AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Korona-oppdateringene har druknet i de siste dagers massive demonstrasjoner. Jeg har ikke funnet enda noen konkrete planer for når grensene åpnes for at oss med utenlandske kjærester kan få de hit til Norge. UDI har bare standard svar. Har jeg gått glipp av siste nytt om grenseåpninger for utlendinger? Hjelp Anonymkode: e909e...6ac
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Korona-oppdateringene har druknet i de siste dagers massive demonstrasjoner. Jeg har ikke funnet enda noen konkrete planer for når grensene åpnes for at oss med utenlandske kjærester kan få de hit til Norge. UDI har bare standard svar. Har jeg gått glipp av siste nytt om grenseåpninger for utlendinger? Hjelp Anonymkode: e909e...6ac Hvilket land er hen fra? Anonymkode: 43c0d...3d8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilket land er hen fra? Anonymkode: 43c0d...3d8 Et EU/EØS-land. Anonymkode: e909e...6ac
Anbefalte innlegg