Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tok microblading denne uka, og det flasser av hud og pigmenter, så brynene mine er helt flekkete nå.. Er dette normalt? Ser veldig dumt ut, kan jeg bruke blyant for å dekke flekkene? Surt å bruke så mye penger, hvis bryna ikke sitter likevel.. Skal på etterfylling om noen uker, men tenk om det ikke sitter da heller...? 

Endret av Ranunkelen
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Ranunkelen skrev:

Tok microblading denne uka, og det flasser av hud og pigmenter, så brynene mine er helt flekkete nå.. Er dette normalt? Ser veldig dumt ut, kan jeg bruke blyant for å dekke flekkene? Surt å bruke så mye penger, hvis bryna ikke sitter likevel.. Skal på etterfylling om noen uker, men tenk om det ikke sitter da heller...? 

Helt normalt. Det ser mørkt ut med engang så forsvinner litt og litt før fargen som skal være kommer fram under skorpen. Du skal selvfølgelig IKKE tegne på der det mangler.. Visst du ikke vil ha infeksjon? Håper du er flink å smører.Ska ikke bli tørt i beg med skorpen. Har selv tatt påfyll no og er veldig fornøyd. Vet hvordan det blir.For de sa det sist jeg var der. Rart du ikke fikk vite det?

Anonymkode: 4babd...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...