Gå til innhold

Fleskemage og ereksjon/utløsning hos menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir ereksjon og utløsning hos menn i slutten av 40 åra vanskeligere å opprettholde dess større mage/pondus mannen har? 

Anonymkode: 04998...dee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fett, og spesielt på magen, reduserer testosteronnivået hos menn. Motsatt vei og, lavt testosteronnivå gir mer fett på kroppen. Så fleskemager er ikke et tegn på sexdrive nei...

Anonymkode: 4154d...2dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fett, og spesielt på magen, reduserer testosteronnivået hos menn. Motsatt vei og, lavt testosteronnivå gir mer fett på kroppen. Så fleskemager er ikke et tegn på sexdrive nei...

Anonymkode: 4154d...2dd

Han har ikke så voldsom til mage, men de 10 årene vi har vært sammen har midjemålet økt og evnen til å komme blitt redusert. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Fett på kroppen, særlig nedenfor navlen, produserer østrogen, og har aromatiserende effekt på mannens testosteron. Summen er nedsatt relativ sexdrive og med det svakere potens. Sekundæreffekt er at penis og testiklene krymper. Så fedme kan gi effekter som ikke nødvendigvis forsvinner med slanking. Penis og potens blir etter en fedmeperiode sitt fulle potensiale. Så hvis du søker god sex med en stor penis, søk slanke, eventuelt muskuløs, mann med V formet kroppsbygging. Men, menn med ekstremt lav fettprosent har og lavt testosteronnivå, ofte for lavt inntak av karbohydrater, som gir impotens og null spermproduksjon. 12 til 15% er ideelt. Da er kroppen hverken i  pluss, eller i minus. Fin en mann i balanse.

Anonymkode: 2a309...72f

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke så voldsom til mage, men de 10 årene vi har vært sammen har midjemålet økt og evnen til å komme blitt redusert. 

Ts

Det kan jo like godt være at det som gjorde han kåt ikke gjøre han like kåt lenger. Kanskje du må friste med litt mer spenstige ting

AnonymBruker
Skrevet

Flesk gjør deg mindre potent, du føler deg heller ikke særlig sexy. Slik er det med den saken, trening øker potens, no doubt.

Anonymkode: 03c7d...e94

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gått ned over 20 kg og merker at jeg er mere viril. Orker mer og er mye stivere. Og orgasmene er bedre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enda godt jeg ikke er slank, overvektig, kåt mange ganger om dagen, kommer minimum to ganger hver dag, ofte fire, noen ganger mer. Hadde ikke hatt tid til å jobbe om jeg var tynn ut i fra det som hevdes her...

Anonymkode: bf86e...81c

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fett på kroppen, særlig nedenfor navlen, produserer østrogen, og har aromatiserende effekt på mannens testosteron. Summen er nedsatt relativ sexdrive og med det svakere potens. Sekundæreffekt er at penis og testiklene krymper. Så fedme kan gi effekter som ikke nødvendigvis forsvinner med slanking. Penis og potens blir etter en fedmeperiode sitt fulle potensiale. Så hvis du søker god sex med en stor penis, søk slanke, eventuelt muskuløs, mann med V formet kroppsbygging. Men, menn med ekstremt lav fettprosent har og lavt testosteronnivå, ofte for lavt inntak av karbohydrater, som gir impotens og null spermproduksjon. 12 til 15% er ideelt. Da er kroppen hverken i  pluss, eller i minus. Fin en mann i balanse.

Mulig dette er fakta, det tør jeg ikke si imot.

Men med egen kropp som grunnlag, mener jeg dette er bullshit. Knallhard og kommer så jeg ser stjerner og planeter hver gang. 

Anonymkode: 25773...73a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann med mage, og jeg har aldri hatt problemer med hverken å bli hard,å forbli hard, eller å komme som en fontene. Merket likevel at behovet for sex økte når jeg tok av noen kilo. Jeg hadde allerede en sterkere sexdrive enn kjæresten min, så det var ikke en veldig positiv bieffekt av vekttapet.

Anonymkode: 49d87...2c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mann som bare blir større og større, og parallelt blir det mindre og mindre sex. Han får den lite opp, får knapt utløsning og har utholdenhet som nesten er på minussida. Er det rart jeg er seksuelt frustrert?

Anonymkode: 86568...8e0

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en mann som bare blir større og større, og parallelt blir det mindre og mindre sex. Han får den lite opp, får knapt utløsning og har utholdenhet som nesten er på minussida. Er det rart jeg er seksuelt frustrert?

Ja det stemmer nok at det er parallelt, pluss at for hver 10 kg han legger på seg "mister" han 1 cm kuk i fettoverheng... Tror heller du trenger slanketips enn sextips i ditt forhold, går han ned i vekt blir jo også det parallelt med sexlyst. Men han burde forstå at du er frustrert, det er bare så trist å se at han har større omsorg og kjærlighet for mat enn sin egen kjæreste...

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Ts

Det kommer ikke nødvendigvis bare av vektøkningen. Hvordan kvinnen fungerer seksuelt har definitivt innvirkning på mannen også. Om hun ikke kommer ved samleie, er jo minst halve poenget med knulling borte, og det kan jo gå hardt ut over mannens tenning også. Jeg har det iallefall sånn, siden dama overhodet ikke kan komme uten intens klitorisstimulering. Noe som ikke lar seg kombinere særlig godt med knulling. Så da gjør vi det som må til for å få henne til å komme, og jeg kommer stort sett ikke. Noe som forsåvidt er like greit. Føles jo bare dumt å ligge der og knulle på ei som får lite ut av det. Og enda dummere å komme selv.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Resignert skrev:

Det kommer ikke nødvendigvis bare av vektøkningen. Hvordan kvinnen fungerer seksuelt har definitivt innvirkning på mannen også. Om hun ikke kommer ved samleie, er jo minst halve poenget med knulling borte, og det kan jo gå hardt ut over mannens tenning også. Jeg har det iallefall sånn, siden dama overhodet ikke kan komme uten intens klitorisstimulering. Noe som ikke lar seg kombinere særlig godt med knulling. Så da gjør vi det som må til for å få henne til å komme, og jeg kommer stort sett ikke. Noe som forsåvidt er like greit. Føles jo bare dumt å ligge der og knulle på ei som får lite ut av det. Og enda dummere å komme selv.

For et underlig perspektiv på sex 🤔 De aller fleste damer kommer ikke uten stimulering av klitoris, men det betyr jo ikke at man «får lite ut av» penetrering! Tenner det deg ikke å gjøre det godt for henne? Min kjære synes det er fantastisk å få meg til å komme ved hjelp av munn og fingre før vi går i gang med selve samleiet.. I tillegg har man jo vibratorer O.l som damer kan bruke på seg selv mens de feks sitter øverst og rir, dersom mannen mister fokus av å stimulere klitoris i den stillingen..

Være kreative! 😃

Anonymkode: 49fca...5d1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men det kommer helt ann på hvor deilig dama er. 

Er hun ikke bra. Får han ikke ståtiss. Gjør hun litt for det. Ikke har like mye flesk og ser bra ut. Så får han ståtiss. 

Anonymkode: 63e69...04e

AnonymBruker
Skrevet

Det er vitenskapelig bevist at menn får mindre testosteron dersom de er tjukke. De får da mer problemer med ereksjon og ofte mindre sexlyst. Det er og problematisk å ha samleie med en mann med stor mage da magen er i veien. 

Anonymkode: a0d3c...1a3

Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

For et underlig perspektiv på sex 🤔 De aller fleste damer kommer ikke uten stimulering av klitoris, men det betyr jo ikke at man «får lite ut av» penetrering! Tenner det deg ikke å gjøre det godt for henne? Min kjære synes det er fantastisk å få meg til å komme ved hjelp av munn og fingre før vi går i gang med selve samleiet.. I tillegg har man jo vibratorer O.l som damer kan bruke på seg selv mens de feks sitter øverst og rir, dersom mannen mister fokus av å stimulere klitoris i den stillingen..

Være kreative! 😃

Anonymkode: 49fca...5d1

Når man tidligere har opplevd skikkelig bra sex med damer som kommer vaginalt, om og om igjen, blir det jo en nokså tafatt og frustrerende affære å bedrive meningsløs knulling som overhodet ikke funker. Vibratorer o.l. er jo greit nok det, for de som ikke evner å komme naturlig, men blir jo et kraftig forstyrrende fremmedelement under knulling. Disse dingsene er jo uansett i veien, og vibrasjonene og lydene minner jo mer om elektriske verktøy enn en naturlig  kåt dame. Det å knulle ei mens man ser hun nærmer seg orgasmen, styre henne dit med bare kukken, og knulle henne gjennom orgasmen, er jo noe helt annet og mere nært enn å mase og styre med diverse hjelpemidler. Denslags går ihvertfall kraftig ut over min tenning og ereksjon.....Og så kan man jo lure på hvorfor det er så viktig for TS at mannen kommer, når man som mann nærmest ikke "har lov" til å ønske at kvinnen kommer av det man gjør. For ordens skyld, jeg tenner på at dama har det godt, og gjør det jeg kan for å gi henne nytelse, med tunge, fingre og diverse leketøy. Men å knulle er lite givende for meg, når det så opplagt ikke er i nærheten av å kunne få henne til å komme. 

Endret av Resignert
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Det kan jo like godt være at det som gjorde han kåt ikke gjøre han like kåt lenger. Kanskje du må friste med litt mer spenstige ting

Du deler av 10 års langvarig forholdserfaring som 18-åring igjen?

Anonymkode: 1f005...b88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Resignert skrev:

Når man tidligere har opplevd skikkelig bra sex med damer som kommer vaginalt, om og om igjen

Når man tidligere har opplevd sex med damer som faker om og om igjen, mener du?

Anonymkode: 49d87...2c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ja det stemmer nok at det er parallelt, pluss at for hver 10 kg han legger på seg "mister" han 1 cm kuk i fettoverheng... Tror heller du trenger slanketips enn sextips i ditt forhold, går han ned i vekt blir jo også det parallelt med sexlyst. Men han burde forstå at du er frustrert, det er bare så trist å se at han har større omsorg og kjærlighet for mat enn sin egen kjæreste...

Korreksjon: 1.5 cm per 10 kg. Ikke 1.0 cm. Så fett% påvirker hvor mye av penis du ser, hormoner(forholdet testosteron og østrogen balansen), sexlyst(testosteron og psyke) og fysisk helse.

Hadde jeg lagt på meg 80 kg ville en blitt nokså gjennomsnittlig😉. Kommer aldri til å skje med daglige runder med 🏊‍♂️🏋️♀️🥦🌶🥩🚴‍♂️🏃‍♂️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...