Gå til innhold

myter om "gutter og jenter"

Fremhevede innlegg

Gjest Bobby-stein
Skrevet

Ok! Kom til å tenke på en sak når jeg kikket litt i gjennom forumet her. Altså det er en myte som er som følger at "Gutter bare tenker på sex". Jeg er en gutt eller ung mann, alt etter hvordan en ser på det. Og jeg tenker ikke bare på det i hvertfall.

Er man sammen med kjæresten så er det godt å bare være sammen også. Bare vite at den andre liker deg også. :) Selfølgelig tenker vi gutter på sex også, men ikke hele tiden. har jo biler, fotball, jobb +++ også. Hvis en ser en sexy utfordrende jente på gaten i miniskjørt, så er det ikke alltid tanken er langt unna...

Hvordan er det med jenter? Tenker dere mye på sex? Eller er det guttene som må ta hele greien på seg for å å dere i humøret?

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

jeg har nesten alltid lyst... men tenker ikke på sex hele tida! Men tanken er vel aldri langt unna...

Men såklart, kan gå med typen uten sextanker, det er ikke bare sex det går på, mye annet også :)

Synes f.eks det er skikkelig koselig å bare ligge inntil han og høre han puste...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har lyst på hele dagen, noe annet ville være ulikt meg.

Gjest Bobby-stein
Skrevet

Blir litt overasket nå... Syns alltid det er jentene som ikke har lyst. "vondt" i hodet osv. "Vente til fredag" osv...

Skrevet

Jeg tenker aldri på sex men kjæresten min har ofte lyst så da kan jeg jo ikke si nei.

Gjest Bobby-stein
Skrevet
Jeg tenker aldri på sex men kjæresten min har ofte lyst så da kan jeg jo ikke si nei.

Det er slik gutter ser på jenter, men er det delvis sant eller en myte?

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg tenker aldri på sex men han får gjøre det han vil med meg. Jeg kan jo ikke akkurat si nei! Han sier alltid, jeg må være noen vil ta i meg i det hele tatt.... :roll:

Gjest bobby-tein
Skrevet

Det var ikke pent av han, men det skal ikke jeg legge meg opp i. :o

Ellers, hva sier dere jenter? Tenker dere også på sex "hele tiden", eller er det bare gutter som gjør det? Hva er det som er riktig?

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg har veldig lyst nå når det er varmt. Nesten hele tiden.

Men om vintern går jeg halveis i dvale. :tunge1:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg tenker aldri på sex men han får gjøre det han vil med meg. Jeg kan jo ikke akkurat si nei! Han sier alltid, jeg må være noen vil ta i meg i det hele tatt....  :roll:

Du kan si nei. Og jeg synes ikke du skal godta at han snakker så nedlatende til deg.

Skrevet

Du kan si nei. Og jeg synes ikke du skal godta at han snakker så nedlatende til deg.

Helt enig!! Slikt skal man ikke godta.

Jeg for min del, var sammen med en som ikke ville ha sex! Gutter er ikke noe bedre enn oss jenter! Jeg har lyst ofte, og tenker mye på sex, så da ble dette et problem :roll:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg tenker aldri på sex men han får gjøre det han vil med meg. Jeg kan jo ikke akkurat si nei! Han sier alltid, jeg må være noen vil ta i meg i det hele tatt....  :roll:

Og hvorfor kan du ikke si nei? Selvfølgelig kan du si nei! Man skal ikke ha sex dersom man ikke har lyst bare for å glede kjæresten.. !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...