AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Jeg har alltid vær introvert. Som barn kunne jeg fint leke i mange timer for meg selv, men jeg lekte jo med andre barn også. Da jeg kom i slutten av tenårene var jeg på noen fester, men jeg fikk egentlig veldig lite ut av det. Jeg har aldri drukket meg ordentlig full, jeg har vært litt beruset, og skjønte ikke poenget med det. Alt jeg opplevde var at det ble vanskeligere å tenke klart. Etterhvert som jeg har blitt voksen og vel så det har jeg skjønt at det ikke er noe feil med meg, vi mennesker er bare forskjellig skrudd sammen. Noen mennesker synes det å være på en fest og prate med mange mennesker de ikke kjenner fra før av er toppen av lykke. For meg er det stort sett helt drepen. Jeg skulle ønske det hadde vært mer oppmerksomhet rundt dette i skolen og ellers i samfunnet, så kunne jeg blitt tilfreds med meg selv sånn som jeg er mye før. Er det flere der ute som også har det som en fisk på land hvis de skal mingle på en fest? Jeg er forøvrig mann, hvis noen skulle lure. Anonymkode: 4eb2d...ef5 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Ja. Jeg er ekstremt introvert og har også sosial angst, så en fest full av fremmede er virkelig ikke plassen for meg 😅 Jeg liker rolige møter med andre. Gåturer, filmkveld, spillkveld osv. Anonymkode: 5f4ee...5fd 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Jeg er kvinne og akkurat som deg Anonymkode: 13ec4...733 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Ja, 24 år gammel jente her. Hater fester, hater fulle mennesker, har nesten aldri klart å delta i noe sosialt hele livet mitt fordi det eneste alle vil er å ha fester og drikke alkohol, noe som gjorde det vanskelig å få venner, spesielt under studietiden. Skulle ønske flere snakket høyt om det så vi kunne lagd våre egne små grupper hvor vi fant på andre ting 😅 Anonymkode: e8edc...a24 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 Liker ikke fester, høy musikk og fulle folk. Foretrekker roligere lag, spillkvelder osv. Heldigvis er samboern ganske lik meg der dame/jente 24 Anonymkode: e3870...478 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Jepp. Jeg har en diagnose som gjør at jeg har vanskelig for å prate med folk jeg ikke kjenner veldig godt, så føler det bare er ukonfortabelt å være på fest da jeg bare ender med å sitte i et hjørne for meg selv hele kvelden. Jeg blir også veldig sliten av å være sosial, og liker heller ikke fulle folk 😅 Så holder meg alltid unna fester osv. Anonymkode: 77e00...99f
Gjest theTitanic Skrevet 6. juni 2020 #7 Skrevet 6. juni 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid vær introvert. Som barn kunne jeg fint leke i mange timer for meg selv, men jeg lekte jo med andre barn også. Da jeg kom i slutten av tenårene var jeg på noen fester, men jeg fikk egentlig veldig lite ut av det. Jeg har aldri drukket meg ordentlig full, jeg har vært litt beruset, og skjønte ikke poenget med det. Alt jeg opplevde var at det ble vanskeligere å tenke klart. Etterhvert som jeg har blitt voksen og vel så det har jeg skjønt at det ikke er noe feil med meg, vi mennesker er bare forskjellig skrudd sammen. Noen mennesker synes det å være på en fest og prate med mange mennesker de ikke kjenner fra før av er toppen av lykke. For meg er det stort sett helt drepen. Jeg skulle ønske det hadde vært mer oppmerksomhet rundt dette i skolen og ellers i samfunnet, så kunne jeg blitt tilfreds med meg selv sånn som jeg er mye før. Er det flere der ute som også har det som en fisk på land hvis de skal mingle på en fest? Jeg er forøvrig mann, hvis noen skulle lure. Anonymkode: 4eb2d...ef5 Det er mange som ikke liker å mingle. Mingling er overfladisk prat med minimal substans. De fleste ser ut til å trives best på mindre fester med folk de kjenner godt. Jo eldre du blir jo mer slikt blir det. Med unntak av hva jobben bringer av ting du må delta på. Det er heller ikke noe i veien for å være mye alene om du trives med det. Tenk at du er heldig. Det er mange som ikke tåler eget selskap. Jeg ble med venner på byen i tenårene og likte det aldri, men prøvde en stund likevel. Jeg er lydsensitiv og ikke noe nattmenneske i det hele tatt, så det var jo overhodet ikke noe for meg.
Gibralfaro Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 Jeg hater høyt volum, bråk, og at man må rope til hverandre. Jeg hater alkohol, og jeg hater trange lokaler og fulle mennesker. Jeg elsker en rolig hjemmekveld med noen få, med en god film, god musikk, kortspill, brettspill, en god middag, eller noe annet kos. Jeg elsker camping, helgeturer, hytteturer, storbyturer, sightseeing. Forsøkte å like det i mange år, men det funker bare ikke. En periode når jeg var yngre så gikk jeg 5-6 år uten å drikke alkohol. Nå er det ett år siden, og jeg savner det ikke litt en gang. Liker ikke alkohol, synes det er dyrt, og blir alltid dårlig. Da bruker jeg heller tiden på noe som gir meg noe.
The Kitten Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 Jeg syns rett og slett det er ganske kjedelig å være på fester.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 Jeg storkoste meg alltid på fester da jeg var yngre, men nå (24) synes jeg også det er slitsomt. Unntaket er vors med en håndfull venner jeg kjenner godt, det kan være ganske gøy. Anonymkode: b7342...461
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Jeg har en diagnose som gjør at jeg har vanskelig for å prate med folk jeg ikke kjenner veldig godt, så føler det bare er ukonfortabelt å være på fest da jeg bare ender med å sitte i et hjørne for meg selv hele kvelden. Jeg blir også veldig sliten av å være sosial, og liker heller ikke fulle folk 😅 Så holder meg alltid unna fester osv. Anonymkode: 77e00...99f Jeg også. I tillegg går jeg mye på do eller ut for å få pauser Anonymkode: 6d413...cc3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 Ikke noe glad i fester jeg heller. Trives mye bedre hjemme i eget selskap. Dessuten drikker jeg ikke alkohol, aldri vært full, og ser ikke helt poenget i å gå på fest for min del. Anonymkode: 7be7e...f8a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #13 Skrevet 7. juni 2020 Det er dritkjedelig med fest. Gi meg heller en spillkonsoll, og god mat og snacks, så har jeg en super helg. Anonymkode: 6c21d...b0a
Silva Pluvialis Skrevet 30. juni 2020 #14 Skrevet 30. juni 2020 (endret) . Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel
Gjest SVK Skrevet 30. juni 2020 #15 Skrevet 30. juni 2020 Misliker selv fyll, høy musikk, roping og å omgås større grupper. Så fest er ikke min ting.
Antiviruset Skrevet 30. juni 2020 #16 Skrevet 30. juni 2020 En fest sammen med noen en kjenner går helt greit. En tur på byen med noe man kjenner og kan prate åpent med er helt greit, alt annet skygger jeg også unna. Gå på en fest der man nesten ikke kjenner noen? Får ingen ting ut av det. Mye bedre med en kveld hjemme alene eller med en kjæreste. Kommer lett i prat med de aller fleste, men det blir bare overfladisk visvass prating som jeg klarer meg godt uten.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #17 Skrevet 30. juni 2020 Drittlei av alkohol, så nei takk. Kan fint ta meg en tur ut alene på pub å se på fotball eller noe en kveld. Men aldri sent. Er så lei av dette: Alkohol er gøy!!! Du MÅ drikke!! Anonymkode: 16d5e...437
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #18 Skrevet 1. juli 2020 På 6.6.2020 den 23.35, theTitanic skrev: Det er mange som ikke liker å mingle. Mingling er overfladisk prat med minimal substans. De fleste ser ut til å trives best på mindre fester med folk de kjenner godt. Jo eldre du blir jo mer slikt blir det. Med unntak av hva jobben bringer av ting du må delta på. Det er heller ikke noe i veien for å være mye alene om du trives med det. Tenk at du er heldig. Det er mange som ikke tåler eget selskap. Jeg ble med venner på byen i tenårene og likte det aldri, men prøvde en stund likevel. Jeg er lydsensitiv og ikke noe nattmenneske i det hele tatt, så det var jo overhodet ikke noe for meg. Jeg skulle ønske dette stemte, men har ikke vært så sikker i det siste. Jeg må snart skaffe meg en jobb og plutselig så ser det ut som om jeg må bli kjent med enkelte folk for å øke mine muligheter. Anonymkode: 59b82...e18
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2020 #19 Skrevet 1. juli 2020 Synes synd på alle disse i tråden her som har vært på så mange dårlige fester.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #20 Skrevet 1. juli 2020 Jeg er ekstrovert, men ikke relasjonsorientert. Jeg liker ikke å dra på fest fordi jeg syns det er kjedelig. Det blir det samme gamle hele tiden. Høyt musikk, smalltalk og alkohol. Jeg får lite ut av det. Hver gang jeg er på fest, tenker jeg at jeg burde holdt meg hjemme og gjøre noe gøy enn å kjede meg på fest. Anonymkode: 8f79e...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå