AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Hva er det med dere damer som er sammen med slike menn? Ser en i termingruppen min som fikk en dritings mann ramlende inn døren i natt etter å ha vært på "kroa". Hun måtte ta vekk baby for denne amabøen av en mann ville bort til baby. Er du sammen med en slik mann? Hvis ja, hvorfor? Jeg lurer oppriktig. Tenker dere ikke på skadene dette kan få når ungen vokser opp og må se pappa komme spyende og kranglende hjem? Selv har jeg en 3 måneder gammel sønn og min mann har ikke holdt på slik siden ungdomsårene. Hadde aldri fått barn med han om han fortsatt følte behov for å gå ut og drikke seg full. Anonymkode: 02934...7f5 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Tragisk, er mann selv i 40årene. Har null behov for alkohol, kanskje etpar øl i året bare uten et jeg må. Er en grunn til at folk drikker seg fulle, er jo for følelsen man får av det. Bedøver nerver og følelser...trist. Anonymkode: 1ee12...0b2 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Uff nei, men jeg var sammen med ei kvinne som på hver eneste fest vi var på, måtte drikke seg drita. Selv er jeg glad i alkoholrusen, jeg liker måten den påvirker både kropp og sinn, men med måtehold. Fyllenerver over at man ikke helt visste hva man gjorde i går er å gå alt for langt. Jeg tenker at uhell kan skje, og særlig om man ikke er vant med alkoholen, så er det lett å gå på en smell ved å drikke for mye. Anonymkode: e2011...9f4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med dere damer som er sammen med slike menn? Ser en i termingruppen min som fikk en dritings mann ramlende inn døren i natt etter å ha vært på "kroa". Hun måtte ta vekk baby for denne amabøen av en mann ville bort til baby. Er du sammen med en slik mann? Hvis ja, hvorfor? Jeg lurer oppriktig. Tenker dere ikke på skadene dette kan få når ungen vokser opp og må se pappa komme spyende og kranglende hjem? Selv har jeg en 3 måneder gammel sønn og min mann har ikke holdt på slik siden ungdomsårene. Hadde aldri fått barn med han om han fortsatt følte behov for å gå ut og drikke seg full. Anonymkode: 02934...7f5 Jeg har vært på hyttetur der flere av mennene i 40-50 års alderen drakk seg dritings og oppførte seg som idioter selv med 2 unger i halvannet års alderen i hus. Min og kan finne på å gjøre det, men bebisen er foreløpig i magen. Håper han roer seg ned etter at baby er født, men kompisene hans har ikke gjort det. Jeg synes jo det er rart at menn i 45-års alderen fortsatt har behov for å dra ut og drikke seg dritings selvom de har koner og babyer, men kan jo ikke nekte han det nå «de andre» «får lov». Og hvertfall ikke hver gang. Alle andre kvaliteter er bra hvertfall. Anonymkode: 255a5...2ab
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Var sammen med en slik mann en stund (møttes på vgs), og merket ikke problemene hans før vi flyttet sammen midt i 20-årene. Forsøkte i lang tid å hjelpe han med problemene fordi vi var glade i hverandre, men etter mange år sammen ble det slutt fordi det var vanskelig å leve med. Og problemene var en liten del av hele personen han var. Vi fikk aldri barn sammen, men plutselig kunne jeg jo blitt uplanlagt gravid. Synes denne holdningen til folk problemer er litt lite gjennomtenkt Selvfølgelig ikke bra for barnet, og det er farens problem å fikse alkoholmisbruket og mor sitt ansvar å skjerme barnet... men det er ikke alltid så lett i virkeligheten som man tror. Anonymkode: 78e5a...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har vært på hyttetur der flere av mennene i 40-50 års alderen drakk seg dritings og oppførte seg som idioter selv med 2 unger i halvannet års alderen i hus. Min og kan finne på å gjøre det, men bebisen er foreløpig i magen. Håper han roer seg ned etter at baby er født, men kompisene hans har ikke gjort det. Jeg synes jo det er rart at menn i 45-års alderen fortsatt har behov for å dra ut og drikke seg dritings selvom de har koner og babyer, men kan jo ikke nekte han det nå «de andre» «får lov». Og hvertfall ikke hver gang. Alle andre kvaliteter er bra hvertfall. Anonymkode: 255a5...2ab Synes det blir helt feil uansett å skulle "nekte" voksne folk noe som helst som de har lyst til (så sant det er lovlig) Anonymkode: 3a22f...b84 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på hyttetur der flere av mennene i 40-50 års alderen drakk seg dritings og oppførte seg som idioter selv med 2 unger i halvannet års alderen i hus. Min og kan finne på å gjøre det, men bebisen er foreløpig i magen. Håper han roer seg ned etter at baby er født, men kompisene hans har ikke gjort det. Jeg synes jo det er rart at menn i 45-års alderen fortsatt har behov for å dra ut og drikke seg dritings selvom de har koner og babyer, men kan jo ikke nekte han det nå «de andre» «får lov». Og hvertfall ikke hver gang. Alle andre kvaliteter er bra hvertfall. Anonymkode: 255a5...2ab Her må du stille krav, å ta en samtale om akkurat dette. Nordmenn har dessverre er håpløst forhold til alkohol gjennomsnittlig. Anonymkode: 1ee12...0b2 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 Mye moralisme i denne tråden ja! Mener dere helt seriøst at man aldri skal få drikke seg full etter man har fått barn? NEI, det er selvfølgelig ikke greit å omgås en baby/barn som dritings. Mannen skulle gått og lagt seg på et annet rom med en gang han kom hjem. Men, at voksne folk tar seg en fest en sjelden gang ser jeg ikke problemet med! Jeg er i 20-årene og min mor, som nermer seg 50 fester med venninene sine stadig vekk. Fulle og barnslige blir de og, men fullt oppegående mennesker til vanlig altså. Ærlig talt. Anonymkode: 7b15a...b96 10
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på hyttetur der flere av mennene i 40-50 års alderen drakk seg dritings og oppførte seg som idioter selv med 2 unger i halvannet års alderen i hus. Min og kan finne på å gjøre det, men bebisen er foreløpig i magen. Håper han roer seg ned etter at baby er født, men kompisene hans har ikke gjort det. Jeg synes jo det er rart at menn i 45-års alderen fortsatt har behov for å dra ut og drikke seg dritings selvom de har koner og babyer, men kan jo ikke nekte han det nå «de andre» «får lov». Og hvertfall ikke hver gang. Alle andre kvaliteter er bra hvertfall. Anonymkode: 255a5...2ab Du håper han roer seg etter baby er født? Det er akkurat denne naive tankegangen jeg snakker om. Selvfølgelig vil han ikke endre seg, det skjer ikke noe magisk i det de blir pappa. Anonymkode: 02934...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye moralisme i denne tråden ja! Mener dere helt seriøst at man aldri skal få drikke seg full etter man har fått barn? NEI, det er selvfølgelig ikke greit å omgås en baby/barn som dritings. Mannen skulle gått og lagt seg på et annet rom med en gang han kom hjem. Men, at voksne folk tar seg en fest en sjelden gang ser jeg ikke problemet med! Jeg er i 20-årene og min mor, som nermer seg 50 fester med venninene sine stadig vekk. Fulle og barnslige blir de og, men fullt oppegående mennesker til vanlig altså. Ærlig talt. Anonymkode: 7b15a...b96 Det er forskjell på å drikke seg god og full, og det å bli så dritings at man spyr ned møbler og begynner å krangle fordi man ikke får holde baby. Anonymkode: 02934...7f5 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på å drikke seg god og full, og det å bli så dritings at man spyr ned møbler og begynner å krangle fordi man ikke får holde baby. Anonymkode: 02934...7f5 Selvfølgelig, les hva jeg skrev en gang til. Anonymkode: 7b15a...b96
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du håper han roer seg etter baby er født? Det er akkurat denne naive tankegangen jeg snakker om. Selvfølgelig vil han ikke endre seg, det skjer ikke noe magisk i det de blir pappa. Anonymkode: 02934...7f5 Nei men håper han kanskje har mindre energi av søvnløse netter han også. Uansett er alle andre kvalitetene hans bra, så kan ikke forandre han eller nekte ham det, særlig ikke når det tydeligvis er greia i dems kompisgjeng. Kjenner ikke de andre damene godt nok til å spørre om hva de tenker, de er også en del eldre enn meg siden jeg ikke er i nærheten av 40 enda. Anonymkode: 255a5...2ab
ItchyBitchySpider Skrevet 7. juni 2020 #13 Skrevet 7. juni 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye moralisme i denne tråden ja! Mener dere helt seriøst at man aldri skal få drikke seg full etter man har fått barn? NEI, det er selvfølgelig ikke greit å omgås en baby/barn som dritings. Mannen skulle gått og lagt seg på et annet rom med en gang han kom hjem. Men, at voksne folk tar seg en fest en sjelden gang ser jeg ikke problemet med! Jeg er i 20-årene og min mor, som nermer seg 50 fester med venninene sine stadig vekk. Fulle og barnslige blir de og, men fullt oppegående mennesker til vanlig altså. Ærlig talt. Anonymkode: 7b15a...b96 Men hva er poenget med å drikke seg dritings i voksen alder? Hva får man ut av det, bortsett fra blackouts, flaue episoder, oppkast og hodepine dagen derpå? 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #14 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men håper han kanskje har mindre energi av søvnløse netter han også. Uansett er alle andre kvalitetene hans bra, så kan ikke forandre han eller nekte ham det, særlig ikke når det tydeligvis er greia i dems kompisgjeng. Kjenner ikke de andre damene godt nok til å spørre om hva de tenker, de er også en del eldre enn meg siden jeg ikke er i nærheten av 40 enda. Anonymkode: 255a5...2ab Men vil du synes det er greit at han kommer dritings hjem, eller vil du klare å sette foten ned? En ting er hva han gjør på en guttetur på en hytte, men hjemme bør han klare å holde seg. Anonymkode: 02934...7f5
ItchyBitchySpider Skrevet 7. juni 2020 #15 Skrevet 7. juni 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig, les hva jeg skrev en gang til. Anonymkode: 7b15a...b96 De fleste nordmenn kan ikke håndtere alkohol når de blir fulle, da drikker de til de stuper.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #16 Skrevet 7. juni 2020 Ser ingen problemer med at mannen tar seg en fest inn i mellom der han drikker seg på en real snurr. Han kaster aldri opp, sier aldri noe dumt eller gjør dumme ting til tross for han er full. Og han er naturligvis aldri full fremfor ungene. Anonymkode: efd6c...846 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #17 Skrevet 7. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser ingen problemer med at mannen tar seg en fest inn i mellom der han drikker seg på en real snurr. Han kaster aldri opp, sier aldri noe dumt eller gjør dumme ting til tross for han er full. Og han er naturligvis aldri full fremfor ungene. Anonymkode: efd6c...846 Det blir noe helt annet. Anonymkode: 02934...7f5
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 7. juni 2020 #18 Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med dere damer som er sammen med slike menn? Det er ingenting med sånne damer. De er bare sammen med fyren de elsker. Ingenting galt i å drikke seg litt dritings en gang i blant. Så lenge det ikke er ofte. Det er ikke sånn at det er forbudt med en gang får barn.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #19 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, Tobias Juul Grythe skrev: Det er ingenting med sånne damer. De er bare sammen med fyren de elsker. Ingenting galt i å drikke seg litt dritings en gang i blant. Så lenge det ikke er ofte. Det er ikke sånn at det er forbudt med en gang får barn. Du fikk ikke med deg det vesentlige? dritings mann ramlende inn døren i natt etter å ha vært på "kroa". Hun måtte ta vekk baby for denne amabøen av en mann ville bort til baby. Er du sammen med en slik mann? Hvis ja, hvorfor? Jeg lurer oppriktig. Tenker dere ikke på skadene dette kan få når ungen vokser opp og må se pappa komme spyende og kranglende hjem? " Anonymkode: 02934...7f5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #20 Skrevet 7. juni 2020 Ja, jeg har en slik mann og jeg er en slik dame🤣 vi er begge skikkelig på fylka et par ganger i året, ser ikke problemet. Vi er mer enn mamma og pappa. Av og til er det deilig å være fri og Frank og feste litt også. Eneste han mannen i hi gjorde feil var å ikke legge seg på gjesterommet. Anonymkode: 28003...aa5 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå