AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Jeg jobber på sykehjem og var på demonstrasjon igår i Stavanger. Ettersom de er lite smitte her, så tenker jeg at jeg drar på jobb imorgen. Når fortalte dette til bestevennina mi så ble hun sur. Dette forstår jeg ikke. Jeg har økonomi til å la være å jobbe, og sykemelding får man heller ikke. Da drar jeg på jobb. Finnes det da andre alternativer? Det er selvfølgelig viktig å demonstrere mot rasisme og politivold, og det trumfer klart smittevern. Det mener også politiet, da de lot være å gripe inn. Anonymkode: 96757...e3d 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Trolletråd laget for å provosere Anonymkode: 9624c...8bf 25
Gjest Fjeud Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på sykehjem og var på demonstrasjon igår i Stavanger. Ettersom de er lite smitte her, så tenker jeg at jeg drar på jobb imorgen. Når fortalte dette til bestevennina mi så ble hun sur. Dette forstår jeg ikke. Jeg har økonomi til å la være å jobbe, og sykemelding får man heller ikke. Da drar jeg på jobb. Finnes det da andre alternativer? Det er selvfølgelig viktig å demonstrere mot rasisme og politivold, og det trumfer klart smittevern. Det mener også politiet, da de lot være å gripe inn. Anonymkode: 96757...e3d Alternativet er at du tar konsekvensene av handlingene dine, og går ut i ubetalt permisjon ut karantenetiden. At BLM protestene ikke ble stoppet av politiet, henger sannsynligvis sammen med at det ser dårlig ut at politiet, med vold om nødvendig, stanser en demonstrasjon mot nettopp politivold. At BLM demonstrasjoner trumfer smittevern er også en selvmotsigelse. For om liv (til mørkhudete) og andre er viktige, ville man ikke risikert nettopp de livene ved å samle seg og spre smitte.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Glemte å nevne at jeg har tatt dette opp med sjefen for å diskutere denne problemstillingen. Vi har funnet en løsning på dette. Hva gjør dere andre som er i lignende situasjoner? Jeg nekter å tro at jeg er den eneste helsearbeideren som deltok på demonstrasjonen i går. Anonymkode: 96757...e3d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Glemte å nevne at jeg har tatt dette opp med sjefen for å diskutere denne problemstillingen. Vi har funnet en løsning på dette. Hva gjør dere andre som er i lignende situasjoner? Jeg nekter å tro at jeg er den eneste helsearbeideren som deltok på demonstrasjonen i går. Anonymkode: 96757...e3d Helsearbeidere burde vite bedre Anonymkode: b2975...e56 11
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte å nevne at jeg har tatt dette opp med sjefen for å diskutere denne problemstillingen. Vi har funnet en løsning på dette. Hva gjør dere andre som er i lignende situasjoner? Jeg nekter å tro at jeg er den eneste helsearbeideren som deltok på demonstrasjonen i går. Anonymkode: 96757...e3d Jeg så på NRK, da de intervjuet en sykepleier som deltok. Hun brukte maske og holdt avstand, men det gjorde vel kanskje du også? Anonymkode: 5d5df...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 Eneste grunnen til at politiet ikke grep inn var at det ville skapt mer uro, og det hadde vært vanskelig for de å ha kontroll. Folk som deg fortjener deng. Det er nok ikke farlig for deg å bli smittet, men for de du smitter kan det være katastrofalt. Tenker hun som tok med seg inn på smitten på et av de hardest coronarammede sykehjemmene (jeg tenker på et spesifikt, men skal ikke henge dem ut her) kan tenkte vel og lenge over at hun indirekte har drept flere mennesker. Slik er det med deg og. Anonymkode: e1d0e...1da 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 Skjønner ikke hva folk tenker på. Vi stenger ned landet og mange av oss har ofret mye for å stoppe smittespredningen av korona, også går andre ut å gjør slik som dette!! Respektløst. Dere demonstrerer for "black lives matters". Men hva med alle livene dere setter i fare for å demonstrere? Latterlig. Anonymkode: e4377...403 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 Jeg tror dette er en trolletråd, laget for å provosere. Skulle det nå likevel ikke være det, så håper jeg dere vet hvilken person dere demonstrerte for. Jeg må bare si at politiet ikke opptrådte korrekt her, og det er ikke akseptabelt å ta et liv. Anonymkode: a0f0e...2ec 3
Tarmegenbolle Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 Man kan ta konsekvensene av sin idiotiske oppførsel og la være å møte på jobb, og evt. bli oppsagt.
jabx Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror dette er en trolletråd, laget for å provosere. Skulle det nå likevel ikke være det, så håper jeg dere vet hvilken person dere demonstrerte for. Jeg må bare si at politiet ikke opptrådte korrekt her, og det er ikke akseptabelt å ta et liv. Anonymkode: a0f0e...2ec Du må 13 år tilbake for å finne noe på en som nylig hadde jobbet som sikkerhetsvakt? Patetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå