AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Noen som vet om butikker i Norge som selger hennapulver? Pleier å bestikke fra utlandet, men det er litt vanskelig i disse tider.. Anonymkode: 27639...ffe
Audrey Horne Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 (endret) Bestille* Ts Endret 7. juni 2020 av Audrey Horne
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Vet ikke om pulver, men Lush har hennablokker i alle fall. Anonymkode: 13f26...4a6
Perelandra Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 (endret) Lush, apotek eller innvandrerbutikker. Edit: Lush selger, som brukeren over meg skriver, blokker og ikke løst pulver. Apotek og innvandrerbutikker har løst pulver. Jeg har farget håret jevnlig med henna i over 20 år, og alltid kjøpt det i Norge. Endret 9. juni 2020 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 11 timer siden, Perelandra skrev: Lush, apotek eller innvandrerbutikker. Edit: Lush selger, som brukeren over meg skriver, blokker og ikke løst pulver. Apotek og innvandrerbutikker har løst pulver. Jeg har farget håret jevnlig med henna i over 20 år, og alltid kjøpt det i Norge. 3 år her, har variert med å bruke Lush eller å bestille Light Mountain fra nettet. Men skal jammen ta en titt på hva som finnes på innvandrerbutikkene nede i sentrum neste gang jeg skal farge. Jeg er litt lei av å finraspe/hakke blokkene til Lush, og foretrekker "rent" pulver bedre enn kakaosmøret som er tilsatt i dem. Anonymkode: 13f26...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå