badeball27 Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Tilståelse: Jeg støtter ikke George Floyd og jeg nekter å se ham som en martyr. Men jeg håper familien hans får rettferdighet. 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, badeball27 skrev: Tilståelse: Jeg støtter ikke George Floyd og jeg nekter å se ham som en martyr. Men jeg håper familien hans får rettferdighet. Den ekstreme, konservative Candace som ellers er gift med en hvit mann (dette er status for henne siden hun hater seg selv) og bruker all sin tid til å hetse African-Americans. Ja, hun er det nok mange som hører på utenfor hennes konservativt-ekstreme krets - NOT. Nå hadde Hitler også halv-jøder som slåss på hans sin side. Men det gjør ikke Hitler mindre rasist for det. https://www.amazon.com/Hitlers-Jewish-Soldiers-Descent-Military/dp/0700613587 En forstyrret Trumpist dame som håper på "Blexit". Det initiativet gikk helt i dass, så Demokratene har fortsatt støtte fra 95% African-Americans. Anonymkode: 768be...8d2 5
badeball27 Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Den ekstreme, konservative Candace som ellers er gift med en hvit mann (dette er status for henne siden hun hater seg selv) og bruker all sin tid til å hetse African-Americans. Ja, hun er det nok mange som hører på utenfor hennes konservativt-ekstreme krets - NOT. Nå hadde Hitler også halv-jøder som slåss på hans sin side. Men det gjør ikke Hitler mindre rasist for det. https://www.amazon.com/Hitlers-Jewish-Soldiers-Descent-Military/dp/0700613587 En forstyrret Trumpist dame som håper på "Blexit". Det initiativet gikk helt i dass, så Demokratene har fortsatt støtte fra 95% African-Americans. Anonymkode: 768be...8d2 Du er i din fulle rett til å mene det. Da er vi enig om at vi er uenig. 👍 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, badeball27 said: Du er i din fulle rett til å mene det. Da er vi enig om at vi er uenig. 👍 Mye av det dreier seg ikke om å mene, det er jo helt klare, bevisbare påstander. At hun er gift med hvit mann, at hun hetser mørkhudete, andre politiske syn og kampanjer hun har heiet på. Men joda, vi er helt klart uenige om enkelte grunnleggende ting, som menneskesyn. Det er jeg helt enig i Anonymkode: a2be5...f1a 1
badeball27 Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Mye av det dreier seg ikke om å mene, det er jo helt klare, bevisbare påstander. At hun er gift med hvit mann, at hun hetser mørkhudete, andre politiske syn og kampanjer hun har heiet på. Men joda, vi er helt klart uenige om enkelte grunnleggende ting, som menneskesyn. Det er jeg helt enig i Anonymkode: a2be5...f1a Javel, men da har du jo bestemt deg da i stede for å høre hva hun sier. Alltid det samme, gå på person og ikke snakke om sak. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Mye av det dreier seg ikke om å mene, det er jo helt klare, bevisbare påstander. At hun er gift med hvit mann, at hun hetser mørkhudete, andre politiske syn og kampanjer hun har heiet på. Men joda, vi er helt klart uenige om enkelte grunnleggende ting, som menneskesyn. Det er jeg helt enig i Anonymkode: a2be5...f1a Synes at hun er støttende for det afro-amerikanske samfunnet. Hun vil dem det beste. Hun sier bare ting slik de er, i stede for å lyve om fakta. Ærlighet gjør at man kan gjøre sitt eget samfunn bedre. Dette bør også du forstå vel? Anonymkode: dcad4...d81 3
badeball27 Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Synes at hun er støttende for det afro-amerikanske samfunnet. Hun vil dem det beste. Hun sier bare ting slik de er, i stede for å lyve om fakta. Ærlighet gjør at man kan gjøre sitt eget samfunn bedre. Dette bør også du forstå vel? Anonymkode: dcad4...d81 Nettopp, det er beviselige påstander hun kommer med. I motsetning til de som sier at det ikke er en grunn for rasismen som foregår i dag. Her forteller hun klart og tydelig hva som er grunnen og hva som bør gjøres for å få bukt med den. Er ikke det bra? Noen klarer jo selvsagt å vri det om til noe dårlig. 😪 Endret 7. juni 2020 av badeball27 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 Noen som har sett denne baggy videoen hun snakker om eller vet hvor man kan se den? Anonymkode: 120cd...e56
badeball27 Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som har sett denne baggy videoen hun snakker om eller vet hvor man kan se den? Anonymkode: 120cd...e56 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #10 Skrevet 9. juni 2020 Hvite har en jobb å gjøre med å akseptere sorte, mennesker har en jobb å gjøre med å akseptere hverandre uansett ulikhet. Men her kommer vi ALDRI i mål, pene mennesker vil ALLTID bli bedre behandlet. Og til sist, sorte mennesker har en jobb å gjøre for å bedre sitt rykte. De må virkelig gå i seg selv og tilpasse seg de samfunnene de lever i, gjengmentalitet og ghettoer er deres største fiende. Anonymkode: 3591d...36e
Druid Skrevet 9. juni 2020 #11 Skrevet 9. juni 2020 På 7.6.2020 den 11.45, badeball27 skrev: Nettopp, det er beviselige påstander hun kommer med. I motsetning til de som sier at det ikke er en grunn for rasismen som foregår i dag. Her forteller hun klart og tydelig hva som er grunnen og hva som bør gjøres for å få bukt med den. Er ikke det bra? Noen klarer jo selvsagt å vri det om til noe dårlig. 😪 Men det er jo mye stråmenn og argumentasjon på siden. Og som du påpeker, forfekter hun jo ett rasistisk bilde: Er du svart vil du være et b-klasse menneske, og det inkluderer hun selv. Men jeg skjønner tankegangen ut fra ett konservativt politisk ståsted.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #12 Skrevet 9. juni 2020 På 7.6.2020 den 11.29, AnonymBruker skrev: Den ekstreme, konservative Candace som ellers er gift med en hvit mann (dette er status for henne siden hun hater seg selv) og bruker all sin tid til å hetse African-Americans. Ja, hun er det nok mange som hører på utenfor hennes konservativt-ekstreme krets - NOT. Nå hadde Hitler også halv-jøder som slåss på hans sin side. Men det gjør ikke Hitler mindre rasist for det. https://www.amazon.com/Hitlers-Jewish-Soldiers-Descent-Military/dp/0700613587 En forstyrret Trumpist dame som håper på "Blexit". Det initiativet gikk helt i dass, så Demokratene har fortsatt støtte fra 95% African-Americans. Anonymkode: 768be...8d2 Hvorfor hører du ikke på hva hun sier istedenfor å plassere henne i en boks av "folk med karakteristikker jeg ikke liker". Hvis du hadde gjort det med noen basert på rasen deres hadde du vært rasist etter alle definisjoner, men her gjør du det pga hvem hun giftet seg med? Hvordan kan det være helt greit da? Hvor har du ideen om at hun "hater seg selv" fra og hva innebærer det? Anonymkode: 0c6ba...9ea 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå