94a Det er vel bare de minst sosialt oppegående som viser hvem de er i sosiale medier. Sjefen min spammer ned facebooken med "legaliser hasj" og "snut er ut". Hyggelig fyr, men den dagen han ønsker å skifte jobb så kommer jo potensielle arbeidsgivere som sjekker facebooken hans til å tro at han er tidens hasjvrak. Anonymkode: a0e68...2fc 5
HalldirV2 Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fjerner man dem som venn? Anonymkode: a042d...12a Idioter. Jeg har noen eldgamle bekjente fra ungdomstiden som poster konspirasjonsteorier om vaksiner, advarer mot Illuminati, og hyller Trump. Samtidig har jeg et par blodrøde kommunister, hvorav den ene har stemplet Erna Solberg som en nazist. Til sist har jeg en som er anarkist, hater norske damer, men hyller østeurpoiske kvinner. Jeg beholder de på face ene og alene for underholdningsverdien. 6
Jegern Puahate Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 1. Ikke tenk selv. 2. Ikke les lenket artikkel. 3. Stol på at det som sies om Resett er 100% sant, ikke sjekk selv under noen omstendighet. 4. Slett venn sporentreks, å være politisk korrekt er vikigere enn noe vennskap eller famile relasjon. 5. Post noe om anti-rasisme eller anti-Trump. 6. Gratulerer, du er et suksessfullt indoktrinert medlem av samfunnet. 5
solmåneogstjerner Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 (endret) Egentlig så synes jeg ikke noe om folk som må dele ting på facebook hver dag, uansett hva det er... Og ihvertfall ikke når det er omtrent samme greia hele tiden. Og det gjelder uansett om det de legger ut er fra Dagbladet, klassekampen, resett eller oslokommune.no for den saks skyld. Da blir det ignorer-funksjonen etterhvert. Det skjer nok kjappere når det er totalt uintelligente 'saker' de deler. Så skal det sies at av og til er det litt fascinerende og underholdende å se også. Lurer litt på hvor langt ting blir dratt. Og beholder dem litt til. F eks ei jeg kjenner litt som har holdt på de siste månedene med innlegg av typen 'jeg ber til gud for Donald Trump, han er verdens redning' Hun var ikke en gang kristen trodde jeg. Haha, det er nesten bare morsomt (selv om det samtidig er skremmende). Hun kvitter jeg meg ikke med helt enda. Må se, nesten som togkrasj i sakte film 😂😂 Endret 7. juni 2020 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #12 Skrevet 8. juni 2020 Politisk uenighet tåler jeg, men direkte rasisme eller fremmedhat blir sletting. Anonymkode: a07cd...151
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #13 Skrevet 8. juni 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Livets harde skole. Anonymkode: 8c461...740 Den der setningen er så oppbrukt!! Det er fryktelig mange som har hatt et hardt liv, som endte med lite utdanning, som likevel har normale holdninger, evt. står i sentrum eller til venstre i politikken. Like mye som at det å ha opplevd livets harde skole ikke betyr at man er kriminell eller lignende. Imens sitter altså Listhaug og Tybring-Gjedde osv. på stortinget... Anonymkode: 2c0ab...f8e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #14 Skrevet 8. juni 2020 Jeg mente ikke at setningen var oppbrukt, men settingen er oppbrukt, det at man alltid skal koble lav utdannelse og traumer til rasistiske holdninger. Det er jo helt bak mål. Anonymkode: 2c0ab...f8e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #15 Skrevet 8. juni 2020 Når jeg ser folk diskutere islam og gjør det hver dag. Da tenker jeg at den personen trenger hjelp og blir litt redd for at vedkommende vil gjøre høyreekstrem jihad. Samma tenker jeg om de enkelte som overdrivende hater vesten. Blir redd resett folk og ekstreme muslimer herper seg selv med hatet. Anonymkode: 295de...601 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #16 Skrevet 10. juni 2020 Jeg tenker at de er svært lite intelligente, og har veldig lett for å la seg påvirke av Fake News. Faktisk veldig trist. Dersom de poster veldig mye, så bare sletter jeg dem som venn. Det har jeg gjort før, og kommer sikkert til å gjøre igjen. Men det gjelder for så vidt ikke bare Resett (selv om det er noe av det verste som finnes), men folk som spammer politikk uansett hvor det kommer i fra. Anonymkode: 244e1...721
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #17 Skrevet 10. juni 2020 Det er egentlig ingen på vennelista som poster særlig provoserende ting, med unntak av en kristen venninne som er mot abort. Nå er jeg ikke venn med så mange over 40, så kan ha noe med det? Et generasjonsgap! Anonymkode: 62491...67b
Pås Skrevet 10. juni 2020 #18 Skrevet 10. juni 2020 Jeg har noen sånne i slekten... orket til en viss grad å diskutere med dem, men til slutt ble det for mye, jeg kunne jo ikke slette dem, men jeg trykket på "slutt å følge" knapp, jeg orket ikke det daglige oppgulpet...
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #19 Skrevet 11. juni 2020 På 7.6.2020 den 22.53, AnonymBruker skrev: Fjerner man dem som venn? Anonymkode: a042d...12a Mindre intelligente freppere med livets harde skole som høyeste utdanning. Ofte rasister og islamofober som napper løken til alt som kommer fra brunskjortene i HRS, Resett, Listhaug og Donald Trump. Anonymkode: 0da96...ce6 2
Bunuel Skrevet 11. juni 2020 #20 Skrevet 11. juni 2020 Tenker de kaller NRK for ARK og at de "argumenterer" ved å si "åpne øya" i diskusjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå