AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Hei. Lurer på hvordan en får makrell i tomat til å smake litt bedre, synes egentlig ikke at det er så veldig godt... Det er veldig fiskete ettersmak på sausen synes jeg, så hvordan får jeg det til å smake bedre? Kan man gjøre noe med det? Og ikke skriv: Bare til å la være å spise det... jeg trenger mer omega 3! :) Anonymkode: 4b06a...1fb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Jeg vet ikke for jeg klarer dessverre ikke å spise flykrasj, ja jeg kaller det det 😃, på grunn av lukten. Anonymkode: 1d5f8...644 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Lurer på hvordan en får makrell i tomat til å smake litt bedre, synes egentlig ikke at det er så veldig godt... Det er veldig fiskete ettersmak på sausen synes jeg, så hvordan får jeg det til å smake bedre? Kan man gjøre noe med det? Og ikke skriv: Bare til å la være å spise det... jeg trenger mer omega 3! Anonymkode: 4b06a...1fb Spis andre ting med omega 3 i? Evt ta omega 3-tabletter? Anonymkode: d7177...35c 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke for jeg klarer dessverre ikke å spise flykrasj, ja jeg kaller det det 😃, på grunn av lukten. Anonymkode: 1d5f8...644 Lukter vel ikke så mye... Men det er en sånn veldig fiskete ettersmak som kommer etterpå som jeg ikke klarer.. Sånn ofte mat blir av hermetikk dessverre... Men det er jo billig 😕 Anonymkode: 4b06a...1fb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spis andre ting med omega 3 i? Evt ta omega 3-tabletter? Anonymkode: d7177...35c Liker kaviar, men det er vel ikke nok omega 3.... Også veldig salt i tillegg som ikke er så bra... Omega3 tabletter er ikke det samme har jeg hørt.. Anonymkode: 4b06a...1fb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 Krydder og majones + agurk! Anonymkode: 1f9b9...d0c 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Krydder og majones + agurk! Anonymkode: 1f9b9...d0c Forsvinner den litt da? Hvor mye krydder? 😆 Anonymkode: 4b06a...1fb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lukter vel ikke så mye... Men det er en sånn veldig fiskete ettersmak som kommer etterpå som jeg ikke klarer.. Sånn ofte mat blir av hermetikk dessverre... Men det er jo billig 😕 Anonymkode: 4b06a...1fb Det lukter helt grusomt og setter seg fast både på hender og klær. I barnehagen hvor jeg jobber har vi sagt nei til at barna skal ha med seg makrell i tomat på skiven, fordi det stinker og det blir griseri på fingrer, møbler og klær. Anonymkode: 1d5f8...644 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lukter vel ikke så mye... Men det er en sånn veldig fiskete ettersmak som kommer etterpå som jeg ikke klarer.. Sånn ofte mat blir av hermetikk dessverre... Men det er jo billig 😕 Anonymkode: 4b06a...1fb Nam😋Jeg elsker makrell i tomat! Men vet at det er et pålegg som er veldig «enten eller». Enten så liker man det veldig godt, eller så kan man ikke fordra det! Jeg pleier noen ganger å legge på litt agurkskiver. Majones funker også(men blir jo en del ekstra kalorier da, og mskrell i tomat har allerede mye kalorier). Men det fungerer kanskje også slik at det kan dempe noe av den fiskesmaken du ikke liker Anonymkode: 33706...c9d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forsvinner den litt da? Hvor mye krydder? 😆 Anonymkode: 4b06a...1fb Passer bra med urtekrydder eller alt i et dryss. Du må se hva du liker. Blir liksom et helt annet måltid, men nå liker jeg jo smaken da Anonymkode: 1f9b9...d0c
Dupers Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 Jeg liker makrell i tomat med Agurk skiver på toppen, men det gjør egentlig ettersmaken verre. Jeg tar uansett tran, og det er jo helt forjævlig. Har funnet ut at havfruen tran er grei, raper ikke av den og den smaker som timianolje. Den kan jeg virkelig anbefale
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #13 Skrevet 7. juni 2020 Steke i stekepanna, salt, pepper😎 Anonymkode: 7854d...e96
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #14 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Steke i stekepanna, salt, pepper😎 Anonymkode: 7854d...e96 Går det an å steke det? Hvordan Anonymkode: 4b06a...1fb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #15 Skrevet 7. juni 2020 Oppbevar det i kjøleskap,da stivner oljen litt mer. Jeg klarer ikke spise makrell i tomat som har vært åpnet, må ha en ny boks. Du kan kverne litt pepper over,og legge på litt frisk basilikum. En stripe majones er også godt. Jeg liker den best plain,romtemperert. Anonymkode: ebeeb...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #16 Skrevet 7. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det lukter helt grusomt og setter seg fast både på hender og klær. I barnehagen hvor jeg jobber har vi sagt nei til at barna skal ha med seg makrell i tomat på skiven, fordi det stinker og det blir griseri på fingrer, møbler og klær. Anonymkode: 1d5f8...644 Nei, tuller du? Klarer dere ikke vaske..? Vi serverer både kaviar og makrell i tomat der jeg jobber. Ikke nå i koronaen,men alltid ellers. Anonymkode: ebeeb...4d0 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #17 Skrevet 7. juni 2020 Man kan spise fisk til middag og trenger ikke spise makrell i tomat. Anonymkode: 378ea...e98 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #18 Skrevet 7. juni 2020 Du kan da spise andre ting enn makrell i tomat? Anonymkode: ef9aa...e36 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #19 Skrevet 7. juni 2020 Agurk! Og en litt majones av og til😊 Anonymkode: 57629...8ed
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #20 Skrevet 7. juni 2020 35 minutter siden, Dupers skrev: Jeg liker makrell i tomat med Agurk skiver på toppen, men det gjør egentlig ettersmaken verre. Jeg tar uansett tran, og det er jo helt forjævlig. Har funnet ut at havfruen tran er grei, raper ikke av den og den smaker som timianolje. Den kan jeg virkelig anbefale Jeg synes faktisk tran ikke er ille! Men det har høy a-vitamin og det er litt skummelt. Liker bedre tanken på å spise naturlig innhold, som ikke er utvinnet fra noe. Anonymkode: 4b06a...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå