Gå til innhold

AVSLYST!!!!!!!!!!!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Brudeberta 06/07
Skrevet

Nabodama, hva var det som var frekt i det innlegget???

:o :klø: :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ville bare gi deg en :klem: , og si Lykke til uansett om du velger å gå tilbake til han eller ikke!

Skrevet

Oioioi! :o

Nabodama, det var overhode ikke ment slik du leste det?!!

Når jeg sier at drømmene ikke er knust, bare utsatt er det med tanke på at hovedinnlegger vil finne sin prins etterhvert (det er jo ganske tydelig at denne mannen ikke var det...). Prinsen er det viktigste - det er vi vel alle sammen enige om.. Planleggingen av drømmebryllupet er bare en liten del av morroa..

Beklager om noen ble støtt. Det var visst bare litt klossete ordlegging..

Hovedinnlegger: håper du kommer deg fremover dag for dag. Har selv hatt alvorlig kjærlighetssorg, og vet at det ikke er til å kimse av. Skjønner godt at du vurderer å ta han tilbake. Tror det er naturlig når man elsker noen.. Gi oss tilbakemelding på hvordan det går..

*trøsteklem*

Sorry, skjønner jeg oppfattet feil!

:oops:

Skrevet
Nabodama, hva var det som var frekt i det innlegget???

:o  :klø:  :roll:

Virket bare som om det var selve bryllupet som var hovedsaken, og at en mann til å oppfylle den drømmen kunne hun vel alltids finne senere.

Gjest gjest1
Skrevet

Tror de fleste kjønte hva du mente, brud i sommer :)

Gjest anonym  ulykkelig brud
Skrevet

de siste dagene har vært grusomme - måtte ringe og avbestille alt, ringe gjestene og fortelle at nei det blir ikke noe bryllup - buhu...........

Vi har prøvd og prate litt sammen nå, han vil gjerne komme tilbake, men jeg er så forvirra akkurat nå at jeg veit ikke helt hva jeg vil og hva jeg mener nå - han er jo så god, snill, kjekk etc - MEN og gjøre dette mot meg da - jeg fortjener jo IKKE det synes jeg..

er blitt sykemeldt også da, klarer ikke og stå bak disken og smile og le og ha det gøy jeg - så jeg skal være hjemme fra jobben i 2 uker - var faktisk sjefen som foreslo det - snill sjef jeg har da - litt positivt i hverdagen min nå

Skrevet

hei, jeg synes også det han er gjort er utrolig "teit" (ja, jeg finner faktisk ikke bedre ord) og skjønner godt at du er forvirret, sint, såret og lei deg. Det har du all grunn til. Så får du heller ta tiden til hjelp og slappe av å få sortert dine følelser for å finne ut om du vil ta han tilbake eller ikke. På meg høres det mest ut som om han fikk et lite "panikkanfall", men det er bare du som kan avgjøre om du tilgi han for det. Det er flott at du har en fortståelsefull sjef som gir deg mulighet til et lite pusterom, bruk deg godt å kom deg ut i godværet - selv de vanskeligste ting blir litt bedre når sola skinner! Lykke til og ta vare på deg selv! :)

Skrevet

:klem:

Ta tiden til hjelp. Ikke forhast deg til en bestlutning hverken den ene eller andre veien.

Kanskje du kan finne på noe alene de to ukene du er sykemeldt? Få litt avstand fra tingene.

Lykke til!

Skrevet
:klem: Det var jo på en måte godt at han fant seg ei nå og ikke etter dere var gift på en måte...
Skrevet

håper alt ordner seg og at du finner deg ein gut so e verdt deg!!! :trøste: :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...