AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Har fått påvist celleforandringer og HPV-virus. Dette vil følges opp med nye prøver om 6 mnd., men jeg er bekymret for om jeg også har HPV i munn, hals eller svelg. Dette er ikke sjekket og jeg vil gjerne vite dette. Noen som har fått sjekket dette? Hvor kan jeg få det gjort? Anonymkode: 738a1...9bc
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Lurer på det samme!! Jeg har HPV 16, den typen som ikke gir vorter men som kan gi celleforandringer. Har lest at kroppen ofte kvitter seg med hpv over tid (?), synes det er rart siden det er et virus.. I alle fall, hos meg kom celleforandringene av og på i flere år, til slutt ble jeg konisert. Men- om man har hpv i underlivet og har oralsex, så kan det vel også smitte til munn og hals. Hvis man f.eks skal ha oralsex med ny partner, ,kan man risikere å smitte den i munnen.. Skulle også gjerne testet dette. Anonymkode: 1a7c3...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Lege som tar svab og sender inn til analyse Anonymkode: c421f...2b2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på det samme!! Jeg har HPV 16, den typen som ikke gir vorter men som kan gi celleforandringer. Har lest at kroppen ofte kvitter seg med hpv over tid (?), synes det er rart siden det er et virus.. I alle fall, hos meg kom celleforandringene av og på i flere år, til slutt ble jeg konisert. Men- om man har hpv i underlivet og har oralsex, så kan det vel også smitte til munn og hals. Hvis man f.eks skal ha oralsex med ny partner, ,kan man risikere å smitte den i munnen.. Skulle også gjerne testet dette. Anonymkode: 1a7c3...6a3 Ja, de fleste har hpv i løpet av livet, men kroppen bekjemper vel viruset siden det går tilbake av seg selv i de aller fleste tilfeller. Anonymkode: a6393...ba2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Mannen min fikk kreft i svelget av Hpv viruset, så unngå oralsex dere. Anonymkode: 62378...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå