Gå til innhold

Halden?


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Skal søke på en interessant jobb i Halden, men vet ingen ting om byen. Har vært inne på finn.no og sett på hus i dag og boligprisene der er jo veldig sympatiske! Kan få en stor enebolig for det jeg får for 3-romsleiligheten min i Oslo. Nå skal jeg ikke ha en stor enebolig, da, men gjerne en liten en med en liten hageflekk. Men hvor i Halden er det fint å bo og hvilke strøk er ikke fullt så bra? Vi helst bo sentrumsnært og har en sønn på 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pet ii
Halden er norges billigste by og bo i. :)
Hva er det som er billigere der enne andre steder?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er billigere der enne andre steder?

Å bo i Halden er billigere enn andre steder. Det er kommet frem i en rapport som tok utgangspunkt i forskjellige avgifter, alt fra hus til kommunale avgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan det? :o

Bare nysgjerrig fordi jeg bor i Halden selv, og aldri ser noen intressante jobbmuligheter! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liz2005

Er mange fine steder å bo i Halden! Halden er jo ikke så stort så sentrumsnært er det mange steder! enkelte steder kan du gå til byen, andre steder går det buss. vanskelig å uttale seg om steder som er bra/dårlig for dere, men steder som Knardal,Låby, Glenne, Hjortsberg,Øberg er ikke så langt unna sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halden er vel ganske ok, jeg bor i Østfold selv og er jo endel i Halden. Send meg en PM om det er noe konkret du lurer på, hvis du ikke allerede har fått kontakt med noen som bor i Halden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest

Koselig by og stemning, koselige østfoldinger. Og et vanvittig oppkomme av rånete amcars hver natt til 17. mai.. (en del råning der, men det er jo bare sjarmerende?!) Fine omgivelser hvis du vil gå i skogen etc. Festningen er nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...