Gå til innhold

Hva skal du i sommerferien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nesten helt blank på hva mannen, jeg og ungene skal finne på i ferien, og trenger derfor inspirasjon. 

Hva skal du i sommerferien? 

Anonymkode: 24b78...39a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal på hytta.

Anonymkode: ddb23...8c4

Skrevet

Skal på hytta. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hytta. Sparer pengene til vi kan reise til utlandet igjen 😊 

Anonymkode: 0bf7d...72d

AnonymBruker
Skrevet

Roadtrip til Danmark

Anonymkode: f2954...b3f

AnonymBruker
Skrevet

🏄‍♀️

Anonymkode: 2ea21...fb6

AnonymBruker
Skrevet

Noen uker til Danmark

Anonymkode: 0d358...127

AnonymBruker
Skrevet

Jobber så mye overtid som jeg kan, men har tre ukers ferie. De blir vel brukt hos svigers sør i Norge, og kanskje litt på hytta. Temmelig deprimerende, og jeg har ennå ikke kommet over å ha brukt mange penger og ett år på å planlegge tidenes sommerferie som nå er gått i vasken.... 😞 Lufta har gått ut av ballongen når det gjelder ferieplanlegging.

Skulle ønske vi kunne kjære til Sverige, om ikke annet. Bor i Trøndelag, så føler at vi er langt unna alt bortsett fra Sverige.

Anonymkode: 9f93b...dae

AnonymBruker
Skrevet

Vi blir hjemme i ferien, tar kanskje noen turer hit eller dit, men holder oss i Norge. Var på langferie i USA rett før grensene ble stengt, så hadde uansett ikke tenkt til å dra utenlands i sommer. Bor på Sørlandet, og leier ut ferieleilighet, så da er det greit å være hjemme 🙂

Anonymkode: acf45...c45

AnonymBruker
Skrevet

Blir hjemme om ikke Sverige åpner. Har ikke hytte og bor i Trøndelag.

Anonymkode: 5bd90...c52

Gjest EmKay
Skrevet

Vi kommer til å ha hytta som base, og så drar vi litt rundt i landet og går litt fjellturer osv. Planlegger også å gå innom en klatrepark, kanskje noe zipline eller rafting, og så skal vi også jobbe litt med å utvide terassen på hytta. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis landet jeg bor i åpner igjen, drar vi på road trip, men tviler på at det blir noe før august-september.

Anonymkode: b44d2...54b

AnonymBruker
Skrevet

Biltur til Vestlandet en ukes tid, se steder vi ikke har vært før. Ellers være på familiehytta. 

Anonymkode: 96cce...010

Skrevet

Kjører fra Østlandet til Nordland istedenfor å fly (har hus der).

Og hytta.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde planlagt 3 uker på Korsika og Sardinia. Gledet oss masse både vi voksne og barna. Nå som det ikke blir noe av blir vi hjemme. Foreslo Norges ferie til barna, men det fristet ikke. Da hadde eldste lyst å bli igjen hjemme. Samme med Danmark, de ønsket seg ikke dit. Så da tar vi voksne bare 2 ukers ferie, resten av ferien og penger sparer vi til bedre tider. Dersom det blir mulig tar vi oss en tur til varmere strøk i vinter. Men vi kommer på ingen måte til å ha kjedelig ferie, vi skal være sammen og ta dagsturer både til stranda og nærmeste byer. Kanskje vi legger inn noen overnattinger på hotell også.

Anonymkode: 4dde1...9ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg planlegger å jobbe hele sommeren. Har ikke tilgang på hytte og ser ikke vitsen i å tråkke hjemme i ferien. Sparer heller pengene til jeg kan reise utenfor Norges grenser igjen. Danmark er ikke aktuelt å dra til. Vil sørover i Europa. 

Anonymkode: 5053e...9a4

• Liker 1
Skrevet

Vi skal på hytta. Og så tar vi oss sikkert dagsturer og er turist i eget fylke. Muligens teltovernatting om været tillater det.

AnonymBruker
Skrevet

Blir hjemme. Dagsturer til strand / fjell og kanskje overnatting i telt i noens hage?

Anonymkode: 812ce...f0f

AnonymBruker
Skrevet

Skal jobbe og kose meg på hytta 😍

Anonymkode: b7878...dcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...