Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er straks 44  år og har en blanding av grå og brunt hår hodet samt på øvre del av brystkassen.

Jeg syntes det er fint men han syntes det er tidlig. 

Hva tenker dere andre og når ble mennene deres grå? 

K40

Anonymkode: 5b3e3...161

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, mannen min begynte å få grå hår bare et par år etter at vi ble sammen. Han var da 22. Da kjentes det tidlig ut. Nå er vi begge nærmere 40 og han er salt-og-pepper, med flest hvite hårstrå. Og jeg synes det er stilig. ❤️

Anonymkode: 7d4db...1f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes grå hår på menn kan være stilig. Ikke like stilig med tynt hår, men det er jo ikke noe man kan noe for.

Anonymkode: ecf18...769

Gjest Alterego666
Skrevet

Hos meg begynte det raskt å akselererere da jeg rundet 40. Ingenting å juble over, men jeg trøster meg med at jeg har full -men grå- manke.

AnonymBruker
Skrevet

Elskeren min er 42 og har grå hår både på bryst,skjegget og i håret.. tydelig han er voksen. Godt med smilerynker har han også, IG en Gud i senga😈Og jeg med mine 37 år syns det er helt sjukt sexy🤤🤤🤤 

Anonymkode: 1a56c...7bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jatakk til grått hår! Iallefall hos voksne menn, jeg elsker gråskjæret i håret og de grå tinningene.. 😍 Og et kort, velstelt gråsprengt skjegg... Blir det bedre? 

Anonymkode: e7e00...ea9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble grå i midten av 20 årene, så nei syns ikke det høres tidlig ut 

Anonymkode: c08a1...4a5

AnonymBruker
Skrevet

Typen er 48 og har noen få grå hår på hver side. Han klipper de bort så da ser man de ikke. 

Anonymkode: 510e3...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...