AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Hei! Når jeg og typen ligger sammen, så gjør det så vondt at jeg vil gråte. Dette problemet oppsto nå nylig, fordi det har aldri vært vondt før. Det er ikke i skjedeåpningen det gjør vondt, men det er ett punkt litt lengre inn i skjeden som gjør ekstremt vondt. Det er også vanskelig for han å få penis forbi det punktet, som om at det er en hevelse eller noe som blokkerer skjeden. Jeg begynner også å blø ganske mye på grunn av dette. Jeg tenkte først at det var noe i hodet mitt og at jeg ikke var opphisset nok. Vi har prøvd å bruke glidemiddel, og jeg har prøvd ekstra mye å slappe av og ikke være anspent under samleie. Det ble litt bedre, men likevel vondt og likevel mye blod. Skal ringe legen i morgen slik at jeg får sjekket det, men ville vite om noen andre har en slik erfaring også. Anonymkode: 3da07...1da
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Dette bør du få sjekket opp så fort som mulig, ikke ha sex før du har fått undersøkt det. Hva det kan være er vanskelig å svare på, så det vil bare skremme deg om man begynner å spekulere i hva det er. Anonymkode: e7099...e66
Guidet Kvinne Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Det er umulig for oss å svare på. Fint du får det sjekket!
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Når jeg og typen ligger sammen, så gjør det så vondt at jeg vil gråte. Dette problemet oppsto nå nylig, fordi det har aldri vært vondt før. Det er ikke i skjedeåpningen det gjør vondt, men det er ett punkt litt lengre inn i skjeden som gjør ekstremt vondt. Det er også vanskelig for han å få penis forbi det punktet, som om at det er en hevelse eller noe som blokkerer skjeden. Jeg begynner også å blø ganske mye på grunn av dette. Jeg tenkte først at det var noe i hodet mitt og at jeg ikke var opphisset nok. Vi har prøvd å bruke glidemiddel, og jeg har prøvd ekstra mye å slappe av og ikke være anspent under samleie. Det ble litt bedre, men likevel vondt og likevel mye blod. Skal ringe legen i morgen slik at jeg får sjekket det, men ville vite om noen andre har en slik erfaring også. Anonymkode: 3da07...1da Ja, gå til legen. Og fortell oss alle detaljer etterpå. Fint å få høre hva det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå