AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Tror ikke dette er rett forum å diskutere dette, men lurer på om flere har det som meg? Jeg er en voksen mann med voksne barn. Lykkelig gift, regelmessig sex. Blow job hver dag. Men jeg bli aldri fornøyd, det er aldri nok. Jeg ønsker å utforske det seksuelle hele tiden. Undersingellivet hadde jeg sex med damer som var gift. Alle ble i mer eller mindre grad avslørt av ektefelle. Jeg har også hatt sex med en kollega, mens jeg var i et forhold. Jeg elsker spenningen, utfordringene og hemmelighets kremmeriet. Var sammen med ei som var en del eldre en meg. Vi hadde fint sammen på alle plan, men allikevel var jeg utro mot henne. Jeg hadde sex med ei på jobben, ble fryktlig tent på at kjæresten min sugde meg uten at jeg hadde dusjet. Etter det var jeg mye på byen hadde sex på toaletter på utestedene, tok med noen hjem. Ingen følelser KUN sex. Så møtte jeg ei som trodde var den rette. Fantastisk sex, hadde sex på de mest bisarre steder. Hun var villig til å prøve det jeg foreslo. Hun elsket anal sex. Vi hadde sex på jobben, på verandaen hennes på sagene. Vi hadde trekant med ei venninne som kom på besøk fra USA. Ingenting av det jeg kom med av forslag ble sagt nei til. Hun spurte om hun kunne putte en finger samtidig som hun sugde meg, det fikk hun lov til. Etter 1 1/2 år gjorde jeg det slutt. Så møtte jeg hun jeg er gift med, har det bra men har hele tiden lyst til å strekke strikken seksuelt. Hun ønsker ikke noe annet en normal sex. Jeg vil ikke forlate henne, men lysten på nye opplevelser er veldig stor. Er dette normalt ? Hva har dere som opplever/ har opplevd det samme gjør/har gjort? Anonymkode: 8171b...a8d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Det er vel like normalt som å ikke ha behov for "annerledes sex". Nå har jeg ikke opplevd dette selv, men siden man ikke kan endre på andre mennesker, må man enten endre seg selv eller ta det vanskelige valget om å slå opp for å finne en som er mer kompatibel på den seksuelle fronten. Dette er det jo bare du som kan avgjøre. En løsning som ikke er bra, er å være utro for å leve ut lystene. Anonymkode: 867a8...a51 3
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Det du beskriver er jo et behov for mye sex med mange personer. De seksuelle handlingene er i seg selv ikke veldig oppsiktsvekkende.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Det høres ut som du tenner mer på å være utro eller bidra til utroskapen enn egentlig sex med flere. Det er det som er mønsteret ditt. Ellers kunne du bare funnet ei dame som liker å dele og vært fornøyd, men da kjeda du deg. Du blir nok snart utro mot den nye også. Husk kondom. Anonymkode: db290...90c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som du tenner mer på å være utro eller bidra til utroskapen enn egentlig sex med flere. Det er det som er mønsteret ditt. Ellers kunne du bare funnet ei dame som liker å dele og vært fornøyd, men da kjeda du deg. Du blir nok snart utro mot den nye også. Husk kondom. Anonymkode: db290...90c Har vært trofast i 17 år. Ødelegger ikke ekteskapet mitt ved å være utro. Tanken er en annen løsning, men egner ikke å se den muligheten. Anonymkode: 8171b...a8d 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke dette er rett forum å diskutere dette, men lurer på om flere har det som meg? Jeg er en voksen mann med voksne barn. Lykkelig gift, regelmessig sex. Blow job hver dag. Men jeg bli aldri fornøyd, det er aldri nok. Jeg ønsker å utforske det seksuelle hele tiden. Undersingellivet hadde jeg sex med damer som var gift. Alle ble i mer eller mindre grad avslørt av ektefelle. Jeg har også hatt sex med en kollega, mens jeg var i et forhold. Jeg elsker spenningen, utfordringene og hemmelighets kremmeriet. Var sammen med ei som var en del eldre en meg. Vi hadde fint sammen på alle plan, men allikevel var jeg utro mot henne. Jeg hadde sex med ei på jobben, ble fryktlig tent på at kjæresten min sugde meg uten at jeg hadde dusjet. Etter det var jeg mye på byen hadde sex på toaletter på utestedene, tok med noen hjem. Ingen følelser KUN sex. Så møtte jeg ei som trodde var den rette. Fantastisk sex, hadde sex på de mest bisarre steder. Hun var villig til å prøve det jeg foreslo. Hun elsket anal sex. Vi hadde sex på jobben, på verandaen hennes på sagene. Vi hadde trekant med ei venninne som kom på besøk fra USA. Ingenting av det jeg kom med av forslag ble sagt nei til. Hun spurte om hun kunne putte en finger samtidig som hun sugde meg, det fikk hun lov til. Etter 1 1/2 år gjorde jeg det slutt. Så møtte jeg hun jeg er gift med, har det bra men har hele tiden lyst til å strekke strikken seksuelt. Hun ønsker ikke noe annet en normal sex. Jeg vil ikke forlate henne, men lysten på nye opplevelser er veldig stor. Er dette normalt ? Hva har dere som opplever/ har opplevd det samme gjør/har gjort? Anonymkode: 8171b...a8d Tror det er veldig normalt. Skal mye til at to i et forhold mener at sexen er helt perfekt, og ikke ønsker noe mere. har opplevd det samme som deg når jeg hadde type. Han ville bare bli ridd og knulle meg i misjonær. Likte ikke oralsex en gang. Jeg lovte meg selv: Aldri mer. Så nå skal jeg leve singellivet til jeg treffer en som er like kinky som meg. Og som tillater at vi også leker med andre. Alene eller sammen.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært trofast i 17 år. Ødelegger ikke ekteskapet mitt ved å være utro. Anonymkode: 8171b...a8d Da får du fortsette å kjede deg, da. Du valgte sjøl dama og vraka hun som likte å eksperimentere. Anonymkode: db290...90c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da får du fortsette å kjede deg, da. Du valgte sjøl dama og vraka hun som likte å eksperimentere. Anonymkode: db290...90c 🙄😁😘 Anonymkode: 8171b...a8d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: 🙄😁😘 Anonymkode: 8171b...a8d ??? Anonymkode: 4cad6...bd2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært trofast i 17 år. Ødelegger ikke ekteskapet mitt ved å være utro. Tanken er en annen løsning, men egner ikke å se den muligheten. Anonymkode: 8171b...a8d Prat med kona. Si at du har behov. Anonymkode: d933e...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå