AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Hei! I hvilken alder begynte gutter som dere vet om å henge mer med venner enn med foreldrene? Husker at vennene mine ble en stor del av hverdagen min da vi var rundt 11-12 år. Ville heller være med dem enn familien (som oftest da.. Kommer fra et bra hjem, så ikke noe med det). Anonymkode: f67ff...0a3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Mellom 10-12 år ca. Anonymkode: ee421...aa7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Kommer ann på om du lever i by eller på bøgda. Jeg vokste opp på bøgda. Det var 3km til nærmeste venn, og muttern kjørte meg aldri. Så da måtte jeg gå. Hele kvelden gikk med på å gå. Mens jeg bare fikk vært der en liten stund. Men så ble jeg 15år og fikk moped. Det var da det sosiale livet mitt begynte å ta av. Da var jeg nesten aldri hjemme. Men sammen med venner. Et år senere fikk jeg lappen og kunne kjøre på asfalterte veier. Da ble det enda mer En tid jeg ser med glede tilbake på. Anonymkode: 2778c...13f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommer ann på om du lever i by eller på bøgda. Jeg vokste opp på bøgda. Det var 3km til nærmeste venn, og muttern kjørte meg aldri. Så da måtte jeg gå. Hele kvelden gikk med på å gå. Mens jeg bare fikk vært der en liten stund. Men så ble jeg 15år og fikk moped. Det var da det sosiale livet mitt begynte å ta av. Da var jeg nesten aldri hjemme. Men sammen med venner. Et år senere fikk jeg lappen og kunne kjøre på asfalterte veier. Da ble det enda mer En tid jeg ser med glede tilbake på. Anonymkode: 2778c...13f Fikk du lappen som 16-åring? 🤔 Er du mann? Anonymkode: ee421...aa7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du lappen som 16-åring? 🤔 Er du mann? Anonymkode: ee421...aa7 Tipper mopedlappen Anonymkode: b5239...fce 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du lappen som 16-åring? 🤔 Er du mann? Anonymkode: ee421...aa7 Mopedlappen selvsagt. Både gutter og jenter kan ta den 😊 Anonymkode: c1e7d...e9f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #7 Skrevet 6. juni 2020 Ja, mopedlappen. Fikk moped til konfirmasjonen. Så vi duret rundt et år før vi fikk mopedlappen på stier og traktorveier der vi ikke ble tatt. Anonymkode: 2778c...13f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, mopedlappen. Fikk moped til konfirmasjonen. Så vi duret rundt et år før vi fikk mopedlappen på stier og traktorveier der vi ikke ble tatt. Anonymkode: 2778c...13f Så koselig. Har en gutt på 5 år som elsker motorsykler. Både gleder og gruer megtil han får mopedlappen og MC-lappen. Eldste sønn på 8 år er sammen med venner et par ganger i uken nå. Anonymkode: ee421...aa7
Banankaka04 Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 Kommer det ikke litt an på gutten? Alle tenåringsgutter er ikke like...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, Banankaka04 skrev: Kommer det ikke litt an på gutten? Alle tenåringsgutter er ikke like... Ingen som antyder at alle er like heller. Spør bare om andres erfaringer? Anonymkode: f67ff...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå