Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 30. juni 2005 #1 Skrevet 30. juni 2005 Ja, overskriften sier vel sitt. Er det mange på KG som har et lite sosialt nettverk? Grunnen til at jeg tror og lurer på dette er fordi det er en goooood deeeeel sure kvinnefolk her inne. En del her tåler ikke at andre her sier pene ting om seg selv (meg ja), som jeg da tolker som en slags bitterhet. Andre igjen bare svarer surt i tråder kun fordi de virker sure, sinna, bittre...og muligens uten venner? En god del her tilbringer tiden sin her nesten ...tjaa... hele tiden? Og, da sier det jo litt... Og flere her drar på KG-treff... Noe som er fint. For da får jo dere opparbeidet dere et nytt nettverk. Men ja... er flere her uten venner? Bare lurer jeg.
Gjest Bellatrix Skrevet 30. juni 2005 #2 Skrevet 30. juni 2005 Kan ikke snakke for andre, men jeg er ikke uten venner.
Gjest Hel Skrevet 30. juni 2005 #3 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har et par venner men ikke mange. Er ikke bitter og sur om andre sier noe fint om seg selv da. Er enig med mye av det du sier her inne.
Gjest Emera Skrevet 30. juni 2005 #4 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har venner. Og er ikke bitter. Ikke sur heller.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #5 Skrevet 30. juni 2005 Eg har mange venner. Men det hender eg er sur av og til likevel!
monja Skrevet 30. juni 2005 #6 Skrevet 30. juni 2005 Jeg kan nok være litt sur innimellom, men jeg har mange venner fordi.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #7 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har mange venner. Kan være veldig sur... og ja, jeg innrømmer det, bitter også. Men en gammal, sur, bitter kjerring er jeg ikke.
nallemaja Skrevet 30. juni 2005 #8 Skrevet 30. juni 2005 har noen få venner, koselig og mangfoldig familie jeg har mye kontakt med, er her ofte så lenge det ikke er sommer, og er faktisk stort sett blid og glad og gleder meg på andres vegne. Og bitter har jeg faktisk aldri vært i hele mitt liv.
Gjest seroxata Skrevet 1. juli 2005 #9 Skrevet 1. juli 2005 jeg har mange venner, men kan også være bitter men tror ikke jeg er det så veldig ofte...
Gjest sur og bitter Skrevet 1. juli 2005 #10 Skrevet 1. juli 2005 Det er bedre å være sur og bitter her inne enn ute!
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2005 #11 Skrevet 1. juli 2005 har ikke så mange venner, men er sjelden sur og bitter likevel
Nabodama Skrevet 1. juli 2005 #12 Skrevet 1. juli 2005 Joda, nettverket mitt er stort nok, og jeg har mange venner selv om jeg bruker endel tid her. Bruker heller ikke å være sur og grinete om folk skriver mye pent om seg selv her heller, selv om jeg av og til oppfatter det som selvskryt. Da lar jeg bare være å svare. Om du har behov for å fronte ditt utseende her inne, så værsågod. Jeg har ikke det behovet. For meg er ikke dette et sted jeg finner nye venner, egentlig, det er en diskusjonsside. Ikke mer enn det.
Gjest Gulltopp Skrevet 1. juli 2005 #13 Skrevet 1. juli 2005 Jeg har venner, og er bitter, men sjelden sur.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #14 Skrevet 1. juli 2005 Har endel venner ja, og er glad som grisen, orker ikke hisse meg opp her inne det er da så vakre farger ;D
Shoegal Skrevet 1. juli 2005 #15 Skrevet 1. juli 2005 er verken bitter eller sur, og har mange venner
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 1. juli 2005 #16 Skrevet 1. juli 2005 Jeg er her hele tiden da jeg jobber - for å få små avbrekk i en ellers monoton arbeidssituasjon. Jeg har veldig mange venner i mitt liv, er ofte sur her inne på teite innlegg/brukere, og har ingen her som er mine venner - direkte :-) Er ikke bitter, og får mye mer oppmerksomhet og bekreftelse utenfor KG enn her inne. Men jeg liker å irritere meg derfor er jeg her.. Også söker jeg informasjon her om andres holdninger, og opplevelser for å se om jeg passer inn i livet generellt. Sammenligner meg med andre som er her, på mange områder. Så - derfor er jeg her. Og sikkert med like mye venner som trådstarter, du er jo også her :-?
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 1. juli 2005 #17 Skrevet 1. juli 2005 Hva med deg Cat? Du svarer jo ikke på ditt eget spørsmål. Du er jo endel her. Er du uten venner?
Morea Skrevet 1. juli 2005 #18 Skrevet 1. juli 2005 Jeg har absolutt venner ja. Er også heller plagsomt blid enn sur. Men tror ikke så mange av innleggene mine er så surmagede heller. Er her endel fordi jobben min er STRESS - rooolig - STRESS - rolig ... Men kanskje vi kunne fått inn en PMS-smiley slik at folk kan vite hva som kanskje kommer.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 1. juli 2005 #19 Skrevet 1. juli 2005 Jeg har absolutt venner ja. Er også heller plagsomt blid enn sur. Men tror ikke så mange av innleggene mine er så surmagede heller. Er her endel fordi jobben min er STRESS - rooolig - STRESS - rolig ... Men kanskje vi kunne fått inn en PMS-smiley slik at folk kan vite hva som kanskje kommer. JAAA!!!! HVor er den blitt av?? det er det mest geniale jeg har hört i hele dag
aline Skrevet 1. juli 2005 #20 Skrevet 1. juli 2005 jeg har venner, bekjente, familie og hobby som gjør at jeg har nok å gjøre utenfor kg, men bruker kg som "frikvarter" på jobben, og har i tillegg blitt litt avhengig, og må liksom innom å titte til de jeg har blitt kjent med her. ja, jeg er faktisk en av de som har vært på kg-treff også. og har truffet noen jenter/kvinner her inne som jeg har begynt å se på som venner og som jeg bruker tid sammen med irl også, etter å ha møtt dem her og på treff. kan være sur og grinete, og kan bli litt satt ut av folk som er nødt til å fortelle verden hvor praktfulle de er... ikke pga missunnelse, fordi jeg ikke tar alt som blir sagt her for sant, så de som fremstiller seg selv som guds gave til mannen så ofte de har sjans til, tror jeg nok ikke alltid på.... men pleier heller å la være å svare på slike innlegg, så lenge de ikke går på bekostning av andre grupper som ikke er like perfekte. og kan være både sur og blid, sint og strålende, trist og lykkelig både her og i rl, men det er litt greiere å blåse ut litt her inne, da slipper de jeg omgåes i rl å få den verste støyten. du da? du er jo her litt du og, er du venneløs? har du ikke annet å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå