AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Hei! Jeg er sykepleier og ønsker nå å utdanne meg videre innen barn, palliasjon eller barnepalliasjon. Hvor finner jeg en enkel oversikt over hvor jeg kan få tatt disse videreutdanningene? Hvor i landet utdanningen er er ikke relevant for om jeg kan ta utdannelsen, så jeg er åpen for både nord, sør, øst og vest Anonymkode: dcf2a...445
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Finnes det egen utdanning i barnepalliasjon? Har bare hørt om videreutdanning i palliasjon ved Lovisenberg Diakonale Høgskole. Jeg er sykepleier selv som tok bacheloren på Lovisenberg. Anonymkode: 058fb...dd1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det egen utdanning i barnepalliasjon? Har bare hørt om videreutdanning i palliasjon ved Lovisenberg Diakonale Høgskole. Jeg er sykepleier selv som tok bacheloren på Lovisenberg. Anonymkode: 058fb...dd1 Ts her. Oslomet har videreutdanning i barnepalliasjon. https://www.oslomet.no/studier/hv/evu-hv/barnepalliasjon Anonymkode: dcf2a...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå