AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Vi matcher veldig bra men er redd dette raskt kommer til å utvikle seg til noe stort utifra kjemien vår å bemerke, jeg er lav kvinne selv og kjenner jeg er veldig redd for å få lave/kortvokste sønner (vi begge ønsker barn). Er jeg et grusomt menneske om jeg velger å dumpe han nå, før vi blir noe mer? Anonymkode: 0cf4c...cd4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Hvis han er kortvokst kan han godt få normalt høye barn. Anonymkode: 5714b...55c 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Kanskje ikke grusom, men grunn og overfladisk? Ja. Anonymkode: f80b5...d7e 12
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Kortvokst som i dverg eller bare en lav mann? Anonymkode: 2c0a4...886 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kortvokst som i dverg eller bare en lav mann? Anonymkode: 2c0a4...886 Kortvokst som i følge av den norske(og internasjonale) definisjonen: Kortvoksthet Kortvoksthet er ingen diagnose, men en beskrivelse av lav total kroppshøyde. I Norge er grensen satt til 150 centimeter for kvinner og 161 centimeter for menn. TS Anonymkode: 0cf4c...cd4 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 Hvor høy er faren hans? Din far og bestefedre? Man kan godt få et lavt barn selvom foreldrene er høye også. Eksen min var 174 og alle andre mennene i familien hans var rundt 185+, faren hans, brødrene og besteforeldre. Moren hans var "lav".. sånn 160 ca. Jeg har en far på 2 meter og en mor på 173 og jeg selv ble bare 165 (jeg er kvinne da) Anonymkode: 450ba...650 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 Samboer er 174 og sønnen vår er en del høyere enn snittet. Det er ikke kortvokst da, men ingen tvil om at sønnen vår vil bli høyere enn han. Morsomt når folk ser han og spør meg om faren hans er veldig høy. Skjønner likevel det kan være litt stress når man tenker på å få sønner med en kortvokst, det er jo ikke fordi du er overfladisk, men at du frykter konsekvenser for evt kortvokste sønner i et overfladisk samfunn. Anonymkode: d4f93...c94 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor høy er faren hans? Din far og bestefedre? Man kan godt få et lavt barn selvom foreldrene er høye også. Eksen min var 174 og alle andre mennene i familien hans var rundt 185+, faren hans, brødrene og besteforeldre. Moren hans var "lav".. sånn 160 ca. Jeg har en far på 2 meter og en mor på 173 og jeg selv ble bare 165 (jeg er kvinne da) Anonymkode: 450ba...650 Begge våre fedre er rett over 160 cm, og begge våre mødre såvidt 150 eller under. Hans bestemor er 130. Jeg tror ikke det er noe håp nei, men setter pris på oppmuntringen 😊 TS 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samboer er 174 og sønnen vår er en del høyere enn snittet. Det er ikke kortvokst da, men ingen tvil om at sønnen vår vil bli høyere enn han. Morsomt når folk ser han og spør meg om faren hans er veldig høy. Skjønner likevel det kan være litt stress når man tenker på å få sønner med en kortvokst, det er jo ikke fordi du er overfladisk, men at du frykter konsekvenser for evt kortvokste sønner i et overfladisk samfunn. Anonymkode: d4f93...c94 Setter veldig pris på forståelsen ts Anonymkode: 0cf4c...cd4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 Som flere her sier så vet man aldri høyden på et barn, selv om dere begge er lave. Men det høres ut som han har mange veldig gode kvaliteter som jeg heller ville ha tenkt at jeg ville ha videreført. Anonymkode: 7cf0c...bbf 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge våre fedre er rett over 160 cm, og begge våre mødre såvidt 150 eller under. Hans bestemor er 130. Jeg tror ikke det er noe håp nei, men setter pris på oppmuntringen 😊 TS Setter veldig pris på forståelsen ts Anonymkode: 0cf4c...cd4 Min egen bestemor rekker meg til livet så hun er også dverg. Samme med resten av familien min. Ts Anonymkode: 0cf4c...cd4
Gjest theTitanic Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 Men du dater ham jo så kortvokstheten hans er ingen dealbreaker for deg tiltrekningsmessig. Bare det med barn. Og bare om du får sønner. Man vet aldri med barn. Og kanskje hadde du bare fått døtre.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 48 minutter siden, theTitanic skrev: Men du dater ham jo så kortvokstheten hans er ingen dealbreaker for deg tiltrekningsmessig. Bare det med barn. Og bare om du får sønner. Man vet aldri med barn. Og kanskje hadde du bare fått døtre. Nei jeg er veldig tiltrukket av han og vi har fantastisk sex. Men sjansen for å få sønner er jo 50/50. Det er like mange gutter og jenter i begge våre familier. Ts Anonymkode: 0cf4c...cd4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #13 Skrevet 7. juni 2020 Jeg vil ikke at sønnene mine skal lide under mitt valg. Anonymkode: 0cf4c...cd4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #14 Skrevet 7. juni 2020 Jeg tror det finnes klinikker i USA blant annet hvor man kan ved befruktning av flere egg kan velge kjønn og dermed slippe å få en sønn. Dette kan kanskje være aktuelt? Anonymkode: 042b3...694
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #15 Skrevet 7. juni 2020 Ja, du er veldig overfladisk. Med de verdiene ville jeg ikke ha anbefalt deg å få barn. Anonymkode: e0aa2...b67 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #16 Skrevet 7. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det finnes klinikker i USA blant annet hvor man kan ved befruktning av flere egg kan velge kjønn og dermed slippe å få en sønn. Dette kan kanskje være aktuelt? Anonymkode: 042b3...694 Men da blir jeg forhatt av alle rundt meg, og jeg kan ikke leve med det heller... Så eneste alternativ er å dumpe han dessverre. Anonymkode: 0cf4c...cd4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #17 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da blir jeg forhatt av alle rundt meg, og jeg kan ikke leve med det heller... Så eneste alternativ er å dumpe han dessverre. Anonymkode: 0cf4c...cd4 Folk rundt deg trenger vitterlig ikke vite hva du har gjort på en klinikk i USA. Anonymkode: 71fec...d59 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #18 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da blir jeg forhatt av alle rundt meg, og jeg kan ikke leve med det heller... Så eneste alternativ er å dumpe han dessverre. Anonymkode: 0cf4c...cd4 Må du fortelle det til noen da? Anonymkode: 1bfea...f71 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #19 Skrevet 7. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men da blir jeg forhatt av alle rundt meg, og jeg kan ikke leve med det heller... Så eneste alternativ er å dumpe han dessverre. Anonymkode: 0cf4c...cd4 Tull, de rundt de trenger ikke vite detaljene. Jeg har selv sønner, ville absolutt foretrukket for deres del at de var jenter. De er lavere enn snittet, og tynne i tillegg. Jeg vet de kommer til å få det tøft. Det er så lett å si at det ikke er en menneskerett å få kjæreste, eller at man "bare må ha høy selvtillit". Alt det der gir mening helt til det rammer en selv eller sine nærmeste Anonymkode: 042b3...694 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #20 Skrevet 7. juni 2020 Elsker du ham? Svaret på det spørsmålet forteller deg det du trenger å vite. Anonymkode: c9810...5da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå