Gå til innhold

AVSLYST!!!!!!!!!!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler virkelig med deg. Du har det sikkert ikke lett nå.

Men det ER jo bedre at dette skjer nå enn om 4-5 mnd. Han var nok likevel ikke den rette for deg (eller du for ham). Gi det litt tid og så smiler nok lykken til deg igjen.

Må bare kommentere en liten ting til dere som skriver han er en drittsekk, ufyselig mann etc.:

Man er ikke nødvendigvis et dårlig menneske om man forelsker seg i en annen enn sin partner, selv om det er 2 mnd. før planlagt bryllup. Det kan skje ALLE, også dere og deres menn. Det som sier noe om hvilke kvaliteter man har er MÅTEN man håndterer situasjonen på (og det vet vi jo lite om da). Det er jo faktisk bedre å være ærlig å bryte forlovelsen enn å gifte seg til tross for at man har blitt dypt forelsket i en annen.

Videoannonse
Annonse
Gjest En annen ulykkelig...
Skrevet

Jeg vil så gjerne forsøke å gi deg noen trøstende ord, selv om jeg vet veldig godt at ingenting hjelper akkurat nå. Jeg skulle selv giftet meg for en uke siden, men min samboer avlyste bryllupet vårt tre måneder før, uten annen grunn enn at han var blitt usikker på følelsene sine.

Jeg føler med deg og forstår så inderlig godt hva du går gjennom nå. Det hjelper ikke deg at andre synes han er en drittsekk, - du hadde planlagt livet ditt sammen med ham, og vet bedre enn alle andre at han er en flott mann for deg. Men dessverre må man være to som jobber for det samme for å få et godt forhold. Jeg har gått gjennom mange ulike sorgfaser de siste månedene, og jeg kan ikke trøste deg med at det går fort over. Men om noen måneder vil du få det litt mer på avstand og se at du også kan få et godt liv uten ham. Jeg jobber fortsatt med å komme meg dit, men kommer nærmere for hver dag som går. I dag skinner solen ute, og jeg klarer å glede meg over det!

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til i tiden som kommer. Jeg skulle så gjerne gitt deg en klem!

Elisabeth

Skrevet

Jeg vil så gjerne forsøke å gi deg noen trøstende ord, selv om jeg vet veldig godt at ingenting hjelper akkurat nå. Jeg skulle selv giftet meg for en uke siden, men min samboer avlyste bryllupet vårt tre måneder før, uten annen grunn enn at han var blitt usikker på følelsene sine.

Jeg føler med deg og forstår så inderlig godt hva du går gjennom nå. Det hjelper ikke deg at andre synes han er en drittsekk, - du hadde planlagt livet ditt sammen med ham, og vet bedre enn alle andre at han er en flott mann for deg. Men dessverre må man være to som jobber for det samme for å få et godt forhold. Jeg har gått gjennom mange ulike sorgfaser de siste månedene, og jeg kan ikke trøste deg med at det går fort over. Men om noen måneder vil du få det litt mer på avstand og se at du også kan få et godt liv uten ham. Jeg jobber fortsatt med å komme meg dit, men kommer nærmere for hver dag som går. I dag skinner solen ute, og jeg klarer å glede meg over det!

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til i tiden som kommer. Jeg skulle så gjerne gitt deg en klem!

Elisabeth

Gjest Milah
Skrevet

:klem:

Dette var virkelig trist. Klarer ikke forestille meg hvordan det føles en gang. Ingen fortjener å oppleve noe slikt.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jeg er litt enig med henne litt høyere opp her, dette er jo grusomt men han trenger ikke være en dritt forde, man kan desverre ikke styre andres følser og evt. forelskelser her i livet, det er det som gjør litt av livet j*vlig for noen.

men grusomt for den parten som sitter igjen, stakkars deg!!!!

skulle gifte oss samme dato vi to! jeg tror jeg vet hvem du er...altså her på forumet.

føler med deg! kos og klemmer!

denne forelskelsen til "mannen din" har vel pågått en stund? man møter jo ikke bare en annen dame sånn uten videre og avlyser et bryllup 7 uker før!

huff er alt jeg føler nå!

Skrevet

Har ikke noe jeg vil si, vil bare gi deg en stor klem :klem:

Gjest ulykkelig anonym brud
Skrevet

Elisabeth

Tusen takk for gode ord, ja for det du skriver har du helt rett i - ja han er den jeg vil tilbringe resten av livet mitt med - med det ser ikke ut til at dette var meningen.

Han ber på sine knær om og få meg igjen for det var visst bare en liten flørt, men hva skal jeg gjøre da???

Herregud hjerte mitt sier ja, men hodet mitt er VELDIG i tvil..........

Uansett er jo bryllupet avlyst............ så det er jo ikke noe mer pes om det, men hva skal jeg gjøre............er helt forvirra i hodet mitt akkurat nå, klarer ikke tenke helt klart......

Skrevet

Ingen ord fra min hånd kan hjelpe deg i sorgen og skuffelsen.

MEN, hva gjør du neste gang han er i villrede og søker ly i en annens armer? Hva gjør du da om han finner ut (igjen) at det er deg han vil ha? Er det virkelig akseptabelt?

Både mannen min og jeg har nulltoleranse når det kommer til utroskap. Tror min er mer bastant enn hans. Om han tar så mye som en tur ut av ekteskapet er det rett ut på stompen. Jeg aksepterer ikke det i det hele tatt....

Uansett, lykke til og håper du/dere finnner ut av det.

Trøsteklem fra meg

Gjest gjest 0
Skrevet

uff da... :klem:

Jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til for jeg vet ikke om bakgrunnen deres.

Men jeg vet hvordan JEG hadde det da min eks dumpet meg... Det er vanskelig å lære å stole på han igjen, men det er mulig han bare hadde bryllupsnerver og derfor trodde han var forelsket i en annen.

Men det er umulig for oss å si hva du burde, men jeg kan si hva jeg ville gjort. Jeg hadde nok prøvd å starte på nytt med han. Men vært forberedt på at det kan bli vanskelig.

Uansett hva du velger så ønsker jeg lykke til! Ikke glem å holde oss oppdatert da!

Gjest gjest1
Skrevet

Det er ikke så lett å gi noen råd i denne saken men jeg syns Hannemor stilte noen viktige spørsmål i sitt svar.

Hva skjer dersom han kryper inn i noen andres armer en gang til? Det er viktig at dere får definert hva som er akseptabelt og ikke. Han må forstå at hvis han får en sjanse til så er det den aller siste.

Huff, du har det sikkert ikke lett nå.

:trøste:

Skrevet

Tusen takk for gode ord, ja for det du skriver har du helt rett i - ja han er den jeg vil tilbringe resten av livet mitt med - med det ser ikke ut til at dette var meningen.

Han ber på sine knær om og få meg igjen for det var visst bare en liten flørt, men hva skal jeg gjøre da???

Herregud hjerte mitt sier ja, men hodet mitt er VELDIG i tvil..........

Uansett er jo bryllupet avlyst............ så det er jo ikke noe mer pes om det, men hva skal jeg gjøre............er helt forvirra i hodet mitt akkurat nå, klarer ikke tenke helt klart......

Den siste måneden har jeg fått mer enn nok tid til å tenke gjennom livet mitt, livet hans og forholdet vårt, og jeg ser nå at det er så mye jeg ville og kunne gjort annerledes dersom jeg fikk en ny sjanse. Jeg skulle gjort så mye for å få det valget du har nå, og likevel vet jeg ikke hva jeg ville valgt dersom jeg faktisk fikk det.

Mitt råd til deg er derfor å gi deg selv tid til å tenke deg om. Kanskje dere kan ta litt ferie hver for dere slik at du kan kjenne etter hvordan dine følelser for ham er etter alt det som har skjedd. Det er ikke lett å tilgi at den man elsker over alt kan såre deg så mye, men dersom du tror at du kan tilgi ham nok til å få et godt liv sammen med ham igjen er det ingenting som sier at han trenger å gjøre noe slikt igjen.

Det høres ut som du og jeg har mye til felles i denne vanskelige tiden...! Jeg tar ferie i dag og reiser langt vekk fra alt det vanskelige i en hel måned. Håper at sommer og sol kan gjøre underverker for både ditt og mitt hjerte, og at vi begge kan gå en fin høst i møte. La meg få vite hva du velger og hvordan det går med deg, sant?

:-) E

Skrevet
Så grusomt! Hadde dere vært sammen lenge?

Jeg vet det ikke er noen trøst i dette øyeblikk, men på sett og vis er det bedre at det kommer frem hvem han er nå - og ikke 3 mnd etter bryllupet..

Drømmene dine er ikke knust - de blir bare utsatt! Du finner nok etterhvert en ny prins som du kan planlegge ditt eventyrbryllup med..  

*trøsteklem* :trøste:

Ja, hvis bryllupet er viktigere enn mannen, kan en vel si at det bare er en utsettelse!

Tror kanskje mannen burde være viktigst, jeg.

Bryllupet varer bare en dag, ekteskapet er ment for resten av livet!

Synes du var frekk her!

Trådstarter, håper du kommer over det!

Vet dette kan få innvirkning på deg i lang tid, men se det sånn at denne mannen var du kanskje bedre uten.

Kunne han finne en annen og droppe deg like før bryllupet, kunne han nok gjort andre ting siden!

Skrevet

Kan ikke annet enn å trøste og klemme her. :trøste:

Men det høres ut som om du fortjener bedre, ja.

Håper det går bra med deg når det første sjokket har gitt seg!

:kose:

Skrevet

Vil bare du skal vite at jeg føler med deg og håper du snart får det bedre,- for du har det utvilsomt forferdelig vondt akkurat nå...

:klem:

Gjest brud i sommer
Skrevet

Ja, hvis bryllupet er viktigere enn mannen, kan en vel si at det bare er en utsettelse!

Tror kanskje mannen burde være viktigst, jeg.

Bryllupet varer bare en dag, ekteskapet er ment for resten av livet!

Synes du var frekk her!

Trådstarter, håper du kommer over det!

Vet dette kan få innvirkning på deg i lang tid, men se det sånn at denne mannen var du kanskje bedre uten.

Kunne han finne en annen og droppe deg like før bryllupet, kunne han nok gjort andre ting siden!

Oioioi! :o

Nabodama, det var overhode ikke ment slik du leste det?!!

Når jeg sier at drømmene ikke er knust, bare utsatt er det med tanke på at hovedinnlegger vil finne sin prins etterhvert (det er jo ganske tydelig at denne mannen ikke var det...). Prinsen er det viktigste - det er vi vel alle sammen enige om.. Planleggingen av drømmebryllupet er bare en liten del av morroa..

Beklager om noen ble støtt. Det var visst bare litt klossete ordlegging..

Hovedinnlegger: håper du kommer deg fremover dag for dag. Har selv hatt alvorlig kjærlighetssorg, og vet at det ikke er til å kimse av. Skjønner godt at du vurderer å ta han tilbake. Tror det er naturlig når man elsker noen.. Gi oss tilbakemelding på hvordan det går..

*trøsteklem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...