Gå til innhold

Kan en veltrent fin mage gjøre deg tent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn.. for eks hvis dere ser et bilde av en kvinnelig mage? Eller er det bare oss damer som tenner på magen til noen menn? 

Anonymkode: 90f21...b45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er sexy. Men liker også litt mykere mager, innen rimelighetens grenser. 

Anonymkode: 9bdcc...35c

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn.. for eks hvis dere ser et bilde av en kvinnelig mage? Eller er det bare oss damer som tenner på magen til noen menn? 

Hmm, en vanlig mage er fint det , men absolutt ikke det jeg titter først på. Sixpack mage på damer synes jeg bare er turn offf. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig sexy, men det er en normalt slank mage også.

Anonymkode: 0a874...719

AnonymBruker
Skrevet

Slank bar mage og joggebukse på, sexy! 

Anonymkode: bde6f...759

AnonymBruker
Skrevet

Nei, for mye muskler er ikke pent. Foretrekker mykere kvinner.

Anonymkode: a4370...24f

• Liker 2
Skrevet

Det er faktisk noe som kan gjøre meg tent, ja. Det, nakke og innsiden av lår er noe av det vakreste og mest tennende på en kvinne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det er faktisk noe som kan gjøre meg tent, ja. Det, nakke og innsiden av lår er noe av det vakreste og mest tennende på en kvinne. 

Nakke også ja😊 fordel å ha en kort/lang slank hals da?

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Hmm, en vanlig mage er fint det , men absolutt ikke det jeg titter først på. Sixpack mage på damer synes jeg bare er turn offf. 

Ja, det er jeg enig i. Ts:) 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nakke også ja😊 fordel å ha en kort/lang slank hals da?

Har ikke tenkt noe over lengden, men det er noe sensuelt over nakken når hun beveger og strekker på hodet. Sikkert relatert til at jeg ofte har et godt grep rundt halsen under sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Har ikke tenkt noe over lengden, men det er noe sensuelt over nakken når hun beveger og strekker på hodet. Sikkert relatert til at jeg ofte har et godt grep rundt halsen under sex.

Jeg liker manne hender, der blodårene synes 😍🤤

• Liker 2
Skrevet

Sixpacks hos kvinner er sexy, men det er vanskelig for kvinner. Og ikke minst helsefarlig for de fleste hvis de er eldre og er ikke toppidrettsutøvere.

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Dei fleste kvinner som har født barn sitter vel igjenn med en "løs mage" . ?   En veltrent flat mage hos en kvinne vitner om at hun ikkje har ført slektsarven videre.     Og kanskje er hun mer opptatt av å ha flat fin mage en å føde barn.      Kona fekk hengemage / løsmage etter flere fødsler, og nå har hun etterhvert fått eit radialdekk rundt midjen på grunn av manglende fysisk aktivitet, og tilbringer det beste av dagene i en lenestol, og røyker  2stk. 20 pk. for uka, og hun har fått eit livstilproblem.

Mange menn får også tidleg "ølmage " og er overvektig  på grunn av manglende fysisk aktivitet, og  kondis som en 10 åring.     Det handler om å ta vare på helsa, og det er ingen annen en sin sjølv som er ansvarleg for det, og skal ofte ikkje mye fysisk aktivitet til før det har forbyggende virkning på helsa, og kan avstå noen timer hos legen.   

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
På 7.6.2020 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Trent eller myk, det gjør ikke noen forskjell, men jeg tenner mest på samhandling og respons.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, I Grosny skrev:

Trent eller myk, det gjør ikke noen forskjell, men jeg tenner mest på samhandling og respons.

God egenskap. Ts

Skrevet
On 6/8/2020 at 1:34 PM, AnonymBruker said:

Jeg liker manne hender, der blodårene synes 😍🤤

Har fått overraskende mange komplimenter for armene og hendene mine.

5 hours ago, Anonym Bruker said:

Dei fleste kvinner som har født barn sitter vel igjenn med en "løs mage" . ?   En veltrent flat mage hos en kvinne vitner om at hun ikkje har ført slektsarven videre.     Og kanskje er hun mer opptatt av å ha flat fin mage en å føde barn.      Kona fekk hengemage / løsmage etter flere fødsler, og nå har hun etterhvert fått eit radialdekk rundt midjen på grunn av manglende fysisk aktivitet, og tilbringer det beste av dagene i en lenestol, og røyker  2stk. 20 pk. for uka, og hun har fått eit livstilproblem.

Mange menn får også tidleg "ølmage " og er overvektig  på grunn av manglende fysisk aktivitet, og  kondis som en 10 åring.     Det handler om å ta vare på helsa, og det er ingen annen en sin sjølv som er ansvarleg for det, og skal ofte ikkje mye fysisk aktivitet til før det har forbyggende virkning på helsa, og kan avstå noen timer hos legen.   

Har flere partnere som har født to eller flere barn, og fortsatt trent seg tilbake til definert mage/sixpack. Det handler om mer enn bare fødsel.

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
47 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Har fått overraskende mange komplimenter for armene og hendene mine.

Har flere partnere som har født to eller flere barn, og fortsatt trent seg tilbake til definert mage/sixpack. Det handler om mer enn bare fødsel.

Fleirkoneri !

Skrevet
2 hours ago, Anonym Bruker said:

Fleirkoneri !

Trenger ikke være gift for å ha sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig pent.

Men det må ikke være tegn til synlige muskler. Det liker jeg ikke.

Anonymkode: 1fb25...9bf

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig pent.

Men det må ikke være tegn til synlige muskler. Det liker jeg ikke.

Anonymkode: 1fb25...9bf

Hvordan skal magen være? Flat? Muffinmage? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...