Gå til innhold

Kystriksveien - tips til overnatting og severdighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg planlegger å kjøre fra Trondheim til Bodø i sommer. Istedenfor å kjøre E6 (som jeg normalt gjør i èn etappe) tenkte jeg denne gangen å kjøre Fv17, altså kystriksveien. 

Jeg har aldri kjørt den før og tenkte å ha 2-3 overnattinger på veien. Trenger derfor tips til dagsetapper, overnattingssteder (campinghytte, gjestgiveri, hotell). 

Og gjerne også hva som er verd å få med seg - som 50 årig dame 😊 Har funnet noe på nett, men håpet å få tips fra noen som har vært der. 

Anonymkode: 68ccd...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg planlegger å kjøre fra Trondheim til Bodø i sommer. Istedenfor å kjøre E6 (som jeg normalt gjør i èn etappe) tenkte jeg denne gangen å kjøre Fv17, altså kystriksveien. 

Jeg har aldri kjørt den før og tenkte å ha 2-3 overnattinger på veien. Trenger derfor tips til dagsetapper, overnattingssteder (campinghytte, gjestgiveri, hotell). 

Og gjerne også hva som er verd å få med seg - som 50 årig dame 😊 Har funnet noe på nett, men håpet å få tips fra noen som har vært der. 

Anonymkode: 68ccd...a82

Gå en tur opp til og gjennom hullet i Torghatten. Et lite stykke etter at du har kjørt av ferja på Forøy går det båt tvers over Holandsfjorden. Herfra er det lett gange opp til Svartisvannet hvor du finner en liten kafe og en flott utsikt mot majestetiske Svartisen. Har desverre ikke noen gode tips til overnatting.

• Liker 1
Skrevet

Vil anbefale en tur til øya Vega og Vega havhotell :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...