AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Småbarnslivet har tatt litt knekken på sexlysten. Har dere noen gode råd for å få økt sexlyst igjen? Anonymkode: 9504b...009
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Å ha det ryddig i hjemmet. Anonymkode: f5a73...35c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Først, snakk om sex. Anbefaler appen gottman card decks. Det gjorde at det løsnet for oss, etter to år nesten uten sex. Så ha mer sex.. Teit råd.. Men jo mer sex du har jo mer har du lyst. Og selfølgelig om andre ting gnager i forholdet og i hverdagen bør det også snakkes om. Anonymkode: ebac9...95b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Småbarnslivet har tatt litt knekken på sexlysten. Har dere noen gode råd for å få økt sexlyst igjen? Anonymkode: 9504b...009 Elsk med partneren din, ikke fokuser på sex som en teknisk ting som må gjøres. Stryk, beføl, kyss, pirre, nette, pette. Så kommer nok lysten tilbake skal du se 🙂 Anonymkode: 10d29...f19
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Gjør hyggelige ting for hverandre, gi komplimenter. Legg deg i armkroken hans uten å ha sex i bakhodet. Se det gode i hverandre😊 Anonymkode: 7b5f8...841
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 Få en elsker. Det satte fart på min sexlyst. Anonymkode: 94ecd...149
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 skift sexpartner. neida, det perfekte kjernefamilielivet funker ikke sånn. men slik endte det dessverre for meg. i noe tilfeller kan man ikke vanne en dau blomst Anonymkode: dc7e4...420
Fioljenta Skrevet 8. juni 2020 #8 Skrevet 8. juni 2020 Mitt beste råd er å senke skuldrene. Ikke la sex være enda en ting dere må «prestere». Sex ble nedprioritert for oss i småbarnstiden. Vår løsning var å ha faste datekvelder. Som regel var de hjemme hos oss selv etter at barna var lagt. På disse kveldene, hadde vi fokus på oss som par. Vi pleide å skifte på å finne på ting. Noen ganger så vi en film sammen eller pratet litt, andre ganger hadde vi mer «opplegg». Noen ganger brukte vi bare en halvtime. Andre ganger mer. Poenget var bare å minne oss selv på å være kjærester og at vi egentlig var glade i hverandre midt oppi alt kaoset. Om dere ikke føler dere opplagte nok til en full runde, er de små også koselig. Noen ganger bestemte vi oss for å kose i kanskje 10 minutter når vi la oss. Ikke noe sexpress. Bare kos. Og når de ti minuttene var omme, bestemte vi oss for om vi ville fortsette eller ei. Noen ganger hadde han behov og jeg lite lyst. Da brukte vi litt glidemiddel og tok en kjapp en. Jeg fikk riktignok lite ute av det sånn rent fysisk. Men en mer tilfreds mann er absolutt positivt for meg også. 🙂 1
Rant Skrevet 8. juni 2020 #9 Skrevet 8. juni 2020 Ha mer sex. Du kan begynne å onanere hver dag en uke, så skal du se lysten komme. Om partner mangler sexlyst må dere snakke sammen - finne ut av hva som må til. Kanskje utforske noen fantasier. Begynne med mer berøring, om det er mangel på nærhet. Men først og fremst kommunisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå