Dupers Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Er en kvinne på 27år. er fagarbeider(kokk) og har et yrke jeg er fornøyd med, har derfor ikke studert noe. All kveldsjobbinga har gjort at jeg har mista mange av vennene jeg fikk som barn og ungdom, da jeg aldri hadde tid. På jobb fikk jeg nye venner (noen vennskap preget av mer festing enn andre og ikke alle var sunne relasjoner) Har nylig gjort et bytte fra skiftarbeid til dagjobb og endte d med å miste jobbfamilien min og da nesten hele omgangskretsen. I min nye dagjobb har jeg og kollegene mine tid til fritid, og derfor får jeg ikke samme relasjon til mine nye kolleger som jeg hadde til de gamle. Hvor får jeg meg venner når? Har prøvd hey girl på facebook, men gruppa blir litt for mye fyll og fest. Jeg vil gjerne ha venner jeg kan ta en kaffe eller gå en tur med. En fest i ny og ne er greit, men de fleste som er aktive i hey girl på facebook virker det som at hovedsaklig er ute etter festvenner. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Felles hobby. Da snakker dere om hobbyen til dere er bedere kjent og det blir lettere å gå ut osv. Eller frivillig organisasjon? Mykere tilnærming da. Blir ikke sånn at man må bli venner helga over 😃 Anonymkode: 84cfa...15e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Jeg leter etter det samme. Har møtt to stk igjennom hey Vina-appen. Har fått høre det samme om hey girl-gruppene, at de fleste som tar initiativ bare vil feste. Man kan jo ta initiativ selv og spørre om noen bare vil være med å gå tur eller ta kaffe da? Jeg skulle gjerne vært med på mer rolige ting som å gå tur osv. Anonymkode: a34bc...9c9 1
Dupers Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg leter etter det samme. Har møtt to stk igjennom hey Vina-appen. Har fått høre det samme om hey girl-gruppene, at de fleste som tar initiativ bare vil feste. Man kan jo ta initiativ selv og spørre om noen bare vil være med å gå tur eller ta kaffe da? Jeg skulle gjerne vært med på mer rolige ting som å gå tur osv. Anonymkode: a34bc...9c9 Har prøvd det å invitere med på tur, problemet er bare at Facebook er facebook og folk har en tendens til å avlyse kort tid før avtalen.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Just now, Dupers said: Har prøvd det å invitere med på tur, problemet er bare at Facebook er facebook og folk har en tendens til å avlyse kort tid før avtalen. Skjønner. Så kjedelig. Anonymkode: a34bc...9c9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 Det er vanskelig i norge, de fleste hører til en flokk fra før. Å skaffe seg venner fra jobben er heller ikke like lurt, da kan de bli vanskelig å skille jobb og fritid. Så det gjør jeg ikke i norge lenger, prøv å bygge deg opp noe utenfor jobben. hey girl er bare festing over overfladisk tull, men vi norske skal jo nesten alltid møtes for å drikke alkohol. Prøv å delta på en fritidsaktivitet, kanskje du finner noen du kan like der. Frivillig arbeid. DNT har også fellesturer. Beste tipset er å unngå alt med alkohol, pga nordmenn MÅ jo nesten alltid drikke dessverre. Jeg er også norsk jente rundt din alder, men har kun venner fra andre land nå. Mye lettere, de har jo vane for det. Anonymkode: c4cb3...3c8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå