Yarnus Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Hei jeg lurte på om noen av dere har tatt norsk hovedmål og sidemål eksamen privatist i år jeg vil gjerne se hvordan dere har besvart oppgaven, så lurte på om noen av dere kunne sende meg svarene, skal ta bare inspirasjon på hvordan dere svarte.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Hvorfor behøver du inspirasjon etter eksamen? Eller skal du ha tentamen på skolen og går ut fra at læreren bruker årets eksamen? Anonymkode: 2379b...35c 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Hvis du skal ha en eksamen, bør du fokusere på tegnsetting og særskrivingsfeil i hvert fall, til å begynne med. Kanskje det kan være inspirasjon nok Anonymkode: bc3df...db2 1
Ananas. Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Med tanke på at sensuren ikke er falt enda, vil det være ren dumskap å legge ut besvarelsene sine på nett. 1
Yarnus Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2020 Har dere eksamenheftene i tilfelle ja jeg skal ha tentamen neste veke og det er garantert at det blir årets eksamen
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 43 minutter siden, Yarnus said: Har dere eksamenheftene i tilfelle ja jeg skal ha tentamen neste veke og det er garantert at det blir årets eksamen Alle eksamen hefter blir lagt ut på udir, når eksamen er over. Før det er juks Anonymkode: 13b89...eac
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Alle eksamen hefter blir lagt ut på udir, når eksamen er over. Før det er juks Anonymkode: 13b89...eac Du kan gå inn å se på gamle eksamen hefter Anonymkode: 13b89...eac
Yarnus Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2020 Jeg fant ikke norsk eksamenshefte der desverre, derfor spørte jeg hit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå