AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Ja, jeg gjør dette når kjæresten fingrer meg på en spesiell, litt hard, måte.. Han synes dette er superdigg, og tror at jeg kommer slik menn kommer når de spruter.. Så derfor får jeg meg ikke til å fortelle han at jeg ikke kommer selv om jeg squirter.. Noen andre? Anonymkode: de0ca...442
Gjest padawan Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Dette er vel det samme som med menn som spruter men ikke kommer.
Mumsmums Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Kommer heller ikke samtidig som jeg spruter. Kjenner heller ikke at jeg spruter..
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Men får du orgasme ellers? For da kan han vel bare få tro at du har orgasme i forbindelse med squirten? Jeg får en befriende, avslappende følelse men ikke på samme måte som når jeg har en vanlig orgasme, med svært deilig likevel. Anonymkode: 8729d...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Har det på samme måte. Squirting gir en kroppslig følelse som bygger seg opp som en orgasme og gjør meg kjempesliten etter noen gode runder. Likevel er det ikke i nærheten av hvordan en orgasme føles i selve orgasmepunktet, for jeg får ikke ukontrollerbare muskelsammentrekninger av squirting. Squirting tilfredsstiller meg dog på mange måter siden jeg føler meg så utmattet på en god måte etterpå. Å både squirte og få orgasme under samme økt er det ultimate, men føler meg stort sett tilfredsstilt om jeg bare har en av de også. Hadde likevel aldri sagt at det er en orgasme når det ikke er det. Hadde forklart han det jeg sier over og vært klar på at klitorisorgasmen min er vel så viktig å fokusere på i lengden. Anonymkode: 41884...0d0
draug 75 Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 Jeg har ike opplevd squirting med her eneste kvinne jeg har hatt sex med, men de som har squitret "for meg" (jeg skjønner hvordan det høres ut - ikke bra - men det var dette med å uttrykke det bedre) har kommet "for meg" (se forrige parantes) like etterpå. Typisk sekvens er først en liten skvett, så kommer det en skikkelig dam, og når det er gjort så kommer orgasmen rett etter. Hvis hun da ikke blir flau over "tissinga" og trekker seg helt. Tro om kjæresten din gir seg for tidlig?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #7 Skrevet 8. juni 2020 Hvis jeg må tisse og slapper helt av når jeg blir onanert. Har det hendt at jeg tisser på meg. Selv om jeg kan tisse lenge så kan orgasmen komme mye senere. Spesielt når jeg blir kost på penishodet eller bruker dusjstrålen. Anonymkode: 54dfe...dc2
Rødtoppen86 Skrevet 8. juni 2020 #8 Skrevet 8. juni 2020 Jeg har squirtet to ganger og begge gangene var uten orgasme. Det sprutet ikke, men rant ut slik at det ble en våt dam i sengen den ene gangen og en våt dam på magen til fyren andre gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå