Gå til innhold

Minimum 750000 til Amnesty

Anbefalte innlegg

Skrevet

Amnesty arrangerte idag digital konsert som du betaler 50,- for få tilgang til. Tilgangen varer i 48 timer. Jeg håper virkelig at minimum 15000 x 50,- blir innsamlet. Noe annet enn at alle som deltok på demonstrasjonen deltar på dette også, synes jeg isåfall er overraskende og trist.

Jeg håper også at mange av oss som støtter saken, men hadde ønsket oss en digital demonstrering støtter dette👍

Mange influencere reklamerte for demonstrasjonen, veldig mange færre for denne digitale til Amnesty.

https://vier.live/acts/amnestyinternational?fbclid=IwAR2V2B059DskNybKianPXY8QOHIMhwTLLb8kbgQ_f0eDgHulvhFVb9yIU-4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ellam skrev:

Noe annet enn at alle som deltok på demonstrasjonen deltar på dette også, synes jeg isåfall er overraskende og trist.

Nope. Ingen får vite om man betaler 50 spenn vet du. Det er ikke særlig instavennlig. Og når ingen får vite om det, vel, da teller det ikke heller. It's all avbout the optics!

Anonymkode: a3773...2b9

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Ingen får vite om man betaler 50 spenn vet du. Det er ikke særlig instavennlig. Og når ingen får vite om det, vel, da teller det ikke heller. It's all avbout the optics!

Anonymkode: a3773...2b9

Blir ikke overrasket, det var løgn fra meg😝 Blir overrasket HVIS alle fra demonstrasjonen deltar, og betaler pr person (Ikke at én kjøper og 10 stk ser på)

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Ellam said:

Amnesty arrangerte idag digital konsert som du betaler 50,- for få tilgang til. Tilgangen varer i 48 timer. Jeg håper virkelig at minimum 15000 x 50,- blir innsamlet. Noe annet enn at alle som deltok på demonstrasjonen deltar på dette også, synes jeg isåfall er overraskende og trist.

Jeg håper også at mange av oss som støtter saken, men hadde ønsket oss en digital demonstrering støtter dette👍

Mange influencere reklamerte for demonstrasjonen, veldig mange færre for denne digitale til Amnesty.

https://vier.live/acts/amnestyinternational?fbclid=IwAR2V2B059DskNybKianPXY8QOHIMhwTLLb8kbgQ_f0eDgHulvhFVb9yIU-4

Hvorfor denne begeistringen for en organisasjon som er like politisk nøytral som Pol Pot, og reagerer kun på ting som støtter deres politiske syn, men gir fullstendig blaffen i urettferdighet som ikke er tilstrekkelig politisk korrekt?

Anonymkode: 55142...c78

Skrevet

Hvorfor må de som gikk i demonstrasjonen også støtte amnesty? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Vhgj said:

Skal man værra poltisk korrekt, så skal man værra politisk korrekt ...

Savner bare en obligatorisk klimastreik på fredag som følge av CO2-utslippene demonstrasjonen forårsaket; regner med at alle 15.000 gjerne møter opp på nytt; man må jo gjøre sitt beste for å redde jorden - og få flere "likes" på sosiale medier.

Skrevet
14 minutter siden, Vhgj skrev:

For å fortsette å støtte kampen mot rasisme og for å stå opp for Floyd👍
Hvis saken er så viktig at du synes det er verdt å øke risikoen for å bli smittet av korona og evt smitte andre, så regner jeg med at man ønsker å støtte en digital demonstrasjon med 50,-

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Ellam skrev:

For å fortsette å støtte kampen mot rasisme og for å stå opp for Floyd👍

Og hvordan hjelper det å donere penger til Amnesty? Stopper det rasisme? 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor denne begeistringen for en organisasjon som er like politisk nøytral som Pol Pot, og reagerer kun på ting som støtter deres politiske syn, men gir fullstendig blaffen i urettferdighet som ikke er tilstrekkelig politisk korrekt?

Det kan så være. Men de som nå demonstrere er jo veldig opptatt av denne saken, så da må det jo være positivt å støtte akkurat dette selv om man ikke nødvendigvis er enig i alt Amnesty gjør?

Skrevet
4 minutter siden, Vhgj skrev:

Og hvordan hjelper det å donere penger til Amnesty? Stopper det rasisme? 

Stopper gjør det nok ikke, ikke alene, men det gjør nok ikke den ene demonstrasjonen heller.

Når saken er så viktig for demonstrantene at de er villige til å sette liv og helse i fare, både for seg selv og andre, så håper jeg de bidrar på flere arenaer.

Skrevet

Veldig bra opplegg. Det blir som en «demonstrajson» uten korona risiko! Jeg har blitt med nå. Takk for at du lagde denne tråden 🖤

• Opprett ny...