Gå til innhold

Vårrengjøring

Er det lovlig sent med vårrengjøring?  

1. 1. Er det lovlig sent med vårrengjøring?

• Hva er rengjøring?
      7
    • Nei
      4
    • Ja
      1

Anbefalte innlegg

Gjest doriansen
Skrevet

*KLIKK!*...Ouuuuuiiiiiii.....aaaaaaaah!..... skrik... slllllllllrrrrrrp .....sssssssmokk..smokk-smokk-smokk....slurpe-sluke.....aaaaaarrrgh...*klinke-plinge-ling*... sssss...rakkatakka-takk!.. blr-blr-blr...sprrrrrppp... sssssspsrrrrrSPLOPP...klink....zakka-zakk.....uuuuuu....iiiiik!..... pfbl-pfbl..... ssssplapp....urk!...skraaaaAAArgh!!... flop-flop-floppe....slurp!...klonk... .plinke-plingeling-tingle.....skrrSMAKK!.... urk *dø sakte*.... ooooooiiiiislrrrrrp....klonk...klask.... splonketi-splonk..... aiaiai!....neeeeei!...SMIKK!...splatt...brrrronk..oah!...slurpe...smekke-dunke...snopp!...ouuuiii.......*KLIKK!*

Prøver her etter fattig evne å gjengi panikken som oppsto blant hybelkaninene under vårrengjøringen i dag (som utvilsomt vil gå ned i hybelkanin-historien som Massakren Under Bokhyllene).

dorian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen, nå som det snart er jul og alt :P

Greit å få dem avlivet før julevasken kanskje, da de formerer seg svært raskt på denne tida av året :wink:

Skrevet

Vårvasken er det vel aldri for sent til vel :wink: Bare du er ferdig før neste vår, så :D Vi snakket om å få gjort noe sånt i dag vi også, får bare prøve å motivere samboer'n og meg selv :o Før dagen er omme skal i hvertfall kjøkkengulvet være rent, om ikke annet... :kul:

Skrevet

Da jeg så hvor fortvilet mine "samboere" ble - ja, jeg hadde ikke hjerte til å kaste de på dør jeg...........

Så nå hopper de rundt omkring her - glade og fornøyde!!! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...