Gå til innhold

Elektrisk bil til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt som fyller 4 år, har ønsket seg elektrisk bil en stund nå. Jeg hadde egentlig ikke planer om å bruke penger på det, fordi jeg er redd den ikke vil bli brukt. 

Bruker deres barn elektrisk bil? Hvor lenge har den blitt brukt? Hvor lenge kan de brukes?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja ble brukt fra 4-9 år

Anonymkode: b77a7...ec6

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja ble brukt fra 4-9 år

Hva slags bil var det?

AnonymBruker
Skrevet

Elektriske biler til barn er generelt av dårlig kvalitet. Ville heller gått for en solid tråbil. Kan anbefale de fra Berg.

Anonymkode: b8d83...3fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min 4-åring likte å prøve elektrisk bil hos kamerat, men den gikk jo ikke akkurat fort. Balansesykkel og sykkel er mer populært.

(Og dette sier sikkert noe om meg...Men å ha et barn i en bitteliten Mercedes føltes så Harry 🙈)

Anonymkode: 78029...0c7

• Liker 3
Skrevet

Sønnen min elsker sin 😊 Brukes hver eneste dag været er fint. Kjøpte en med fjernkontroll, slik at når han var mindre så styrte jeg og nå kjører han selv. 

Bilene er jo ulike på størrelse og hvor mye vekt de tåler. Prisforskjellene er jo også forskjellige. Vi kjøpte vår på coop obs på tilbud til rundt 2000 kr 2 år siden. 

Vi kjøpte en som tåler 30 kg, beregnet fra 3-8 år. Kjører i 1 time før den må lades. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Lykkeligliten skrev:

Hva slags bil var det?

En høy firhulsstrekker 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elektriske biler til barn er generelt av dårlig kvalitet. Ville heller gått for en solid tråbil. Kan anbefale de fra Berg.

Anonymkode: b8d83...3fb

Det kommer jo helt an på hva su kjøper

AnonymBruker
Skrevet

Vår gutt har også ønsket seg det, men har ikke fått det. Tiden når de blir passive kommer tidsnok, så ønsker at de enten bruker beina eller sykler.

Anonymkode: 7d488...55f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blodharry greie for folk på bygda, tenker nå jeg.

Anonymkode: e03d6...a9e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er noe for barn. Kan vi ikke legge vekk slike overfladiske status-greier. Jeg er helt sikker på at fireåringen driter laaangt i hvor harry det måtte være.

Og bra er det.

Anonymkode: 0b9c8...5bc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit våre hadde det og når vi bodde i Bergen sentrum 😊

Anonymkode: 82c3c...5e6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er sykt harry. 

Anonymkode: 37f25...2d0

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min 4-åring likte å prøve elektrisk bil hos kamerat, men den gikk jo ikke akkurat fort. Balansesykkel og sykkel er mer populært.

(Og dette sier sikkert noe om meg...Men å ha et barn i en bitteliten Mercedes føltes så Harry 🙈)

Anonymkode: 78029...0c7

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sykt harry. 

Anonymkode: 37f25...2d0

Helt enig med dere! Har ikke noe stort ønske om å kjøpe det(syntes det er harry og tror faktisk jeg hadde blitt brydd av å møte naboene med el bilen til barnet😂) men nå har det hvert ett ønske i lang tid🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, den har blitt flittig brukt her til 3-åringen, omtrent daglig! Den ble dessverre ødelagt da et litt stort barn lånte den, så husk og overhold vektbegrensningene

Anonymkode: 8d1df...0e0

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedre det enn å være bysoss spør du meg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe for barn. Kan vi ikke legge vekk slike overfladiske status-greier. Jeg er helt sikker på at fireåringen driter laaangt i hvor harry det måtte være.

Og bra er det.

Enig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shit våre hadde det og når vi bodde i Bergen sentrum 😊

Anonymkode: 82c3c...5e6

Var det ikke det jeg sa da? Blodharry greie for folk på bygda.  Bergen sentrum framstår knappest som en by.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og bra er det.

Fireåringer bør sykle, klatre, gå på rulleskøyter, spille fotball etc. Ikke kjøre rundt i motorisert bil. Så utrolig kleint.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fireåringer bør sykle, klatre, gå på rulleskøyter, spille fotball etc. Ikke kjøre rundt i motorisert bil. Så utrolig kleint.

Åh, er det opplest og vedtatt eller? Jeg synes det viktigste er at barna aktiviseres, og ikke minst er ute. Om det så er å leke med en elektrisk bil i gårdsplassen så er det helt greit for min del. Det er frisk luft, og det er småbarnsglede, det holder for meg. Dessuten utelukker jo ikke bilen noe av det du nevner. De kan helt fint drive både med fotball og elektrisk bil, bare ikke samtidig 😄

Det er laaangt bedre enn å sitte klistra til skjermen for eksempel, som jo vel er normen etter hvert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...