AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Hvor mye kan man jobbe ved siden av? Er det obligatorisk forelesning eller annet hver dag osv? hvor mye studietid måtte dere legge ned for å få gode karakterer? Håper noen har erfaringer de vil dele? Kan også være fra andre studier? 😊 Anonymkode: 0ffd2...41a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Dette lurer jeg også på 😃 mer det mulig og jobbe 50% for eksempel ved siden av fullt studie? Anonymkode: 0ffd2...41a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Ut i fra de jeg kjenner som har tatt bachelor i barnevern så kreves det tydeligvis ikke mye av de så er du normalt oppegående så kan du nok gjennomføre det uten å legge for mye i det. Anonymkode: 7c1b1...793
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Takk for svar. 😊 noen flere? Anonymkode: 0ffd2...41a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Ikke krevende, men en god del obligatorisk oppmøte samt en del praksis. Forelesning 4 av 5 dager i uken pluss en del praksisøving, gruppeoppgaver, praksis og annet må påregnes. Anonymkode: 80e59...00f
AfricanQueen Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 (endret) 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye kan man jobbe ved siden av? Er det obligatorisk forelesning eller annet hver dag osv? hvor mye studietid måtte dere legge ned for å få gode karakterer? Håper noen har erfaringer de vil dele? Kan også være fra andre studier? 😊 Anonymkode: 0ffd2...41a jobbet nesten 100% ved siden av studiet, gikk fint ! men det er en del obligatoriske dager, pluss praksis i 10 uker ( 2.året og 3. året) sånn at du vet det 😊 ( ble ferdig i år) Endret 7. juni 2020 av AfricanQueen
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 Da jeg gikk var all undervisning obligatorisk. Men flere jobbet ettermiddag og helger. Jeg var ferdig i 2013 Anonymkode: c9c02...edf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 Okei, takk for gode svar dere😄 hva forventes i praksis? Og er det mye kontakt med barn og familie? Eller mest kontor? Anonymkode: 0ffd2...41a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Okei, takk for gode svar dere😄 hva forventes i praksis? Og er det mye kontakt med barn og familie? Eller mest kontor? Anonymkode: 0ffd2...41a Vi hadde 1 praksisperiode og er nå veileder for studenter vi har i praksis, også 1 periode, 2.år. Det skal være brukerkontakt i praksis. Og jeg legger opp til så mye brukerkontakt som mulig og at studenten får drifte minst 1 undersøkelse Anonymkode: c9c02...edf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde 1 praksisperiode og er nå veileder for studenter vi har i praksis, også 1 periode, 2.år. Det skal være brukerkontakt i praksis. Og jeg legger opp til så mye brukerkontakt som mulig og at studenten får drifte minst 1 undersøkelse Anonymkode: c9c02...edf Interessant! Kan du fortelle om Vanlig brukerkontakt i hverdagen? jeg er veldig nysgjerrig på hvordan undersøkelser osv er? 😄 ts Anonymkode: 0ffd2...41a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Interessant! Kan du fortelle om Vanlig brukerkontakt i hverdagen? jeg er veldig nysgjerrig på hvordan undersøkelser osv er? 😄 ts Anonymkode: 0ffd2...41a Med brukerkontakt mener jeg møter med foreldre, barn og ungdom. Som stundent hos oss skal du få være med på mest mulig møter og hjemmebesøk, for å observere, og mål bruker ofte være å kunne lede og gjennomføre 1 meldingssamtale og 1 barnesamtale. I lov om barneverntjenester 4-3 kan du lese om undersøkelse. Hvordan den gjennomføres og hvor mye som gjøres kommer an på meldingens innhold. Anonymkode: c9c02...edf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med brukerkontakt mener jeg møter med foreldre, barn og ungdom. Som stundent hos oss skal du få være med på mest mulig møter og hjemmebesøk, for å observere, og mål bruker ofte være å kunne lede og gjennomføre 1 meldingssamtale og 1 barnesamtale. I lov om barneverntjenester 4-3 kan du lese om undersøkelse. Hvordan den gjennomføres og hvor mye som gjøres kommer an på meldingens innhold. Anonymkode: c9c02...edf Tusen takk for utfyllende svar 😊 Anonymkode: 0ffd2...41a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå