Gjest ulykkelig anonym brud Skrevet 30. juni 2005 #1 Skrevet 30. juni 2005 uff buhu tørke masse tårer!!!! orker ikke og skrive med brukernavnet mitt nå, men er anonym. Bryllupet er blitt avlyst !!!!!!!!!!!!! og mine drømmer er over, herregud hva skal skje nå???? sambo har funnet en annen to måneder før bryllupet. grrrrr hva mer kan jeg si............... også 27 august som jeg gledet meg sånn til................... :cry: :cry:
Gjest Svimle Skrevet 30. juni 2005 #2 Skrevet 30. juni 2005 :o :hår: :trøste: Kan verken si eller gjøre mye annet enn å *trøste* og *klemme*...
Gjest Telma Skrevet 30. juni 2005 #4 Skrevet 30. juni 2005 Han er ikke verdt det! Vet det er en vanskelig tid...
Gjest brud i sommer Skrevet 30. juni 2005 #7 Skrevet 30. juni 2005 Så grusomt! Hadde dere vært sammen lenge? Jeg vet det ikke er noen trøst i dette øyeblikk, men på sett og vis er det bedre at det kommer frem hvem han er nå - og ikke 3 mnd etter bryllupet.. Drømmene dine er ikke knust - de blir bare utsatt! Du finner nok etterhvert en ny prins som du kan planlegge ditt eventyrbryllup med.. *trøsteklem* :trøste:
Gjest LoisLane Skrevet 30. juni 2005 #9 Skrevet 30. juni 2005 Så fælt for deg! Er du sint, lei deg, sjokka? Godt at du ikke giftet deg med han, egentlig.
*CHOUCHOU* Skrevet 30. juni 2005 #10 Skrevet 30. juni 2005 Her kommer en god klem fra meg ogsa. :trøste:
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #13 Skrevet 30. juni 2005 For ein drittsekk! Godt han fant seg det kvinnfolket no då, og ikkje rett etter bryllupet... Du fortener nok betre enn han. Lykke til vidare!
Boogie Skrevet 1. juli 2005 #16 Skrevet 1. juli 2005 Ufyselig mann. Godt det kom fram nå og ikke etter bryllupet. Da hadde du nok følt deg enda mer ført bak lyset.. Han er så absolutt ikke verdt deg, det er helt sikkert. Selvom du ikke har det noe særlig bra nå, så vil du skjønne det etter som tiden går. En oppmuntrings fra meg til deg
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #17 Skrevet 1. juli 2005 Huff og huff, nå syns jeg virkelig synd på deg!!! Men det er som de andre jentene skriver, det var jo bra det skjedde før og ikke etter bryllupet. Skjønner at du har det fryktelig vondt nå. :trøste:
Gjest Brudeberta Skrevet 1. juli 2005 #19 Skrevet 1. juli 2005 :o :trøste: Han var tydeligvis ikke den rette! Han er nok der ute et sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå