AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Leter og leter men finner ikke noe. De topp/bh ene til CK er fine, men alt for trange rundt i «riktig» størrelse. Må bruke M men da blir cupen for stor. Har målt og bestilt fra change de vil ha det til at jeg skal bruke 65A. Bestilte 3 stk men fikk de ikke sammen bak på ryggen engang. mine mål er 71/76 målt rett på kroppen. Andre i samme båt som har funnet noe som passer? kan gjerne være topper med litt padding i. Anonymkode: 55962...b59
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Jeg gav opp cups for flere år siden, men ble plutselig nysgjerrig igjen - kanskje jeg kunne finne noe bra? Gav dem jo egentlig opp fordi de aldri var behagelige, og fordi cups bare buler og kødder seg til på mine småpupper. Har brukt myke BH-er fra Cubus i XS. De er deilige, men nupper selvsagt raskt. Tar meg ikke råd til dyre BH-er. Så jeg dro til Cubus for å kjøpe et par myke, og så så jeg den nydeligste push-up BHen jeg har sett. Og den magiske størrelsen 70A viste seg å være helt perfekt for meg. Venninna mi trodde jeg hadde blitt tynnere, men jeg bare "nei jeg har pushup BH på meg", haha. Jeg målte i følge både Change og Pierre Robert, som gav helt forskjellige resultater. Og ingen av dem var 70A. Men du må nok regne med at du har forskjellige størrelser alt etter hvilken butikk du er på. Anonymkode: 0727e...f74
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Jeg har ikke veldig små bryst, men jeg liker aller best bh-er under wire/spile under siden jeg ikke trenger såå mye støtte. Mye mer behagelig! Har to par av de Calvin Klein som ser ut som treningsbh, men som er ren bomull. Og et par til som er strammere som tradisjonell BH, men uten spiler. De er fra England da. Hva med f.eks Organic Basics? Dansk etisk butikk, har tenkt å bestille derfra neste gang jeg trenger noe nytt. De er pene og enkle, og om man ikke trenger så mye støtte så er det verd et forsøk Anonymkode: 4ae5d...ecc
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Men hvis de er så små, hvorfor trenger du egentlig BH da? Spør ikke for å være spydig, men poenget med BH er jo å gi brystene støtte. Anonymkode: f5652...f7f
Heisenberg Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvis de er så små, hvorfor trenger du egentlig BH da? Spør ikke for å være spydig, men poenget med BH er jo å gi brystene støtte. Anonymkode: f5652...f7f Jeg har veldig små pupper og bruker bh for å prøve å forme det lille jeg har. Hadde puppene mine vært små men faste hadde jeg kanskje droppet det men siden de er det som så fint kalles for «vrengte lommer» ser det bedre ut om jeg putter dem inn i en bh.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Trodde jeg hadde det vanskelig. Må bruke 60E fra Change. Høres jo helt bisarr ut da jeg har små bryst, men alt annet blir for stort rundt. Hva om du går litt opp i omkrets til f.eks Change? De skal være trange, da de gjerne blir løsere etter hvert. Anonymkode: af24c...c06
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 Har akkurat samme problem TS, så følger denne. På meg blir det også for stramt rundt ryggen og altfor stort i cupen på de aller fleste bher. Det er som om jeg er helt uproposjonert. Jeg har sjekket på nett hva slags str jeg skal ha ifht omkrets vs cup, men da ‘finnes’ ikke str min. Har sett noen veldig fine t-skjorte bher på Cubus eller Lindex, men de gikk ikke over 70. Cupen passet perfekt, men ikke ellers 😢 Anonymkode: 8a079...f10
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 Bruker bare sportsBh'er og den type "BH" Anonymkode: b1c69...518
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 Men hva med asiatiske nettbutikker el.l? Anonymkode: f5652...f7f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #10 Skrevet 10. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvis de er så små, hvorfor trenger du egentlig BH da? Spør ikke for å være spydig, men poenget med BH er jo å gi brystene støtte. Anonymkode: f5652...f7f Det kan være sjenerende å vise den naturlige formen gjennom genser/topper. Enten kan en stiv brystvorte fremtre, eller tepose-silhuett. Så en BH hjelper på å ikke få seksuelle blikk, eller wtf-blikk. Formen blir rundet av og ikke noe iøyenfallende. Anonymkode: 0727e...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå