AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Del Skrevet 6. juni 2020 Lurer på om det er mulig å søke opp på personer hvilke kjøretøy som er registrert på dem? Eller er det kun mulig å finne hvilke kjøretøy som er registrert på hvilken eier ut fra reg.nr. på bilen? Hvis jeg kan finne ut hva slags kjøretøy en eier har registrert på seg lurer jeg på hvordan jeg kan finne ut dette? Anonymkode: a2bc9...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Del Skrevet 7. juni 2020 Det kan du i autosys databasen, men der har du ikke tilgang. Ingen utenom politiet kan gå inn der og lete den veien. Du må nøye deg med å søke på reg.nr. Anonymkode: dd68e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Del Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan du i autosys databasen, men der har du ikke tilgang. Ingen utenom politiet kan gå inn der og lete den veien. Du må nøye deg med å søke på reg.nr. Anonymkode: dd68e...7ea Forsikringsselskapene har også tilgang til Autosys. Anonymkode: 09564...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Del Skrevet 7. juni 2020 Skjønner dette er umulig å finne ut av da. Ingen muligheter for å finne hva slags bil en person eier altså? SYnes det er rart man kan søke på reg.nr, men ikke på navn. Anonymkode: a2bc9...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Del Skrevet 7. juni 2020 Hva skal du med den infoen der egentlig? Kan du ikke bare sjekke reg.nr? Anonymkode: 9d776...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edwardnigma Skrevet 7. juni 2020 #6 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner dette er umulig å finne ut av da. Ingen muligheter for å finne hva slags bil en person eier altså? SYnes det er rart man kan søke på reg.nr, men ikke på navn. Anonymkode: a2bc9...b11 Hva er rart med det? Du har ingenting med det å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Del Skrevet 7. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du med den infoen der egentlig? Kan du ikke bare sjekke reg.nr? Anonymkode: 9d776...355 Vanskelig å sjekke reg.nr uten å ha det. Anonymkode: a2bc9...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Del Skrevet 7. juni 2020 6 timer siden, edwardnigma skrev: Hva er rart med det? Du har ingenting med det å gjøre. Rart at det er mulig å sjekke hvilken bileier som er linket opp mot reg.nr når det ikke er mulig å sjekke motsatt. Det er da like åpent ift personvernet tenkte jeg. Anonymkode: a2bc9...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Del Skrevet 7. juni 2020 Har du prøvd å sende navnet til det firesifrede nr man kan sende reg nr til? Kanskje det funker.. Anonymkode: de12b...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edwardnigma Skrevet 7. juni 2020 #10 Del Skrevet 7. juni 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart at det er mulig å sjekke hvilken bileier som er linket opp mot reg.nr når det ikke er mulig å sjekke motsatt. Det er da like åpent ift personvernet tenkte jeg. Anonymkode: a2bc9...b11 Selvfølgelig er det ikke like åpent. Man har nytte av å finne ut hvem som eier bilen om den står feilparkert. Å ha tilgang på hvilke biler hvem som helst eier, er meningsløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Del Skrevet 7. juni 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å sende navnet til det firesifrede nr man kan sende reg nr til? Kanskje det funker.. Anonymkode: de12b...6f2 Takk for tips. Prøvde nå til 2282 men det gikk ikke. Anonymkode: a2bc9...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #12 Del Skrevet 11. juni 2020 Ingen flere som har tips i.f.t. dette? Anonymkode: a2bc9...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #13 Del Skrevet 11. juni 2020 Kan vel bare med register nr, vi gjorde det en gsng en annen bil hadde sperret oss inne. Eieren av bilen var tilgjengelig, men var visst kona hans som brukte bilen. Anonymkode: 8d083...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #14 Del Skrevet 11. juni 2020 Hvis du har en venn som jobber i forsikring og synes det er greit å bryte loven, så kan du alltids få den personen til å sjekke. Anonymkode: 54142...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter Torman Skrevet 4. august 2021 #15 Del Skrevet 4. august 2021 (endret) Prøvde dette selv med å søke på Vegvesenet.no og Regnr.no, men ser ut som man kun får bilinfo mot regnr... Foresten:!! Jeg er ny på Kvinneguiden. Si ifra om det er weird av meg å kommentere på "gamle" tråder... Kjeder meg litt 😛 Endret 4. august 2021 av Peter Torman La til et notis :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #16 Del Skrevet 8. august 2021 On 8/4/2021 at 2:37 AM, Peter Torman said: Prøvde dette selv med å søke på Vegvesenet.no og Regnr.no, men ser ut som man kun får bilinfo mot regnr... Foresten:!! Jeg er ny på Kvinneguiden. Si ifra om det er weird av meg å kommentere på "gamle" tråder... Kjeder meg litt 😛 Ja det er "weird" Anonymkode: 0032c...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Del Skrevet 8. august 2021 On 6/11/2020 at 1:44 PM, AnonymBruker said: Ingen flere som har tips i.f.t. dette? Anonymkode: a2bc9...b11 ift dette? Tips sammenlignet med dette? Anonymkode: 32c10...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 8. august 2021 #18 Del Skrevet 8. august 2021 Peter Torman skrev (På 4.8.2021 den 2.37): Prøvde dette selv med å søke på Vegvesenet.no og Regnr.no, men ser ut som man kun får bilinfo mot regnr... Foresten:!! Jeg er ny på Kvinneguiden. Si ifra om det er weird av meg å kommentere på "gamle" tråder... Kjeder meg litt 😛 Ikke dra opp gamle tråder. Det er fryktelig irriterende å bruke tid og energi for å hjelpe TS, og så etterpå oppdage at det er en gammel tråd, slik at svaret ikke er til noe hjelp for TS lengre. Det finnes mer enn nok av ferske tråder som du kan svare i. Sånn utenom det: Velkommen til Kvinneguiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter Torman Skrevet 11. august 2021 #19 Del Skrevet 11. august 2021 Hulderen skrev (På 8.8.2021 den 18.02): Ikke dra opp gamle tråder. Det er fryktelig irriterende å bruke tid og energi for å hjelpe TS, og så etterpå oppdage at det er en gammel tråd, slik at svaret ikke er til noe hjelp for TS lengre. Det finnes mer enn nok av ferske tråder som du kan svare i. Sånn utenom det: Velkommen til Kvinneguiden! Unnskyld! Skal ikke gjenta seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå