Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i mange år vært sikker på at jeg ønsker å operere noe jeg har hatt kompleks for i mange år. Ønsker ikke gå inn på hva.

Operasjonen i seg selv koster i overkant av 50 000kr, og jeg har klart å spart opp ca 40 000. Operasjonen jeg ønsker, utføres ikke hvor jeg bor, så må reise inn til Oslo for å få den utført, så må regne med at det blir ca 8-9000kr i fly og hotell i tillegg. Burde helst dra i løpet av august, etter som jeg begynner på jobb igjen september, og ønsker ikke å komme nyoperert og hoven på jobb. 

Hvilke muligheter fins det for å finansiere kosmetiske operasjoner? Er det noen spesifikke låneordninger for plastisk kirurgi? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har hatt komplekser i mange år, hvorfor har du ikke brukt disse årene på å spare opp til en operasjon?

Anonymkode: 95ff8...e60

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har hatt komplekser i mange år, hvorfor har du ikke brukt disse årene på å spare opp til en operasjon?

Herregud det er jo det hun skriver at hun holder på med.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har vært uten jobb en lang periode, og derav ikke hatt en fast inntekt. Har spart så mye det tar seg gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, (brukernavn) skrev:

Har vært uten jobb en lang periode, og derav ikke hatt en fast inntekt. Har spart så mye det tar seg gjøre.

Har du sjekket opp stedet du ønsker å operere deg? De tilbyr ofte finansiering. 

Anonymkode: 05126...999

• Liker 2
Gjest Nina1975
Skrevet

Prøv å prute ned prisen? Ta en telefon å hør med de, si du sjekker klinikker og renommé. Og pris.

Skrevet
Akkurat nå, Nina1975 skrev:

Prøv å prute ned prisen? Ta en telefon å hør med de, si du sjekker klinikker og renommé. Og pris.

Funker nok ikke sånn. Seriøse klinikker har faste priser de jobber etter

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tannleger gir avbetalingsavtale, mulig klinikken har en slik ordning. 

Anonymkode: 58730...274

• Liker 1
Skrevet

Tror det fleste har et tilbud som lån eller avbetaling, men de har ikke lov til å annonsere det. Ville tatt en telefon rundt og hørt 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...