AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Hei! Er det noen som har studert master i spesialpedagogikk på høgskolen i Østfold? Var det et tøft studiet å komme seg gjennom? Jeg vurderer å søke deltid til neste år (4 år), men hvordan var det å kombinere med 100% jobb? Anonymkode: bef99...51e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Hvordan skal du få tid til å studere når du jobber 100%? Du har ikke barn i tillegg? Anonymkode: 8753e...cb1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal du få tid til å studere når du jobber 100%? Du har ikke barn i tillegg? Anonymkode: 8753e...cb1 Deltid over 4 år, jo jeg har barn. Derfor jeg spør litt om det. Anonymkode: bef99...51e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Deltid over 4 år, jo jeg har barn. Derfor jeg spør litt om det. Anonymkode: bef99...51e OK. Trodde du mente heltidsstudie jeg. Vet om noen som jobbet 50 og 60% ved siden av deltidsstudie. Anonymkode: 8753e...cb1
Pinecone Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Jeg er nettopp ferdig med første av to år (ved et annet universitet da), og har jobbet 40% ved siden av. Det var fulltidsstudie. Jeg har ikke barn da, men flere på kullet har det og jobber ved siden av. God studieteknikk er gull verdt dersom man kombinerer jobb og master i spesialpedagogikk.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 22 timer siden, Pinecone skrev: Jeg er nettopp ferdig med første av to år (ved et annet universitet da), og har jobbet 40% ved siden av. Det var fulltidsstudie. Jeg har ikke barn da, men flere på kullet har det og jobber ved siden av. God studieteknikk er gull verdt dersom man kombinerer jobb og master i spesialpedagogikk. Hvor er det du studerer? Og i forhold til bachelor hvor mye vanskeligere er en master?:) Anonymkode: bef99...51e
Pinecone Skrevet 8. juni 2020 #7 Skrevet 8. juni 2020 Ved Universitetet i Agder. Jeg tok ikke bachelorgraden min i Norge, så det blir litt vanskelig å sammenligne. På spesped hadde vi ingenting obligatorisk førsteåret, så man kunne fint vært borte fra forelesninger. Pensum er utrolig stort, men selv leste jeg godt til hver forelesning og tok gode notater fra pensum og fikk mye ut av gode diskusjoner i forelesningene. Det gjorde eksamensperiodene mye lettere. Jeg brukte sjelden kvelder eller helger på å lese, men hadde fulle dager (8 timer) på skolen med forelesning og egenstudie tre dager i uken
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 Jeg har gått spesped i Halden, jobbet rundt 50% ved siden av men det var mange der som jobbet full stilling, og som har barn. Det er ett arbeidskrav+eksamen per semester, og fire samlinger i semesteret (som går over tre dager). Oppmøte på samlingene er obligatorisk. Er en veldig overkommelig master spør du meg 😊 Anonymkode: 9f99f...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå