Vesta Skrevet 30. juni 2005 #1 Skrevet 30. juni 2005 Lurer på om noen vet hvor en kan leie bil i Bergen. Hadde tenkt veteran bil, men vurderer alle typer
Gjest Svimle Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 Ta kontakt med din lokale amcar-klubb, så kanskje de kan sette deg i kontakt med eieren av en slik bil dere ønsker Se her
Vesta Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2005 Oi! Der var det mange flotte biler. Siden er lagret. Takk skal du ha
Tinema Skrevet 2. juli 2005 #6 Skrevet 2. juli 2005 Vi gikk inn på Bergen veteranvogn klubb sin hjemmeside, her , og skla leie vår bil der. Fant frem til navn og nummer et eller annet sted på siden, og vi har fått drømmebilen vår, nemlig denne .
Vesta Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2005 Jeg leitet litt på denne siden, og falt for akkurat samme bilen Den var kjempe flott! Hvor mye må dere betale for den? Hvem kan jeg kontakte?
Tinema Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Jeg leitet litt på denne siden, og falt for akkurat samme bilen Den var kjempe flott! Hvor mye må dere betale for den? Hvem kan jeg kontakte? Er det meg du mener??? Jeg mener at vi skal betale 3000 kroner for bilen, og du kan kontakte eieren av bilen, navnet står ved bildet, og tilfeldigvis sitter han i styret, og der står adresse og nummer. Prøv det. Og bilen er kjempefin...
Vesta Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2005 Hei Tinema! Det var deg jeg mente Glemte vist å skrive det... 3000 var ikke så dyrt. Tror jeg må ta kontakt med eieren. Den var kjempe fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå