Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For sensitiv hud.

Som gjør huden glatt og fin og ung og spenstig. Og motvirker eller tar vekk rynker. Som glatter ut huden istedenfor å framheve alle "hull/hudormer. 

Og ikke koster skjorten!

Tusen takk :)

Anonymkode: d45a1...acb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For sensitiv hud.

Som gjør huden glatt og fin og ung og spenstig. Og motvirker eller tar vekk rynker. Som glatter ut huden istedenfor å framheve alle "hull/hudormer. 

Og ikke koster skjorten!

Tusen takk :)

Er 35år :)

AnonymBruker
Skrevet

Om du vil ha en bra hudkrem, gå til seriøse hudpleiesalonger. De har lov til å selge kremer med sterkere midler som faktisk har effekt. 

Anonymkode: b5881...a63

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du vil ha en bra hudkrem, gå til seriøse hudpleiesalonger. De har lov til å selge kremer med sterkere midler som faktisk har effekt. 

Anonymkode: b5881...a63

Ja har prøvd det.Men føler ikke de hjelper. Prøvd dyre produkter uten at det virker. Og får lett utslett pga sensitiv hud.

Så om noen har noen tips tar jeg gjerne imot :)

Skrevet

Paulas Choice, gode kremer som inneholder ingredienser med bevist effekt og som ikke tømmer lommeboka. De er også uten parfyme og ikke testet på dyr. 

AnonymBruker
Skrevet

http://skincity.no har test du kan ta online. Du får svar på mail etter noen dager, og du kan velge pris du er villig til å betale og merke om ønskelig. 

Anonymkode: 23b48...162

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar ,skal sjeke ut :)

Skrevet

Serum: Estee Lauder advanced night repair!!!! Var veldig skeptisk da den er veldig dyr, men den er verdt hver en krone, absolutt!!

AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2020 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Ja har prøvd det.Men føler ikke de hjelper. Prøvd dyre produkter uten at det virker. Og får lett utslett pga sensitiv hud.

Så om noen har noen tips tar jeg gjerne imot :)

Exuviance. Veldig gode produkter, spesielt nattkremen og fuktserumet. Gir huden masse fukt og får ingen reaksjoner. 

Anonymkode: 957cf...5af

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun elixir jeg, kjempefornøyd! Har fått flere jeg kjenner til å begynne med det og de er også fornøyde. Her får du resultater👍

Anonymkode: c0a09...270

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...