AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Del Skrevet 7. juni 2020 Her er en liten personlighetstest; man sier at det er det indre som teller, så tenk deg at du som kvinne møtte den perfekte partneren som var fullkommen på alle måter, bortsett fra én ting: En bart som vedkommende nektet å fjerne. Så hvis du skal være helt ærlig - ville du ha fokusert på vedkommendes personlighet og følelsesliv og datet vedkommende, eller ville du ha vært så overfladisk at du la merke til den vesle hårklumpen under nesen, og sa "nei" ...? Anonymkode: 2cc8c...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 7. juni 2020 #2 Del Skrevet 7. juni 2020 Jeg ville ikke ha datet ham. For det å gå med en hitlerbart ville fortalt meg enormt mye om personligheten hans. Du bør heller bruke en medfødt skavank som eksempel, ikke noe som er så lett å fjerne som en bart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 7. juni 2020 #3 Del Skrevet 7. juni 2020 Man assosierer den med nazismen så det er ikke bare utseende. Jeg liker ikke egentlig bart men vil mannen min ha det så er det greit. Bare ikke en jeg tenker på konsentrasjonsleir av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Del Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, Hulderen said: Jeg ville ikke ha datet ham. For det å gå med en hitlerbart ville fortalt meg enormt mye om personligheten hans. Du bør heller bruke en medfødt skavank som eksempel, ikke noe som er så lett å fjerne som en bart. Husk at det før i tiden var flere som hadde lignende type bart, og at grunnen til at han hadde denne barten, kunne for eksempel være at det var noen i slekten hans som hadde hatt det - kanskje en eller annen tipp-oldefar som det var all grunn til å være stolt av. Rollefiguren til Charlie Chaplin hadde forresten samme type bart. Så dette behøver på ingen måte å si noe om det politiske standpunktet hans; man kan kalle barnet sitt Anders uten å la ham som sprengte bomben for ni år siden påvirke dette navnevalget. Anonymkode: 2cc8c...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Del Skrevet 7. juni 2020 Jeg ønsker helt generelt ikke å date noen som har bart. Spiller ingen rolle hvilken type bart, det er dealbreaker. Anonymkode: 63288...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Del Skrevet 7. juni 2020 Det er ganske Spessielt å bare ha bart og ikke skjegg i min mening, så jeg tviler på det 😄 Anonymkode: a8b3c...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Del Skrevet 7. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at det før i tiden var flere som hadde lignende type bart, og at grunnen til at han hadde denne barten, kunne for eksempel være at det var noen i slekten hans som hadde hatt det - kanskje en eller annen tipp-oldefar som det var all grunn til å være stolt av. Rollefiguren til Charlie Chaplin hadde forresten samme type bart. Så dette behøver på ingen måte å si noe om det politiske standpunktet hans; man kan kalle barnet sitt Anders uten å la ham som sprengte bomben for ni år siden påvirke dette navnevalget. Anonymkode: 2cc8c...0ec I teorien.... Men barten blir for mye, Anders er et vanlig navn. Barten er bare Hitler det. Umulig å få bort det Anonymkode: 1006d...84b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Del Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ganske Spessielt å bare ha bart og ikke skjegg i min mening, så jeg tviler på det 😄 Anonymkode: a8b3c...253 Moten skifter; mens bart idag assosieres med Village People, var bart langt mer populært på 1900-tallet - fra Clarc Gable til Arnulf Øverland og hippiene. Men hva med kinnskjegg - kanskje litt mer maskulint ...? I 1970-årene hadde mange menn til dels langt kinnskjegg, skjønt ikke så langt som dette: Anonymkode: 2cc8c...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Del Skrevet 7. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: I teorien.... Men barten blir for mye, Anders er et vanlig navn. Barten er bare Hitler det. Umulig å få bort det Anonymkode: 1006d...84b Forstår at det kan føles slik, men er det i grunnen ikke litt rart når rollefiguren til Chaplin hadde samme type bart? Er det rettferdig at Hitler skal få monopol på noe som på ingen måte var hans idé ...? Anonymkode: 2cc8c...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Del Skrevet 7. juni 2020 No way. Jeg bryr meg mye om det indre, men ikke kun det indre. Anonymkode: 68ca6...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Del Skrevet 7. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En bart som vedkommende nektet å fjerne. Anonymkode: 2cc8c...0ec Det vesentlige er hvorfor vedkommende nektet å fjerne barten. Anonymkode: c1c9f...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Del Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det vesentlige er hvorfor vedkommende nektet å fjerne barten. Anonymkode: c1c9f...1fa Det er mye kvinner mener hører kroppen deres til, så hvorfor kan ikke en stakkars mann få beholde en liten kost under nesen som en del av kroppen sin ...? Hvis kvinner vil bruke sminke, må de da få lov til det; hvis kvinner vil ha piercinger eller tatoveringer, må de da få lov til det; hvis kvinner vil barbere seg der nede eller ikke, må de da få lov til å bestemme selv, og hvis mannen vil ha en liten bart, må han da få lov til det ...? Anonymkode: 2cc8c...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #13 Del Skrevet 7. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mye kvinner mener hører kroppen deres til, så hvorfor kan ikke en stakkars mann få beholde en liten kost under nesen som en del av kroppen sin ...? Hvis kvinner vil bruke sminke, må de da få lov til det; hvis kvinner vil ha piercinger eller tatoveringer, må de da få lov til det; hvis kvinner vil barbere seg der nede eller ikke, må de da få lov til å bestemme selv, og hvis mannen vil ha en liten bart, må han da få lov til det ...? Anonymkode: 2cc8c...0ec Så det er det dette handler om. Så lenge kvinner vil bestemme eget utseende må menn få ha utseende assosiert med nazisme om så er? Anonymkode: 9f02f...6f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #14 Del Skrevet 7. juni 2020 Jeg synes ikke den typen bart er spesielt pent så jeg hadde nok tenkt mitt av den grunn, men hadde mannen vært ålreit så hadde ikke barten gjort ham uaktuell. Har forøvrig en bekjent som hadde den typen bart i flere år, uten at barten på noen måte smittet over på personligheten Anonymkode: ae11b...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #15 Del Skrevet 7. juni 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Så det er det dette handler om. Så lenge kvinner vil bestemme eget utseende må menn få ha utseende assosiert med nazisme om så er? Anonymkode: 9f02f...6f1 Hvem bestemmer hva som skal assosieres med hva? Hvis vedkommende assosierer barten med sin tipp-oldefar, som var en fantastisk ektemann og jobbet på et postkontor - så hvorfor skal man assosiere barten hans med Hitler, som bare var en av mange som hadde denne typen bart ...? Rollefiguren til Chaplin hadde som tidligere nevnt samme bart, og rent estetisk sett er den faktisk ganske morsom. Hadde det ikke vært for gamle Adolf, hadde antagelig Chaplin vært den man assosierte barten med. Anonymkode: 2cc8c...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 7. juni 2020 #16 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem bestemmer hva som skal assosieres med hva? Hvis vedkommende assosierer barten med sin tipp-oldefar, som var en fantastisk ektemann og jobbet på et postkontor - så hvorfor skal man assosiere barten hans med Hitler, som bare var en av mange som hadde denne typen bart ...? Rollefiguren til Chaplin hadde som tidligere nevnt samme bart, og rent estetisk sett er den faktisk ganske morsom. Hadde det ikke vært for gamle Adolf, hadde antagelig Chaplin vært den man assosierte barten med. Slutt tullpratet da! Det er ingen etter 2 verdenskrig som anlegger en slik bart uten at de er motivert av et eller annet i den retningen. Omtrent som hakekorset symboliserer den barten etter 2 verdenskrig Hitler og hans ondskap. Hakekorset var jo heller ikke Hitler og nazistene som fant opp. Et eldgammelt symbol fra flere religioner og på indisk heter det svastika(lykkebringer) Etter 2 verdenskrig er det ikke noen ved sine fulle fem som bærer hverken hitlerbart eller dette korset. Når du ikke forstår dette kan du lite historie og hva som ligger bak disse symbolene. Nazistene sine forbrytelser og Hitler sine spesifikt var så grusomme at de aldri blir glemt. Den barten er død og begravet sammen med svinet som bar den, og andre som tror de imponerer noe med å anlegge en slik? Ja date noe slikt da er man passe dum. Eller har nynazistiske tendenser, eller vil iallefall bli mistenkt for det og vil bare få masse problemer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå