Gå til innhold

Kjendiser det ikke er vanlig å like, men som du liker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

John Arne Riise. Litt misforstått, bare grei og snill, mobbeoffer i barndommen, og et lett bytte for journalister og andre som liker å «ta» ham. Skjønner ikke at han skal være så mislikt.

Kommer nok på flere etter hvert :)

Anonymkode: 4e0fa...fb8

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bloggerne som Fotballfrue, Sofie Elise, osv. Virker som om de lever livet de selv ønsker og har funnet en måte å tjene store penger på hobbyen deres. Det synes jeg er positivt. At de bryter markedsføringsloven, lyver, osv lever jeg helt fint med. Det må være myndighetenes jobb å håndheve markedsføringsloven og om man stoler blindt på bloggerne så har man seg selv å takke. 

Anonymkode: 2a4e2...a56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker bloggerne som Fotballfrue, Sofie Elise, osv. Virker som om de lever livet de selv ønsker og har funnet en måte å tjene store penger på hobbyen deres. Det synes jeg er positivt. At de bryter markedsføringsloven, lyver, osv lever jeg helt fint med. Det må være myndighetenes jobb å håndheve markedsføringsloven og om man stoler blindt på bloggerne så har man seg selv å takke. 

Anonymkode: 2a4e2...a56

Godt skrevet! Har aldri fulgt med på bloggere, men fått med meg at de mest kjente er hatet av mange, spesielt her inne. Er nok mye misunnelse ute og går, synes du gir en god begrunnelse for ditt standpunkt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jordan Peterson. Ikke alt jeg er enig i, men syns han er saklig, og kan redegjøre for seg.

Anonymkode: 2a876...7b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en ironisk tråd?

Anonymkode: 780c9...0b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en ironisk tråd?

Anonymkode: 780c9...0b9

Nei? Hele poenget er jo at de som nevnes her sannsynligvis er folk de fleste misliker.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Maria Mena ❤️ Hun er en av mine lyspunkter på insta, og digger de tingene hun har fokus på.

Anonymkode: 4c410...3ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har forøvrig møtt henne flere ganger, både ifm jobb og privat, og har kun positive opplevelser. Lite selvhøytidelig, inkluderende, reflektert, oppmerksom lytter og genuint nysgjerrig på andre mennesker. 

Anonymkode: 4c410...3ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker Erlend Elias, jeg. Synes han er en festlig kombinasjon av diva og brautende nordlending.

Anonymkode: 4bfb4...884

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Respekterer Sylvi Listhaug, selv om jeg ikke stemmer på henne. 

Anonymkode: db244...a84

• Liker 11
Skrevet

Jeg liker Kjetil Rolness selv om han er en surgubbe. Jeg lar være å lese når han skriver om kvinner, men bortsett fra en del av de oppgulpene har jeg sansen for ham.

Og Erlend Elias. Han er morsom. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siv Jensen. Har truffet henne en gang, og hun er utrolig morsom.

Anonymkode: 4556b...71b

• Liker 15
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Sylvi Listhaug, siden hun tør å si det hun mener. 

Gjest Alkoholist
Skrevet (endret)

Kristian Eivind "Gaahl" Espedal, Gunilla Persson, Frank Aniksdal og Varg "Greven" Vikernes (Jeg misliker han ihvertfall ikke, uten å være kjempe imponert av fortiden hans heller) 

Endret av Alkoholist
AnonymBruker
Skrevet

Kjetil Rolness, Anders Magnus, Per Sandberg.

Anonymkode: cde2d...c34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Støre er en herlig kar jeg har sansen for. Cess er også ei artig skrue som mange sliter med.

Anonymkode: a79e4...0e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Petter Northug, Maria Mena.

Anonymkode: ea855...3f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dorthe Skappel. Mulig jeg har gått glipp av noe, men aldri skjønt hvorfor folk misliker henne,. 

Anonymkode: da9a4...b39

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dorthe Skappel. Mulig jeg har gått glipp av noe, men aldri skjønt hvorfor folk misliker henne,. 

Anonymkode: da9a4...b39

Tror det er noe med en slags instinktiv misunnelse som oppstår blant enkelte kvinner når de ser en annen pen kvinne. Litt det samme med Tone Damli. Har aldri skjønt hvorfor folk har så mye imot henne. Har også hørt fra folk som har truffet henne at hun er hyggelig og lett å like.

AnonymBruker
Skrevet

Caroline Berg Eriksen, synes det er imponerende at hun har klart å holde et jevnt godt nivå på bloggen i over 10 år og at hun har klart å gjøre en hobby til et levebrød for både seg selv og mannen sin. I tillegg blir jeg inspirert til å trene av henne og har lagd mange gode matretter fra de oppskriftene hun legger ut. 

Anonymkode: 66547...ccb

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...