AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Del Skrevet 7. juni 2020 Skal øke distansen på asfaltløping og trenger nå et nytt par med sko. Har erfaring med Nike og vet at dette er gode sko. Har snust på Hoka lenge, men vet ikke om dette er riktig sko eller ikke. Jeg overpronerer ikke. Hva er deres erfaringer? Ønsker helst å unngå asics da dette blir for "harde" sko for meg. Anonymkode: 1327e...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Del Skrevet 7. juni 2020 ingen?:) Anonymkode: 1327e...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal øke distansen på asfaltløping og trenger nå et nytt par med sko. Har erfaring med Nike og vet at dette er gode sko. Har snust på Hoka lenge, men vet ikke om dette er riktig sko eller ikke. Jeg overpronerer ikke. Hva er deres erfaringer? Ønsker helst å unngå asics da dette blir for "harde" sko for meg. Anonymkode: 1327e...b9f Har hatt alt av sko og kvalitetsmessig anbefaler jeg Nike fremfor Hoka. Kan anbefale på det sterkeste Nike Zoom Pegasus Turbo 2 eller Nike Zoom Fly 3. Har et par Turbo 2 sko som har holdt i 1400km, langt over anbefalt levetid som nå kastes. Eller så er jo Hoka Carbon X gode treningssko for asfalt, men personlig synes jeg Nike skoene gir bedre respons samt bra med demping og dropp som sparer akillesen litt. Anonymkode: ef40e...b1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Del Skrevet 7. juni 2020 Jeg har noen typer hooka, de er av og til litt tykke og mister litt kontroll på underlaget. Nike sine har jeg lyst på, men jeg pronerer... Asfaltløping driver jeg lite med, men kan si at hooka i terreng er ikke lurt. Og hooka har dårlig stoffkvalitet og blir fort slitt. Anonymkode: cbbd6...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Del Skrevet 7. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen typer hooka, de er av og til litt tykke og mister litt kontroll på underlaget. Nike sine har jeg lyst på, men jeg pronerer... Asfaltløping driver jeg lite med, men kan si at hooka i terreng er ikke lurt. Og hooka har dårlig stoffkvalitet og blir fort slitt. Anonymkode: cbbd6...067 I terreng er det få som matcher kvaliteten til VJ sport sine sko, ikke rart at skoene til det finske selskapet er førstevalget for orienteringsløpere. Knall kvalitet og supert feste på glatte røtter eller fjell. Har VJ Irock2 og VJ Maax fra VJ, er skikkelig fornøyd. Anonymkode: ef40e...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Del Skrevet 7. juni 2020 Har en eldre utgave av Nike Pegasus (men ikke så gamle; modell tretti-ettellerannet) som brukes som sneakers til hverdagsbruk og kan ikke skjønne at noen faktisk løper med dem?! Synes de virker helt ubrukelige til løping. Hvis du trives med Pegasus til mengdetrening tror jeg ikke Hoka One One er noen god match... Anonymkode: 8cdc6...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Del Skrevet 7. juni 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en eldre utgave av Nike Pegasus (men ikke så gamle; modell tretti-ettellerannet) som brukes som sneakers til hverdagsbruk og kan ikke skjønne at noen faktisk løper med dem?! Synes de virker helt ubrukelige til løping. Hvis du trives med Pegasus til mengdetrening tror jeg ikke Hoka One One er noen god match... Anonymkode: 8cdc6...4e2 Jeg har nike pegasus 35 og de fungerer utmerket til løping opp til 15 km for min del! Anonymkode: 1327e...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen typer hooka, de er av og til litt tykke og mister litt kontroll på underlaget. Nike sine har jeg lyst på, men jeg pronerer... Asfaltløping driver jeg lite med, men kan si at hooka i terreng er ikke lurt. Og hooka har dårlig stoffkvalitet og blir fort slitt. Anonymkode: cbbd6...067 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har hatt alt av sko og kvalitetsmessig anbefaler jeg Nike fremfor Hoka. Kan anbefale på det sterkeste Nike Zoom Pegasus Turbo 2 eller Nike Zoom Fly 3. Har et par Turbo 2 sko som har holdt i 1400km, langt over anbefalt levetid som nå kastes. Eller så er jo Hoka Carbon X gode treningssko for asfalt, men personlig synes jeg Nike skoene gir bedre respons samt bra med demping og dropp som sparer akillesen litt. Anonymkode: ef40e...b1c Takk for svar begge to. Virker som Hoka ikke er revolusjonerende mye bedre for meg enn hva Nike sine modeller er. Hvis så, sparer jeg jo i tillegg noen hundrelapper også. hva er den store forskjellen på turbo-variantene og de «vanlige»?☺️ Anonymkode: 1327e...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Del Skrevet 7. juni 2020 Les om forskjellene her Gøy med noe nytt også da, synes Hoka er gode sko det også😊 Lykke til Anonymkode: ef40e...b1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Del Skrevet 7. juni 2020 Hoka er tingen med mye asfaltløping Anonymkode: ddd13...bf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Del Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les om forskjellene her Gøy med noe nytt også da, synes Hoka er gode sko det også😊 Lykke til Anonymkode: ef40e...b1c Takk! Skal sjekke det ut og forhøre meg litt til😃 Anonymkode: 1327e...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Del Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hoka er tingen med mye asfaltløping Anonymkode: ddd13...bf3 Er det en Eller flere spesifikke modeller du har gode erfaringer med?:) Anonymkode: 1327e...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #13 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har en eldre utgave av Nike Pegasus (men ikke så gamle; modell tretti-ettellerannet) som brukes som sneakers til hverdagsbruk og kan ikke skjønne at noen faktisk løper med dem?! Synes de virker helt ubrukelige til løping. Hvis du trives med Pegasus til mengdetrening tror jeg ikke Hoka One One er noen god match... Anonymkode: 8cdc6...4e2 Hva er det du ikke liker med Pegasus? Anonymkode: c6add...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå