Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ser jeg mange har rundt omkring . Kunne tenkt meg å kjøpt et selv til sommeren. Noen som har dette og kan anbefale en modell eller hva som er viktig å tenke på? Ser de kommer i alle prisklasser fra 3-20 tusen. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med mspa :) har akkurat bestilt oss et større etter å ha hatt silver cloud (4 pers) i et år som vi kjøpte brukt, det er i grunn bare plass til 2 voksne, og de firkantede er bedre å strekke seg ut i for begge. Vårt står ute hele året på en isolasjonsplate. Det vi kjøpte nå (alpine 6 pers) koster 7000 uten tilbehør som isolasjonslokk, filter og vannrens. 

Anonymkode: 400de...494

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er veldig fornøyd med mspa :) har akkurat bestilt oss et større etter å ha hatt silver cloud (4 pers) i et år som vi kjøpte brukt, det er i grunn bare plass til 2 voksne, og de firkantede er bedre å strekke seg ut i for begge. Vårt står ute hele året på en isolasjonsplate. Det vi kjøpte nå (alpine 6 pers) koster 7000 uten tilbehør som isolasjonslokk, filter og vannrens. 

Anonymkode: 400de...494

Hva slags isolasjonsplate bruker dere? 

Anonymkode: 2aa5d...287

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Her i huset har vi kjøpt fra X-Life og vi synes den fungerer fint.

Så boblebadet på denne siden hvor de har skrevet litt om noen populære.

Det viktigste å tenkte på er plassbruk og hvor mange dere eventuelt skal være oppe i badet. Er vel også viktig å se på om det kan brukes på vinteren men for vår del var ikke det så viktig

Anonymkode: 134e8...db9

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke vurdert noe annet enn mspa, men du skal være forberedt på at dette ikke kan sammenlignes med et vanlig spabad mpt vedlikehold og rengjøring. 

Jeg har eid 2 stk og rensesystemet er en spøk. De som sier noe annet er folk som er helfrelste og nekter å snakke stygt om produktet eller rett og slett er urenslige. Du må selvfølgelig være veldig nøye med vannkjemien og vaske deg godt før hvert bad, men uansett så er ikke filteret i stand til å rense vannet skikkelig og det tar ikke unna partikler som hudrester, hår, støv og annet smuss skikkelig. Det må derfor tømmes ofte ved mye bruk, vaskes godt og filteret må byttes og vaskes ofte. Vi brukte det mye og jeg tømte det helt hver 2-4 uke og byttet filter 1 gang i uka og sjekket vannverdiene nesten hver dag når det ikke var i bruk, alltid før hvert bruk. 

Når det er sagt, jeg elsket det og det var det eneste alternativet til spabad som jeg hadde mulighet til å ha. Bodde i 4 etg i lavblokk og det var fantastisk å kunne sette seg ut i det, godt og varmt ❤️ Jeg syntes derfor at alt vedlikeholdet var verdt det, men synes likevel det er viktig å nevne slik at man skjønner at man ikke kjøper seg et spabad men et oppvarmet plaskebasseng. 

Anonymkode: 1b504...d2d

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt 2 stk Mspa og de har holdt en sesong hver. Første vi hadde gikk hull på og vi fikk ikke lappet skikkelig sammen -siste vi hadde slet vi med filter samt at oppvarmingssystemet sluttet å virke. Det er ganske skjøre greier og egner seg egentlig  kun for voksne mennesker som klarer å sitte helt i ro.

Anonymkode: aa98a...f43

AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk på en liten smell når vi kjøpte m-spa. Som noen over her sier så må vannet byttes ofte. Vi tømte det en gang i mnd. Det vi derimot ikke visste var at vi hadde vannmåler. Så når vi fikk regning for kommunale avgifter var den på 4000 kr mer enn vanlig😂

Anonymkode: 9729b...f37

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...