AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #21 Skrevet 7. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Shit våre hadde det og når vi bodde i Bergen sentrum 😊 Anonymkode: 82c3c...5e6 Veldig populært blant ungene her på bygda(Majorstuen) våre to gutter har også en de deler på. Anonymkode: eb384...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #22 Skrevet 7. juni 2020 Vi hadde fra barnet var 1.5-4 kjøpt på Coop obs til 999. Det var en sånn teit rød Audi, så jeg er enig at det er litt harry. Men ungen elska det virkelig, kjørte ute og inne i huset. Ble ødelagt til slutt så kvaliteten er så som så. Anonymkode: 12aab...6d9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #23 Skrevet 7. juni 2020 Ungen vår elsker sin! Bruker den mye både inne og ute og synes det er gøy. Brukes mye i kreativ lek. Det betyr ikke at han ikke løper sykler og klatrer. Han gjør det også, batteriet varer ikke spesielt lenge før man må lade lenge uansett Anonymkode: 5e327...cf3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #24 Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fireåringer bør sykle, klatre, gå på rulleskøyter, spille fotball etc. Ikke kjøre rundt i motorisert bil. Så utrolig kleint. Anonymkode: e03d6...a9e Ja, for de kan selvsagt kun kjøre rundt i det om de har en sånn bil Anonymkode: b77a7...ec6 2
Hr. Aktiv Skrevet 7. juni 2020 #25 Skrevet 7. juni 2020 Ja fikk i 2 årsgave. Ble flittig brukt til ca. 5 så over på elektrisk sparkesykkel. Dette er en del år siden og lenge før den bølgen som er over oss nå kom så vi var tidlig ute. Ikke alle barna i gata var like fornøyde både på bil og sparkesykkel. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #26 Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Veldig populært blant ungene her på bygda(Majorstuen) våre to gutter har også en de deler på. Anonymkode: eb384...5f4 Snakker du nå om bil til å styre med fjernkontroll eller til å sitte i? Denne tråden handler om elektrisk bil til å sitte i. Ser ikke helt for meg hvor må Majorstua man kan drive med det. Harry er det uansett. Og det bor endel harry folk i Oslo også, så jeg kan selvsagt ikke kategorisk avvise at det finnes barn også her som kjører rundt i små biler. Anonymkode: e03d6...a9e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #27 Skrevet 7. juni 2020 Jeg synes du skal kjøpe det til barnet ditt om du har råd, Harry eller ikke Barnet ditt vet ikke om det er Harry eller ikke, han ønsker seg dette og det bør holde Vi kan ikke prakke våre holdninger på ungene. Mine er fotballgutter, personlig har jeg aldri likt fotball. Og når minsten var 3 ønsket han seg elektrisk bil og det fikk han Jeg syntes det var Harry, men meg om det Anonymkode: 79087...b91
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #28 Skrevet 8. juni 2020 Vi kjøpte vespa til barnet vårt:) hun synes det er kjempegøy. Var litt imot det mtp at det er lite givende.. Men så har hun mange givende leker da 😂 Anonymkode: dcb3b...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå