Gå til innhold

Hvordan vite om man får vaginal orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med klitoris orgasme merker jeg sammentrekninger feks. 

Har et par ganger fått disse sammentrekningene ved sex, og lurt på om det har vært orgasme. 

Var jo digg også, men ikke klitoris orgasme digg.. 

Anonymkode: 7415e...194

Videoannonse
Annonse
Gjest Aniita
Skrevet

Vaginal orgasme er mye dypere, og du rett og slett bare kjenner at det ikke er på klitten.

AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner at det kommer fra langt langt inn i underlivet, og det kjennes nesten litt ut som om du tisser på deg. En sånn rar kløefølelse nesten.. 

Anonymkode: b9e4b...a3c

Skrevet

Til meg strammes hele kroppen, men på en annen måte en klitoris orgasme. Det er veldig kraftig orgasme tror du ville merket det og ikke vært i tvil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner at det kommer fra langt langt inn i underlivet, og det kjennes nesten litt ut som om du tisser på deg. En sånn rar kløefølelse nesten.. 

Akkurat som jeg ville forklart det. At jeg kjenner at det føles som om jeg tisser på meg er et godt tegn. 

Anonymkode: 2ed2d...40e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at når du får det, så er du ikke i tvil.. Føles som om jeg skal tisse på meg og hele kroppen strammer seg i flere tak. Veldig deilig og for meg kommer jeg veldig lett vaginalt da jeg lærte meg teknikken 

Anonymkode: 2dd52...609

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at når du får det, så er du ikke i tvil.. Føles som om jeg skal tisse på meg og hele kroppen strammer seg i flere tak. Veldig deilig og for meg kommer jeg veldig lett vaginalt da jeg lærte meg teknikken 

Anonymkode: 2dd52...609

Kan du dele denne teknikken?🙂

Anonymkode: be23c...d19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg får det av at mannen støter passe hardt i samme tempo...ikke for raskt. Klarer god orgasme også når jeg rir, sette meg nedpå å vugger meg fem og tilbake med underlivet. Der blir nok litt av klitten også med, husk at klitten er MYE større en den delen som er synlig..

Anonymkode: dcbd3...560

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: be23c...d19

Jeg vet ikke hva jeg gjør for at det skal skje, det bare skjer uavhengig av stillinger. Må være skikkelig kåt iallfall. Noen ganger støter han inn i livmorhalsen og det er utløsende faktor, andre ganger er det når jeg er øverst eller når jeg ligger på rygg og stimulerer klitten mens han støter inn i meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lest alle svar her (jeg er ikke TS forresten), og har et spørsmål. 

Har aldri fått vaginal orgasme, har prøvd maaange ganger. Er 30. Kommer av oral og egen fingring på klitten (noen få ganger har menn fått meg til å komme ved fingring på klitt også). 

Så, under samleie hender det at jeg bruker fingre på klitt i mens, og det elsker jeg. Men når jeg da kommer, så skjer ikke det dere beskriver. Jeg får klitorisorgasme men den er "rundere og videre" og krampene er en stor og hard/"vond" krampe istedet for mange korte små som det er uten noe penetrering. Og følelsen av han inn og ut imens er nydelig underveis. 

Tror dere jeg får vaginal orgasme når dette skjer? Eller er det kun klitt der det bare er mer intenst pga ekstra stimuli? 

Anonymkode: a2796...8ba

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg lest alle svar her (jeg er ikke TS forresten), og har et spørsmål. 

Har aldri fått vaginal orgasme, har prøvd maaange ganger. Er 30. Kommer av oral og egen fingring på klitten (noen få ganger har menn fått meg til å komme ved fingring på klitt også). 

Så, under samleie hender det at jeg bruker fingre på klitt i mens, og det elsker jeg. Men når jeg da kommer, så skjer ikke det dere beskriver. Jeg får klitorisorgasme men den er "rundere og videre" og krampene er en stor og hard/"vond" krampe istedet for mange korte små som det er uten noe penetrering. Og følelsen av han inn og ut imens er nydelig underveis. 

Tror dere jeg får vaginal orgasme når dette skjer? Eller er det kun klitt der det bare er mer intenst pga ekstra stimuli? 

Anonymkode: a2796...8ba

Du kan godt få vaginal orgasme av å stimulere klitoris. Klitoris orgasme gir nytelse fra klitoris og utover. Altså orgasmen begynner ved klitoris. Vaginal orgasme kjenner i skjeden og starter der. Det blir ofte missforstått fordi mange tror at de ikke har vaginal orgasme fordi stimulien ikke er i vagina, noe som altså er feil. Det er veldig vanlig å få vaginal orgasme av stimuli andre steder som klitoris. 

Anonymkode: 01314...1c3

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med klitoris orgasme merker jeg sammentrekninger feks. 

Har et par ganger fått disse sammentrekningene ved sex, og lurt på om det har vært orgasme. 

Var jo digg også, men ikke klitoris orgasme digg.. 

Anonymkode: 7415e...194

Det er strengt tatt ikke en forskjell på orgasmene, bare forskjell på hvordan man får dem.

Både penetrering og klitoris stimulering er klitoris stimulering, da klitoris organet strekker seg dypt. Penis i bevegelse vil gi stimulering til klitoris og kan gi en orgasme.

Så orgasmene er teknisk sett den samme :) 

Anonymkode: b94ac...9fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...