Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde for 14 dager siden en uheldig episode.Hadde besøk av min datter og henn es mann og opplevde da følgende. Jeg stod i dusjen og hadde glemt og låse døren.Da kom min svigersønn inn på badet og ble stående og se på meg.Det som skjedde da,skal være usagt men det ble svært dumt.Så det jeg lurer på om det er andre voksne kvinner som har opplevd det samme.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva som skjedde? 

Anonymkode: 37369...37a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd hva? Det dumme du ikke vil skrive hva er? Hadde du sex med din svigersønn? 

Anonymkode: a7578...750

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "det som skjedde da, skal være usagt men ble svært dumt."?

Lå du med mannen til datteren din? 

Anonymkode: 42606...d1e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er litt forskjell på om han ble stående der noen minutter i sjokk og om dere hadde sex da. Og hvordan går man fra å stå inne i dusjen til å begynne å ha sex?

Anonymkode: 4104d...065

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fydda. Har vel brent seg fast på netthinnen hans, og i hjernebarken til datteren din. Flaut, ja. Men om dere ellers har et ok forhold, blir det kanskje normalt igjen over tid?

Anonymkode: a537f...612

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det som skjedde da? Hva var deg som skjedde? Fikk han harding? Pulte du  mannen til din datter? Oppførte du deg stikk motsatt av hva brukernavnet ditt sier? 

Anonymkode: 19040...5e2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dersom det ikke var mer enn at han fikk se deg naken er det vel ikke så mye å ta på vei for?

Anonymkode: c5702...711

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet

Ok, så er det usagt.🙄

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars fyr, din rynkete kropp er nok ikke lett å bli kvitt fra netthinnen

Anonymkode: 18808...650

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå drømmer han nok om mer siden han ikke snudde tvert.

Anonymkode: db690...a44

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at svigersønnen begynte å onanere mens han så på. Om han voldtok deg må du sterkt vurdere å anmelde. Om du hadde frivillig sex med han ville jeg nok aldri nevnt det for min datter. Gjort er gjort.

Anonymkode: 27ed9...893

AnonymBruker
Skrevet

Du må være årets luremus på KG. Enn å fortelle bare halvparten av moroa?? 

Anonymkode: c0df1...0c3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Huff ja. Hver tredje voksen kvinne opplever dette. Det finnes tilogmed egen kategori på dette forumet for dette der dere "voksne" kvinner kan diskutere ting og tang rundt dette med svigersønn osv.

Anonymkode: f9331...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan kunne ha sex med svigersønnen. For ett trolletråd!

Anonymkode: f7b37...722

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff ja. Hver tredje voksen kvinne opplever dette. Det finnes tilogmed egen kategori på dette forumet for dette der dere "voksne" kvinner kan diskutere ting og tang rundt dette med svigersønn osv.

Anonymkode: f9331...8d9

Opplever hva? Å bli sett naken av sin svigersønn????

Anonymkode: c5702...711

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2020 den 9.54, Modent skrev:

Hadde for 14 dager siden en uheldig episode.Hadde besøk av min datter og henn es mann og opplevde da følgende. Jeg stod i dusjen og hadde glemt og låse døren.Da kom min svigersønn inn på badet og ble stående og se på meg.Det som skjedde da,skal være usagt men det ble svært dumt.Så det jeg lurer på om det er andre voksne kvinner som har opplevd det samme.

Har dette tent deg i ettertid? Virker litt sånn. 

Anonymkode: 636e0...bb4

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser de andre temaene du har skrevet i på siden din, er du tydelig glad i unge menn. Ikke gå på din datters kjæreste, ærlig talt.  Her er jeg overbevist om at det er tull og at det heller er fantasien din som spiller på. Sorry. 

Anonymkode: 636e0...bb4

• Liker 7
Skrevet
På ‎11‎.‎05‎.‎2015 den 21.59, Modent skrev:

…………. kvinner på min alder som er 38. …………..

På ‎20‎.‎11‎.‎2019 den 20.38, Modent skrev:

Jeg er en kvinne på rundt 50 som har en mann som ønsker at vi har trekant med en ung mann. ………...

På ‎30‎.‎05‎.‎2020 den 18.00, Modent skrev:

............Men jeg er ikke mindre kåt nå selv om jeg er passet 50. …………….

Det må jo være tett innpå ny verdensrekord å gå fra 38 til "passert 50" på fem år og nitten dager.

• Liker 22
Skrevet

Dette er en del av hverdagsforviklingene. Sånne ting som kan skje og som man ikke må bry seg så mye om.

Noen glemmer å låse dodøra og andre kommer brasende inn...

Noen blir tatt på fersk gjerning når de har sex...

Noen står i dusjen på ereksjon når en annen plutselig sår i døren...

Noen står i dusjen og barberer musa når en annen plutselig står i døren....

Man hoper i tjernet naken og så kommer noen...

Dette er litt flaut der og da, men med mindre man bryr seg så mye om det, spiller det liten rolle.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...