AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Man bare tar med plakater til noen og kaller det for en demonstrasjon. Vips, så kan man være så mange man vil tett i tett uten at politiet kan gripe inn. Takk meg senere! Anonymkode: 87312...2ae 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Det kan man som regel omgå lett som en plett uansett det, for risikoen for å bli "tatt" hvis man er flere enn femti i en park e.l. er nesten lik null da det ikke kan brukes ressurser på å håndheve ved at man går og teller hvor mange det er i hver gruppe. Det sagt, det er jo frihet under ansvar da, og hvis mange nok driter i det, så får vi ny runde med nedstengninger til høsten, så det er ingen grunn til å ikke følge reglene som faktisk er der for at vi skal slippe nye 3-4 måneder med et lukket samfunn til høsten og en ennå verre økonomisk krise. Anonymkode: 997c2...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kan man som regel omgå lett som en plett uansett det, for risikoen for å bli "tatt" hvis man er flere enn femti i en park e.l. er nesten lik null da det ikke kan brukes ressurser på å håndheve ved at man går og teller hvor mange det er i hver gruppe. Det sagt, det er jo frihet under ansvar da, og hvis mange nok driter i det, så får vi ny runde med nedstengninger til høsten, så det er ingen grunn til å ikke følge reglene som faktisk er der for at vi skal slippe nye 3-4 måneder med et lukket samfunn til høsten og en ennå verre økonomisk krise. Anonymkode: 997c2...ea0 Det bryr ikke meg, jeg leier ei rønne og får penga fra sosialen slik som mine andre venner. Vi har penger uansett vi om landet blir stengt ned. Anonymkode: 87312...2ae
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det bryr ikke meg, jeg leier ei rønne og får penga fra sosialen slik som mine andre venner. Vi har penger uansett vi om landet blir stengt ned. Anonymkode: 87312...2ae Ja, det er jo typisk holdning fra sånne som deg. Folk som deg har faen ikke livets rett. Anonymkode: 997c2...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Jeg vil også ha "offerkort", så kan jeg bare unnskylde meg med at jeg tok ut frustrasjonen min til feil sted og tid. Da kan jeg gjøre som jeg vil! For en herlig verden det er! Anonymkode: 87312...2ae
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det bryr ikke meg, jeg leier ei rønne og får penga fra sosialen slik som mine andre venner. Vi har penger uansett vi om landet blir stengt ned. Anonymkode: 87312...2ae Parasitter på samfunnet kaller vi det. Veldig typisk sosialklienter å være selvsentrert. meg,meg,meg Anonymkode: 13ab3...003
Anbefalte innlegg