Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Planlegger tur til filipinene sånn om typ ett til 2 år til. Begynnt å spare penger.

Men jeg er ikke mye bereist i verden. Lurer på tips om reisebyrå, byer, hotell eller lignende. Må man ta mange fly til en øy osv. Kom med deres erfaringer, da blir jeg kjempeglad:-) 

Anonymkode: ac025...876

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i borocay, det var 4 flyturer pluss båt. Tok ca 32 timer. Så anbefaler deg å bli 3-4 uker når du reiser så langt. Booket fly og hotell selv. Men pass på å booke fly som en reise. Så du slipper å sjekke inn bagasjen hvert sted😊

Anonymkode: 8376d...005

Skrevet (endret)

Jeg har vært på Boracay. Vi var 14 dager og det var definitivt nok. Bodde på Fairways and bluewater og det var virkelig et fantastisk hotell med en privat strand som var utrolig mye mer behagelig å ligge på mtp bris enn bystranda. Der ble det veeeldig varmt. 

Men ja, hadde sjekket ut El nido Palawan og vært max 1 uke på Boracay og reist totalt minst 3 uker hvis du skal reise rundt 😊

Endret av addict
Skrevet

Hei. Kona og jeg var på Filippinene for noen år siden og det var veldig interessant. Vi var innom Manila, Bohol, Cebu og Boracay. Jeg har lagt ut et reisebrev med bilder som kan gi deg litt nyttig info http://gardkarlsen.com/Philippines_trip_report.htm . Jeg kunne godt tenkt med å reise tilbake for å besøke Palawan 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke Thailand og filippinene reise destinasjonen for pedofile og gamle griser?

Anonymkode: ece0b...7d4

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Thailand og filippinene reise destinasjonen for pedofile og gamle griser?

Stusslig at så mange har denne enkle forestillingen. Det er sååååå mye mer! 

Anonymkode: 7a1c9...0ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er derimot et mekka for de som liker natur, dykking og snorkling. 

Anonymkode: 80bcb...183

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...