Gå til innhold

sex og utroskap.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvordan tenker gutter når det gjelder sex?

Hvor går grensen for utroskap. Er det slik at menn glemmer sine forhold når sjansen byr seg for litt sex?

Og hvilke følelser legges til grunn når man risikerer et forhold for sex som kun varer en liten stund.

Jeg tenker det er slik at de fleste jenter har følelser for den man hopper til køys med. I hvertfall om man er i et forhold fra før og det dreier seg om utroskap som skjer gjentatte ganger.

Er det slik at menn vil ta denne risken kun for tilfeldig sex med en kvinne over en periode og risikere sitt forhold uten og ha følelser for den man har sex med?

Er det noen gutter og jenter der ute som kan komme med noen synspunkter på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror grensene mellom kjønnene er nesten visket ut når det gjelder utroskap. Det er omtrent like mange jenter som gutter som er utro, og når jentene gjør det, er det ikke lenger på grunn av følelser, men seksuell nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvordan tenker gutter når det gjelder sex?

Hvor går grensen for utroskap. Er det slik at menn glemmer sine forhold når sjansen byr seg for litt sex?

Jeg tenker det er slik at de fleste jenter har følelser for den man hopper til  køys med.  

Er det slik at menn vil ta denne risken kun for tilfeldig sex med en kvinne over en periode og risikere sitt forhold uten og ha følelser for den man har sex med?

Er det noen gutter og jenter der ute som kan komme med noen synspunkter på dette.

Du må ikke bare spørre gutter vet du!

Alle de jentene som guttene har sex med,kan umulig være single alleihop :blunke:

Tenk på det,virker som du trur at det er bare gutter som har ONS,men som sagt de må jo ha noen og ha det med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, Kevin har et veldig godt svar der. Er enig med ham!

Kommer meg i forkjøpet med det han skriver, er jo det jeg tenker jo!

Tror du har mye lure tanker, Kevin! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, først vil jeg bare si at jeg er enig i det Kvein sa her, og gjest har et godt poeng i at gutter som er utro neppe alltid er det med single jenter.

Vil også legge til at det ikke er slik at ikke alle gutter hopper til køys med enhver jente som inviterer til sex.

Jeg er i en posisjon nå der jeg fortsatt leter etter den "rette" her i livet, og for meg høres det vilt ut at dersom jeg først finner henne, ja så skal jeg liksom sette det forholdet på spill for et tilfeldig nummer med en annen jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er avhengig av kjønnsroller i samfunnet.

Tror ikke man ser så mye i muslimske land at damer der hopper på en mann de plutselig får lyst på... Uansett om de er i et forhold eller ikke :wink:

Her hjemme på berget har vi blitt altfor moral-løse seksuelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utroskap blir altfor ofte synonymt med sex.

Jeg selv oppdaget at eks'en var utro, og det var ikke tanken på at hun hadde blitt fristet seksuellt av en annen som var det største problemet. Det er vel noe de fleste opplever, å bli fristet mener jeg, og altfor mange faller for fristelsen.

Problemet er løgn og falskhet for å dekke over det.

Er det et engangstilfelle, og kun sex, med medfølgende anger, så er problemet "lite". I hvertfall når man har litt livserfaring.

Er det flere tilfeller, men fremdeles kun sex er problemet stort.

Er det flere tilfeller, med samme mann eller kvinne, har det med følelser å gjøre, og da er løpet kjørt.

Det er å være utro på det følelsemessige plan som virkelig er uTROskap i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært utro en gang.

ikke fysisk på noen måte.

jo litt kanskje.

jeg var sammen med en dame som hadde en jobb som krevde at hun bodde vekke fra heimen i perioder. en kveld hadde jeg en fest hos meg.

etter byen hadde vi nachspiel hjemme hos meg. sent utpå morgenen,etter flere timers samtale, gikk jeg og en jente å la oss i samme seng. ikke nakne. men vi strøk hverandre litt i høret og på hendene til vi sovnet. den skyldfølelsen jeg hadde dagen etter kan ikke beskrives, men den spiste meg levende. fortalte det til kjæresten min og hun flirte rått. og prøvde etter alle kunstens metoder å overbevise meg om at det ikke var utroskap. jeg derimot føler det enda som ett svik og utroskap. det er slutt mellom oss nå da. Men ikke pga mine handlinger.

MvH Øyvind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Etter min mening er d utroskap hvis du har kontakt med eller gjør noe med en person som går utover vanlig vennskap, som du samtidig føler d er nødvendig å skjule for din samboer/ektefelle.

Man behøver ikke nødvendigvis utveksle kroppsvesker for å være utro!!

Den verste utroskapen er definitivt når d er følelser med i bildet, det sårer mer enn evt. at partneren har hatt sex med en annen!

Også verre med et langvarig forhold versus et "one night stand".

Tror at flere mannfolk risikerer "ting og tang" for litt spennende sex uten følelser involvert enn d kvinner gjør (selv om dette synes å ha flatet litt ut..). Tror de fleste kvinner føler "noe" for den de evt. skulle være utro med (hvis d er et "planlagt" og langvarig forhold iallefall).

Jeg selv har hatt et såpass "strengt" syn på utroskap i mine egne forhold at jeg har påstått at jeg ville kaste ut en evt. utro partner ved d minste tegn på noe som helst. Men ettersom man blir eldre forstår man at livet er ikke bare svart/hvitt!!

D er ikke realistisk at man går gjennom et langt liv uten å bli tiltrukket av andre, men om det er lurt å gi etter er en annen sak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et tema som opptar alle - tror jeg. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg oppdaget at min mann hadde vært utro - når vi har snakket om det er begge tøffe i trynet og sier at "da er det over og ut" - men jeg er ikke så sikker på at jeg hadde kastet ham ut hvis han hadde hatt sex med ei anna jente. Livet er ikke svart hvitt - og utveksling av kroppsvæsker er en ting - følelser noe annet. Jeg har aldri vært sammen med noen som har vært utro med meg, men jeg har vært ei jente som noen var utro med en gang. Det var noe som ikke skulle skje, men så skjedde det likevel. Det hadde ingenting med følelser å gjøre, men en fristelse som ble for stor. OG det var et engangstilfelle. (ikke vet jeg om han har gjort det med flere, men det er ikke min sak) Jeg tror faktisk at jeg kan være villig til å tilgi min mann hvis han gjør noe lignende - fordi vi har så mye annet sammen enn sexen.

Jeg har flere ganger opplevd at jeg blir fascinert av andre menn - og kanskje til og med betatt - men jeg velger da likevel å gå hjem til min mann. Jeg har aldri trodd at jeg kommer til å være forelsket i samme mann resten av livet, men det er ham jeg har valgt å dele det med - og da valgte jeg samtidig å si nei til de muligheter som byr seg for å ha sex med andre. Fristet kan man vel bli, ikke sant?

vel - dette ble bare noen tanker en lørdags formiddag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...